[JV] Met Pony starten, steeds tussen de paarden..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

[JV] Met Pony starten, steeds tussen de paarden..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-03 17:08

Zoals hier al boven staat ik start met mijn pony (d-pony) van 1.48 en ben zelf net 17 jaar geworden.
Dus ik start met mijn pony bij de pony's athans dat is wel de bedoeling.
Nu kwamen we er achter dat er een foutje op mijn start coupon is gemaakt er staat namelijk geen D-Pony op.
Nu heb ik dit al een aantal keren gemeld op de wedstrijden maar werd ik toch weer geplaatst bij de paarden.
Kortom 1x een gesprek met de jury dat ik eigenlijk met mijn pony tussen de pony's hoor te starten maar er een foutje is gemaakt.
Kon hun niet zo veel schelen want ze zouden me gewoon als paard jureren want daar reed ik immers bij.
Nu heb ik een beetje een overbouwde pony die dus niet helemaal in de krul zou kunnen lopen.. ze kijkt geen sterren ze loopt wel voorwaards neerwaards.. maar ze heeft zoiezo niet van die lange benen als de andere B dressuur Paarden.
En toont daarbij ook wat minder chique..
Hoe staan jullie er tegen over zouden jullie er rekening mee houden met jureren of hoort er geen verschil te zitten bij of een paard of een pony.
Mijn pony zou dus vergeleken kunnen worden bij een paard met dressuur aanleg...??

alvast bedankt! Groetjes, Marjolein

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 19:09

dat is heel raar. Je bent nl ook geregistreerd als ponycombinatie bij de KNHS< en zou dus nooit tussen de paarden ingedeeld mogen worden. Dat is niet iets dat je bij de wedstrijden moet aangeven, maar moet opnemen met de KNHS. Je hebt anders ook kans dat je wp's niet eens tellen. Wat een pony tussen de paarden betreft, daarover is hier al erg veel gezegd. Met de zoekfunctie kun je ongetwijfeld veel vinden. Mijn persoonlijke opvatting (was jury tot een paar jaar terug) is dat je een bepaald beeld hebt van hoe een B combinatie zijn onderdelen dient te tonen en daartegen wordt iedereen gewogen. Anders moet je mijn springgefokte KWPNer ook niet vergelijken met een Jazz zoon Haha!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-03 22:46

het is bij de knhs al geregeld ik moest steeds zelf alles door geven en op mijn oude startcoupons erbij schrijven..

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 14:03

nouw ik zou toch echt eens met de knhs gaan praten zodat het wel op je coupons vermeld wordt...
want zo schiet het dus niet op en de khns zal echt geen actie ondernemen.. zo krijg je steeds oneerlijke punten en daar kun je nou ook niet bepaald blij me zijn dus :/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fly_high, GrapeshotBot, PaardenNoob9 en 37 bezoekers