Er staat bijna een paard in de gang

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Spades

Berichten: 504
Geregistreerd: 24-06-01
Woonplaats: ook bij de Berg!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-01 20:22

Karin en Pris waren met Leys Nieuwegein aan het onveilig maken en stonden plotseling voor de deur. Het was echter teveel gevraagd om ff door te lopen naar de achtertuin en het welig tierende onkruid Extreme duivel de genadeslag toe te dienen Haha! Haha!

Als altijd stond ik klaar met de camera, edoch na enkele shots begon er een leuk plaatje van een batterij met streep erdoor te knipperen....dus het zijn er maar een paar...

[img]../upload/745/tuin1.jpg[/img]
Op deze foto was Karin aan het eten, maar daar mocht ik geen foto van nemen. We zijn onze communicatieskills nog aan het trainen zeg maar }>

[img]../upload/745/tuin2.jpg[/img]
Karin na enige voorbereiding !! Knipoog

[img]../upload/745/tuin3.jpg[/img]
Experimentje zonder flits.... werkt aardig op 640/425 maar op 2048x1360 istie wat wazig Haha!

[img]../upload/745/tuin4.jpg[/img]
En de laatste incl. het hoofd van het paard van een anonieme gebleven medeplichtige

Pris was er bij, maar doordat de batterij leeg raakte....

Gelukkig vond ik er nog een van de Prisca in haar natuurlijke leefomgeving, gelieve niet te voederen daar zij, afgezien van het feit dat zij op een speciaal dieet is, ongetwijfeld ook HAPT Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel
[img]../upload/745/pris.jpg[/img]

Groeten,
MArco

Karma is biding its time


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 20:30

Leuke foto's! Tsja, dat gevreet onder het werk... (stopt een m en m in haar mond....)

Maarre, die groen met paarse jas komt mij wel errug bekent voor? War komt ie weg? Heel toevallig van de paardenbeurs in Utrecht? Ik heb daar nl zoiets gekocht een aantal jaar terug... Die van mij zag er trouwens al snel erg flets uit (vies?)

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 21:12

Het hoofd van dat anonieme paard is het hoofd van Bolle en haar ruiter Margot zit der op.
Gave foto's joh!!! Leuk vooral die laatste. hihi

Greetz,

Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 21:15

haha, dat glas op de foto bij pris hem ik ook!haha LOL..
maar leuke foto's hoor!!!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 22:21

leuke foto's leuk paardje karin!!
zo prisca valt me van je tegen Knipoog dat je niet aan het bokken bent Knipoog Gaaaap Haha!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 22:40

Haha, een uurtje geleden belde Marco naar stal om te zeggen dat de foto's er al op stonden... Lachen

Dit is dus mijn gedenkwaardige eerste ritje met Leys op de openbare weg! Links (voor de kijkers rechts) bevindt zich een klein speeltuintje met o.a. een wipkip en een knalrooie glijbaan, waar Leysje zonder al te veel te snuiven wel langs wilde. Braaf paard. In het park verschool hij zich echter maar wat graag achter de brede kont van zijn koele buurvrouw (= het andere hoofd op de foto). Maar ook daar was hij errug braaf!

Ff toelichten? Op de eerste foto had Prisca me net een Oreo in m'n handen geduwd (je weet wel, die donkerbruine dingen die ze bij de Mac door het ijs doen) en ja hoor, daar stond Marco al met de camera, dus gauw wegkauwen die hap... Haha!

Waar die jas vandaan komt? Ik zal het Pris eens vragen, hij is van haar (ik had 'm alleen maar geleend vanwege dat dreigende regenbuitje, maar het bleef droog).

En de laatste foto: no comment... Lips are sealed

Oh ja, Marfiek: op de laatste foto is ze uiteraard WEL aan het bokken hoor, alleen heeft ze haar Boktscherm standaard op wit ingesteld, zodat het op haar werk net lijkt of ze iets in Word ofzo aan het doen is... Schijnheilig

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 22:41

heee Marco die laatste grrrrrrr. zien jullie dat 2 schermen met bokt open oeps hoezo verslaafd. Verward
BTW hij staat op wit ivm mijn werk valt minder op. Ohh wat errug een scherm boktchat andere bokt.

Ja was errrug trost op mijn beestje hij heeft geen stap verkeerd gedaan. Het wordt nog wel een een buitenrit paardje hihi Lovers als hij heeeeel errug oud is).



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prisca op 2001-09-03 22:59 ]</font>

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 00:52

Whahahaha!!! Leuke foto's! Pris ik dacht dat je NIET verslaafd was *LOL*

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 08:00

Mmm, ik zie nergens een fles Glassex staan,

dat zal je toch wel regelmatig nodig hebben zoals jij met je neus in het scherm zit Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 08:08

Hahahaha, die Sjuimpje!!! Leuke foto's Marco! Enneuh, Prisca...nu Leys zo braaf wordt op buitenrit MOET je gewoon een keer bij mij een buitenrit komen doen. HET IS HIER GEWOON FANTASTISCH!!!! Haha! Dus alle mensen die in Lunteren pensionstalling zoeken: pb mij!!! Wat wil je nog meer dan direct in het bos en vijf minuten stappen van de manege? Enneuh..vraag Pris en mayo..die hebben de stal bewonderd haha...dus Pris..ik vindt eiggie dat je er niet meer onderuit komt om Lunteren eens onveilig te komen maken met leys!!! Liefs Iloon Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 15:14

Jep merilyn het is bolle van margot in western teneu. Haha!

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 15:21

Dat klopt zo´n heerlijk cool paard Cool die kijkt nergens na dus ideaal voor leys.
Wel tof om een keer met mijn eigenpaardje bij mijn huis te staan. Hihihide hele buurt kwam kijken zo van ohhh daar gaat ze altijd heen Haha! .

Heb trouwens ook nog in haar zadel gezeten een woord GAAAAAAAF zeg heel anders *LOL* .

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 16:59

Leuke foto's! Maarre is een slof én een martingaal niet wat overdreven??????? Dat beest heeft zo wel heel veel aan z'n mond hangen!

Nulla tenaci invia est via

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 17:52

Citaat:
Op 2001-09-04 16:59, schreef Margreet:
Leuke foto's! Maarre is een slof én een martingaal niet wat overdreven??????? Dat beest heeft zo wel heel veel aan z'n mond hangen!



niet zoals pris m rijd hoor


hey pris toch maar n keertje geprobeerd met de fiets? Haha!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 21:49

Toch vind ik het wat teveel van het goede. 1 van de 2 is toch ook genoeg? Het lijkt mij dat als je een slof hebt dat dan de martingaal overbodig is, door de slof kan hij immers z'n hoofd ook al niet meer omhoog doen. Of combineer het dmv een thiedemann. Het is wel allemaal weer leerwerk dat aan die bitringen hangt en heen en weer slingert als hij loopt, lijkt me niet bevorderlijk voor de rust. En als ze 'm zo goed rijdt is zoveel hulpmiddelen toch overbodig..... (ik meen ook een spoortje in z'n zij te zien tijdens het halthouden) Nou ja, ieder z'n hobby, ik tuig m'n paard nou eenmaal niet liever op als een kerstboom.

Nulla tenaci invia est via

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 21:54

euhhh ik rij anders nooit met slof alleen als iknaar buiten ga en dan ga ik niet vaak. Leys loopt standaard te diep bij een slof want hij is daarmee verknalt vroeger. Boos!

Trouwens als je het zo goed weet dan wil ik je best met leys de weg op sturen maar risico voor eigen leven. Hij lijkt zo braaf maar dat was hij niet. Maarja wil ook mijn paard niet kwijt. Dit doe ik op advie svan een bekende springruiter bij ons uit de omgeving voor de bestwil van leys en mij.

En BTW Ik ga niet voor een paar ritjes een thiedemann aanschaffen. Ene de slof hangt gewoon los en doet niet alleen in het geval dat Party!! .

Gelukkig is het ook mijn paard en weet hoe hij en enkan zijn. Dus zal het niet onnodig doen.


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prisca op 2001-09-04 21:57 ]</font>


Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 19:03

He wat mij opvalt op die laatste foto is dat het tekentje van bokt de andere kant op gaat.
Zie ik dat nou verkeerd, of is die foto in spiegelbeeld??? Verward

BTW: gave foto's!! Party!!

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 20:14

Nee, als je je scherm instelt op andere kleuren, krijg je de standaard-plaatjes van phpBB te zien. Als je goed kijkt, zie je daar ook gewoon phpBB staan, niet in spiegelbeeld.

Maar over de foto's: ik vind ze erg leuk! Leys is echt een mooi paard!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 81 bezoekers