nieuwe foto's!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-01 16:49

heb zaterdag ff nieuwe foto's gemaakt op de manege:
[img]../upload/54/stallen.jpg[/img]
de nieuwe ponystallen, netjes geveegd he Knipoog de bezem staat er nog. Ik vind de stallen echt heel mooi verbouwd en jullie?

[img]../upload/54/falkor.jpg[/img]
falkor, een klein ponytje, superstoer beest echt waar, 'k moest um een keer temmen Haha! echt leuk, jammergenoeg mist hij een oog Verdrietig

[img]../upload/54/paljas.jpg[/img]
Paljas mij groten liefde Haha!
echteen hele leuke pony om op te rijden en op stal, dit is wel een druktemakertje, maar kheb nog maar een keer meegemaakt dattie ging bokken(toen ik er op zat), toenie nog maar net op de manege stond, ging ie echt veel te snel, toen heb ik er heel vaak op gereden.

[img]../upload/54/paljas2.jpg[/img]
nog een keer paljas, lekker slim om zijn oren er niet op te zetten maargoed

[img]../upload/54/keessie2.jpg[/img]
een andere liveling: keessie(hih leuke naam he Haha!)
'k ben er wel 2 keer in een les afgevallen Schijnheilig
beetje een bewogen foto...

[img]../upload/54/keessie.jpg[/img]
nog een keer keessie, hij heeft niet zij oren naar achter hoor, maar hij probeerde me jas te pakken

[img]../upload/54/keessie3.jpg[/img]
keessie in zijn stal van binnen

[img]../upload/54/keessie4.jpg[/img]
hier wou keessie me een kusje geven(of op me neus knabbelen, ken ook) Lovers

[img]../upload/54/kyla.jpg[/img]
de redeohaf Kyla Haha! !! heb er een keer op geredeoot, echt heel geinig 't was alleen niet echt de bedoeling. en ze gaat ook een beetje(heel) harder dan de andere pony's maar verder een toppie beest.

[img]../upload/54/lamar.jpg[/img]
Lamar, een hele leuke, lieve pony!! heb ik een keer op buitengereden, we gingen met onze les een twee uursrit in een uur maken Haha! kortom lekker veel gegalloppeerd, we zijn toen ook door het water gegaan(paarden konden er net staan)

[img]../upload/54/lamarneus.jpg[/img]
neusje moest ook op de foto Clown

[img]../upload/54/lammar2.jpg[/img]
Lamar ff kusje aan de buurman geven Lachen

[img]../upload/54/lars.jpg[/img]
fjordie lars, was in de beginners mijn lieveling

[img]../upload/54/limbo.jpg[/img]
Limbo, slome pony, maar wel leuk in het bos en met springen enzo.

[img]../upload/54/moonlight.jpg[/img]
moonlight, de race eend van de manege Lachen
hijs best klein, rijd er dus niet zo vaak op.

[img]../upload/54/sylvester.jpg[/img]
en als laatste sylvester, als je zijn stal in komt breekt de hel los maar ik ben wel vriendjes met um. Kvinnut zo'n speciaal beestje na een tijdje vertrouwt ie je gewoon, dat moment dat haar oortjes naar voren gaan e ze begint te snuffelen word ik echt helemaal Lovers met rijden is ie ook heel lief alleen andere moeten niet te dicht bij komen

Dit was voor deze keer ff de manege.

[img]../upload/54/moi.jpg[/img]
deze foto is twee weken geleden gemaakt, ik kan niet lachen op foto's dus praat ik gewoon, deze foto is net op het verkeerde moment genomen *LOL*
me haar lijkt trouwens veel donkerder dan dat het is.

[img]../upload/54/bas&me.jpg[/img]
ikke en me vriendin jascha, mocht um van haar hier nerzetten Schijnheilig

_________________
*Some secrets will haunt you forever*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: scooby op 2001-09-06 17:55 ]</font>


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 16:55

leuke paarden hoor...
schatjes
op sommige na dan die vind ik niet zo mooi maar over het innerlijk kan ik niets zeggen je lijkt veel ouder dan dertien Verward

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 17:05

Mooie nieuwe stallen inderdaad en leuk dat de manegepony`s ook gewoon een box hebben! Meestal zie je (ook waar ik rij) dat de pony`s op stand staan maar dit is wel beter. Leuke paardjes ook. Kvin Keesssie wel leuk Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 17:07

nou mellien daar ben ik het niet mee eens ik ben op vrij veel maneges geweest en daar stonden ze allemaal in een box hoor

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-01 17:12

euh.. hier staat ook de helft in een stand hoor kijk maar achter in de stallen! de pony's hier hebben het goed en een box lijkt me niet echt noof zakelijk. maarach wat boeit ut

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 17:20

Hoi,

inderdaad de stallen waren netjes geveegd. Ik heb eens een foto van de stallen gemaakt en die was niet geveegd. heb ik later met photshop allemaal moeten bewerken.
Afbeelding

Mooie foto's verder hoor. vooral de achtste foto is lief.(die van keesie die een kusje wilde geven)

en wat stoer dat je een foto van jezelf erop hebt gezet. het is ook nog een mooie foto ook. je lijkt inderdaad een stuk ouder dan dertien.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 21:11

Ja, nu zie ik die stands ook. Als de stands een beetje goed voor elkaar zijn is het denk ik niet zo`n groot bezwaar, maar volgens mij is een box toch wel veel beter. Prettiger voor het beestje, wat meer bewegingsruimte dan in een stand.

bassiebas
Berichten: 2
Geregistreerd: 09-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 19:22

hee joc!!!!!!
had het een beetje fout gedaan he
moest een ractie zijn geen bericht
naja is al gebeurd
Kusje Kusje Kusje Kusje Kusje Kusje Kusje Kusje Kusje Kusje
bas
jascha

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 19:28

Leuke foto's hoor, en die haf Lovers Kwijl Tsja, k ben gewoon dol op hafjes Haha! Haha! Haha! Haha! Ennuh, kijk maar eens bij mijn topic Mellien, over manegepaardjes, die staan ook gewoon lekker in grote ruime stallen hoor Haha!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 19:44

Zooooooooooooo, die 2e lijkt op 1tje bij ons op de manege!!!!!!!!!!!!!!!! Kleur, manen precies hetzelfde......alleen heeft ie geen bles bij ons........vaag man!!!!!!!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 19:57

Die kleur van de tweede vind ik mooi!!Daar ben ik echt helemaal verliefd op. Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers