Oud-instructrice been gebroken

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 13:11

Het zal je maar gebeuren. Ze was op haar paard aan het rijden in de bak. Iemand rijdt ook in de bak, komt langsgereden en dat paard geeft geeft een lel. Zo tegen het onderbeen van Roos aan. Haar kuitbeen en scheenbeen waren meteen allebei gebroken. Haar onderbeen hing dus helemaal los.
Nu heeft ze gips en na een paar dagen ziekenhuis mocht ze weer naar huis maar voorlopig kan ze het rijden en lesgeven wel vergeten en zit ze thuis.
Lijkt me echt afschuwelijk.
Ik heb echt met haar te doen, ik heb net maar een kaartje gekocht (hoorde het pas gisteren via mijn moeder) en wens haar maar heel veel beterschap.


Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 13:28

Jakkie bah!

Vind het altijd een akelig gezicht ,zie je weleens op tv bij voetballers ofzo

En nu weer beter worden!

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 16:26

Bah bah! Sjee, wens haar maar beterschap van Bokt he (ik denk dat alle bokkers het daar wel mee eens zijn!)

Pfoe, echt erg Scheve mond\ Scheve mond\ Scheve mond\ En had het paard trouwens niets opgelopen??

Groetjes PG

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 17:38

jeetje dat zal wel schrikken zijn geweest.

Pfoe dat zal nog wel lang duren dan. Misschien dat ze over een tijdje wel weer kan lesgeven vanuit een stoel ofzo. maar wens haar maar beterschap van me.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 21:27

Heel veel beterschap voor d'r. Mijn nichtje heeft dat ruim 2 jaar geleden meegemaakt. Ze reed op een manege en kreeg een mep van een paard tegen haar knie aan. Knieschijf gebroken. Eerst een tijdje in 't ziekenhuis gelegen en daarna in 't gips. Nu is 't nog steeds niet goed met d'r knie! Misschien moet ze weer geopereerd worden.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 06:56

Bah ik heb het wel eens gehad maar meer dan een blauwe plek was het gelukkig niet. Desiree had ook zoiets geloof ik

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lauralarissa, YandexBot en 24 bezoekers