hoe wisten jullie dat??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
heidiLOVERJarig

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

hoe wisten jullie dat??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-03 20:17

hoe wisten jullie dan wanneer ze dood ging Verward

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 20:40

Sjonge wat een ongepast bericht zeg, kun je dat niet iets netter vragen ofzo?
En wat bedoel je precies??

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 20:50

Van een twaalfjarige kun je verwachten dat ze iets direct vragen dus misschien kun je op een andere wijze haar verwijzen naar het antwoord?

Katuwr

Berichten: 876
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 21:09

ja... beetje raar gevraagd maja...
en ik ben 13 hoor Boos! en ik zou zoiets ook niet zo zeggen... dus niet zo op leeftijd afgaan

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 21:19

lOvESuLtaN schreef:
ja... beetje raar gevraagd maja...
en ik ben 13 hoor Boos! en ik zou zoiets ook niet zo zeggen... dus niet zo op leeftijd afgaan


Nee deze reactie voegt lekker veel toe,iedereen heeft z'n eigen manier van uiten en oke ze heeft het niet erg subtiel gevraagd.We zijn niet allemaal begaafd met goede communitieve eigenschappen.
Ik heb je gepbt heidilover.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 21:37

Mensen. 'Could we please just let it be?'. Ik vind het namelijk errug ongepast om hier zo te gaan lopen z**ken! Dat ze het vraagt en dat dat beter kan, ok, maar asjeblieft zeg, van een paar mensen die dat kennelijk beter weten verwacht je dan op z'n minst dat ze zich dan wél netjes opstellen.
Ff tot tien tellen en netjes blijven, wel zo leuk, toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 21:48

Hoi HeidyLOVER,

Dorine is altijd heel open geweest over haar ziekte. Hield ons altijd op de hoogte hoe het met haar ging, en iedereen leefde met haar mee. De spanning als ze op controle ging, de opluchting als het wat beter met haar ging, en de teleurstelling (en soms woede) als haar lichaam haar weer verraden leek te hebben, en het dus minder goed met haar ging.

Een kleine maand voordat Dorine overleed, hebben we nog een grote Boktrit met en voor haar gedaan. We wisten toen al dat het heel erg slecht met haar lichaam ging, dus het was voor heel veel mensen een kennismaking, en meteen ook een afscheid. We wisten dat ze niet zo heel lang meer te leven had.
Toen ze overleed, is iedereen erg geschrokken. Niet omdat we niet wisten dat het zou gebeuren, maar meer omdat het toch nog heel snel is gegaan. Daar word je aan de ene kant heel verdrietig van, maar aan de andere kant is dat een beetje egoistisch en moet je daar ook een beetje opgelucht over zijn, omdat ze nu geen pijn meer heeft.

De Bokkers hebben geprobeerd de familie van Dorine te steunen, en op hun beurt hebben de familieleden van Dorine ook de Bokkers heel goed en fijn gesteund. Door ons op de hoogte te houden van van alles (wake, begrafenis etc) en door heel open met ons te praten over alles wat gebeurt is.

Nu is de tijd gekomen dat iedereen weer verder moet.
Dat wil niet zeggen dat we Dorine gaan vergeten, want dat zal echt niet gebeuren. Maar we moeten leren dat we gaan genieten van de mooie herinneringen, en niet blijven huilen om wat voorbij is.
(ik heb de indruk dat Bokt hier wat minder goed mee om kan gaan dan de familie van Dorine zelf)

Ik hoop dat het een beetje duidelijk verhaal is zo voor je HeidyLOVER.
Let maar niet op de minder vriendelijke reacties. Het is allemaal nog heel vers bij heel veel mensen, en daarom reageren ze soms wat kribbiger dan ze normaal zouden doen.
(Persoonlijk heb ik ook makkelijk praten, ik kende Dorine niet persoonlijk maar alleen via Bokt, en ik ben een dagje ouder en heb inmiddels wat beter leren omgaan met het wegvallen van mensen die je nog helemaal niet wilt missen).
Wel zou je een volgende keer (die hopelijk niet zo snel komt) kunnen proberen om je vraag ietsje minder bot te stellen.

Als je nog iets wilt weten, vraag het dan gerust.
Dit forum is er om elkaar te helpen en te steunen.

Groet,
Sonja

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 22:34

mooi uit gelegt sonja! *pluim*

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23428
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 14:34

inderdaad Son, super gezegd!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 15:00

Super Sonja
dat had niemand beter uit kunnen leggen

heidiLOVERJarig

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-03 21:14

sorry dat ik het zo raar vraagde maar ik wist er niet zo veel van en ik ben niet zo goed in iets netjes vragen maar wisten jullie het via een topic dat ze dood was of door iemand die haar kende??

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 22:30

Merendeel kreeg het te horen via bokt
Maar ikzelf kreeg het door door dr_jacksel

heidiLOVERJarig

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 19:45

[/quote]Nee deze reactie voegt lekker veel toe,iedereen heeft z'n eigen manier van uiten en oke ze heeft het niet erg subtiel gevraagd.We zijn niet allemaal begaafd met goede communitieve eigenschappen.
Ik heb je gepbt heidilover.[/quote]

ja ik ben wel dom geweest maar ik ben niet zo slim Haha!

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 10:57

sonja, heel goed gezegd...........................