Dido

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-01 12:37

Weet je wat ook hele mooie muziek is...Dido. Ze is bekend van o.a. Here with me en Thank you (waarvan stukjes in het liedje Stan van Eminem zitten), maar ik ben nu van alles aan het downloaden en ze is echt goed!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 13:46

Ik vind het wel meevallen, maar bij Stan zingt ze wel goed!!!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-01 14:04

Dat is het nummer Thank You

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 00:44

Jaaahhhh, Dido!!! In Nieuw-Zeeland staat haar cd op 1 in de CD top 100. Ik vind haar ook enorm goed. En toevallig is 'Here with me' nu op de radio (0.40 Noordzee FM, nee niet 538 Knipoog ).

Heb nog een cd-bon liggen, een van de afscheidskadootjes van m'n vorige werk. Denk dat ik die morgen even ga inwisselen voor haar cd. Te mooi om zomaar van internet te branden... Ik wil de echte!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-01 00:49

Hihihi Lachen

Ja ik vind haar ook erg goed, maar ik ga lekker een cd'tje van haar bakken denk ik.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 00:52

Voor deze maak ik een uitzondering! Maar ik heb al een heel rijtje wensen liggen, o.a. de laatste van Matchbox Twenty en The Immaculate Collection van Madonna. Toch weer even die vriend met die goeie apparatuur inschakelen (mijn pc-tje kan dat niet...).

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-01 00:54

Ik wil er ook nog zoveel... Pas de cd van Ilse de Lange gekocht van mijn Freebees! Ik denk dat ik 2 cd's per jaar kan kopen van mijn Freebee kaart, wel handig hoor! Van sommige cd's wil je inderdaad gewoon het origineel! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 00:57

De nieuwste van Ilse? Die wil ik ook nog steeds... Die andere heb ik al een tijdje, ook mee op reis naar NZ. Heerlijke muziek voor lange ritten! Ik kwam daar een Nederlandse jongen tegen die haar cd ook heel vaak draaide in zijn auto, om dezelfde reden. Van die lekkere reismuziek, vind ik van Melissa Etheridge ook, die cd Brave and Crazy.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-01 00:59

Ja, I still Cry staat daar op (daarom had ik ook die tekst naar Heike gestuurd) en er staan nog veel meer mooie nummers op!

Skunk Anansie vind ik ook goed! Ach, ik vind zoveel leuk eigenlijk!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Area51, Colien, Domi_94, Elitedeux, Esther, GoogleAdsense, inge_romeo, Letje01, Roosch en 56 bezoekers