Hippo Hypic..... een slechte zaak.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eveline

Berichten: 99
Geregistreerd: 14-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-01 20:31

Voor diegene die het lezen willen even weer een ander onderwerp als MKZ. Ik heb driekwart jaar geleden, transportbeschermers van Eskadron gekocht, maat full( werd mij verteld) ( fl 240,- ) Omdat ik een tijd niet op transport ben geweest met mijn paard heb ik ze gewassen en in de kast gelegd. Vorige maand had ik ze weer voor het eerst nodig , dus ik wil ze omdoen passen de achter transport beschermers toch niet meer. Dus wat denk je als eerste: GEKROMPEN! Nou je mag ze gewoon wassen op 30 graden. Ik ben dus terug gegaan en ze zouden contact opnemen met Eskadron. Nadat ik al zelf 2 keer had gebeld, werd ik uiteindelijk na ruim anderhalve week eens terug gebeld dat ze er niks aan kunnen doen, dat ze onmogelijk kunnen krimpen en dat ze er dus verder niks aan kunnen en willen doen. Ik ben er vandaag dus heen gegaan om ze op te halen en toen vertelde ze me dus hetzelfde. Dus ik zei: hoe kan het dan zijn dat ze niet passen, mijn paard groeit echt geen 10 cm! Nu blijkt dus het volgende: ze hebben mij toendertijd PONY transportbeschermers gekocht. Kijk ze pasten precies toen ik ze kreeg en ik ging er dus vanuit dat ze er niet groter zijn, dus ik dacht het moet maar, want ze pasten precies. De twee verkoopstertjes geven dus toe dat het een pony maat is, maar ze willen er niks aan doen. Dus ze begonnen een beetje te schreeuwen, nou wat hun kunnen kan ik ook, maar dan natuurlijk wel wat harder. Ik ben daar dus kwaad weggegaan. Ik ga contact opnemen met het hoofdkantoor, omdat ik gewoon niet klant vriendelijk behandeld ben, terwijl hun iets verkeerd aan mij hebben verkocht! Heeft iemand dit toevallig ook eens meegemaakt?? Ik weet wel dat ik daar zeker NIKS meer ga kopen en ik ga hier zeker werk van maken, desnoods stap ik naar de consumentenbond. Graag reacties!!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 01:11

De mensen die er werken weten zelf nergens van en ze moeten vaak mensen 'oplichten' om spullen te verkopen die niet zo gewild zijn. Als iemand om advies vraagt over een bepaald product moeten ze iets aanprijzen wat erg slecht verkocht wordt, om dat toch kwijt te raken. Mensen die er niet veel verstand van hebben, laten zich vaak 'manipuleren' door dit soort verkooptrucen. Als de 'verkoopstertjes' ergens geen antwoord op weten, doen ze toch alsof ze het wel weten en moeten ze een antwoord geven. Ik kan nog wel 100 dingen opnoemen die niet deugen (zoals het aanmeten en aan laten smeren van leren rijlaarzen). Neem 1 ding van mij aan: ga altijd van je eigen verstand uit en laat je niets wijsmaken!!

Ik weet dit, omdat ik er zelf heb gewerkt Lachen

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 08:59

Pffff nee gelukkig niet ik kocht een horca broek met lerenkont er in.
na 2 mnd liet het leer los!!!! dus ikke terug zonder bonnetje maar dat was geen probleem ze hebben het terug gestuurd na horca en laten maken.
na 2 weken liet het weer los! dus ik weer terug hun het weer opgestuurd.
Ze wilden het niet meer laten maken en dus kreeg ik van Horca zelf een nieuwe rijbroek dik tevreden dus dit was trouwens bij Heja in Garderen.
Bij Vrielink zijn ze ook super mijn singelstoot liet los gratis eraan gezet (ach was zo weinig werk)
Nou zo kan ik wel tig voorbeelden noemen.
als je ooit in de buurt bent moet je daar zeker kijken weekend van 20 april hebben ze geloof ik uitverkoop weekend

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 10:09

Hypoweert: Ik heb eigenlijk 1 goede en 1 slechte ervaring daar. Ik ben een aantal jaren geleden eens voor een rijbroek geweest. Ik heb maat 84, 42 lengtemaat dus. Ze hadden duizend rijbroeken hangen, maar GEEN ENKELE maat 84, letterlijk. Ze konden ze uiteraard wel bestellen. Maar het risico van niet passen was dan voor mij. Ja, en bedankt dus. Dan ga ik wel ergens anders heb ik toen gedacht. Als je nog niet eens 1 broek hebt in die maat, dan is je inkoopbeleid toch een beetje verkeerd.

Mijn goede ervaring: ook een rijbroek! Ik was een half jaar geleden in de buurt bij Hypoweert en had 2 nieuwe broeken nodig. Ik dacht och waag het eens erop en ga kijken. Ik was intussen al bij mijn favoriete ruitersportzaak geweest waar ik meestal alles koop. Daar had ik de vorige keer ook mijn rijbroek gekocht, na mijn slechte ervaring bij Hypoweert. Dit keer vertelden ze me daar dat mijn favoriete model Pikeur Fugosa niet meer gemaakt werd en dat ze die dus niet meer konden bestellen. Stond ik bij Hypoweert vanalles te passen en niets beviel me. Zeg ik tegen mijn vriend vanuit het pashok: "jammer dat ze die Fugosa niet meer maken!" Staat daar toevallig de verkoopster naast die dit hoort. Zegt die: "zeker maken ze die nog, die kan ik zo bestellen!" Nou, meteen alle rijbroeken terug gehangen en er 2 van de kleurenkaart uitgezocht en besteld. Dus nu heb ik daar wel mijn favoriete model kunnen krijgen. Ik wist nu natuurlijk wel al dat 84 de goede maat moest zijn omdat ik deze al eens gehad had. Ik voelde me wel een beetje bezeikt door de zaak waar ik vaste klant ben hoor...