Zouden we het ooit nog leren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Zouden we het ooit nog leren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-03 18:50

Hoihoi,

Vandaag weer wedstrijd gehad.
Na een hele morgen poetsen, vlechten en wassen konden we eindelijk op weg Haha! Op het wedstrijdterrein even beetje rondgekeken, aangemeld en wat gekletst. Daarna opzadelen en losrijden.
Aangezien ik bij mijn vorige wedstrijden elke keer tegen het probleem aan liep dat Amrad in m'n proef niet meer vooruit te branden was (doordat ik niet durf te rijden tijdens m'n proef Schijnheilig) had ik me nu voorgenomen om gewoon een keer door te doen. Dan maar een paar keer een tik bij in m'n proef en dat hij even weg schiet, want elke keer dat getreuzel was ook geen doen meer...
Het losrijden ging super. Daarna m'n eerste proef. Ik werd al van alle kanten gewaarschuwd dat de bak gigantisch zwaar lag, en dit was dus ook echt zo. Toch ging de proef voor mijn gevoel heel lekker, Amrad was (ondanks de warmte en de zware bak) toch lekker aan mijn been en liep beter nageeflijk in de proef dan dat hij ooit gedaan heeft. Ik had er dus een fijn gevoel over.
Na m'n eerste proef kon ik meteen door naar de andere bak voor m'n tweede proef. Het eerste stuk ging lekker, maar daarna werd het nogal rommelig. Amrad was afgeleid door paarden in de wei en zag (zogenaamd) van alles tussen de bosjes en ik raakte ook uit m'n concentratie, dus ging ik zelf ook lopen rommelen
Eerste proef ging voor m'n gevoel dus stukken beter.
Daarna lekker even uitgestapt op het terrein van de manege daar (anders moest ik uitstappen in de binnenbak en dat was veel te warm Knipoog). Even laten drinken, afgezadeld en even bij de trailer gezeten met Amrad aan de hand. Gewacht tot de laatste E-pony klaar was en daarna Amrad in de trailer gezet (anders moest hij zo lang staan in die warme trailer). Toen naar de kantine voor de prijsuitreiking.
Er deden 4 E-pony's mee in de B dressuur. Ze noemden alleen de eerste op en daar zat ik natuurlijk niet bij Knipoog
Dus toen maar m'n protecollen opgehaald en op de uitslagenlijst gekeken hoeveelste ik nog was. In allebei m'n proeven was ik 3e vd 4.
De eerste proef had ik 145 punten... hier snapte ik dus echt niks van, ik had er echt een goed gevoel over Verward
Tweede proef 153 punten, terwijl die naar m'n gevoel veel slechter ging. Die 153 viel me dus nog niet echt tegen, vooral omdat ik die jury al een paar keer gehad had en vorige keer had ik bij haar maar 148 punten, dus blijkbaar toch nog een vooruitgangetje Knipoog
Weer geen winstpunten dus. Ik vraag me af of we het nog een keer leren... Heb nu 7 proeven gereden in totaal en nog steeds maar 1 winstpuntje Bloos
Volgens mij ben ik gewoon een hopeloos geval Scheve mond
Maar goed, voor m'n gevoel ging het dus al beter dan anders, dus we oefenen vrolijk verder Maar stiekem baal ik wel een beetje, ik had wel een beetje gehoopt op een winstpuntje Bloos

Maar goed, we gaan dus gewoon vrolijk door. Misschien leer ik het nog wel eens Knipoog

Groetjes Diane

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 18:56

Nou meis, gewoon doorzetten he!
Je hebt bij die jury al hogere punten en dat betekent dat er wel vooruitgang inzit Lachen
Kijk ook goed wat er allemaal op je protocollen staat, kan ook erg handig zijn.
Ik ben benieuwd hoe het je volgende wedstrijd gaat!
Veel succes!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 19:16

Gewoon door blijven oefenen! Als je er maar lol in houdt komt alles goed Lachen

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 19:19

Gewoon blijven proberen.
Want ineens heb je het en dan gaat het helemaal lukken OK dan!

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-03 19:42

Ctal schreef:
Nou meis, gewoon doorzetten he!
Je hebt bij die jury al hogere punten en dat betekent dat er wel vooruitgang inzit Lachen
Kijk ook goed wat er allemaal op je protocollen staat, kan ook erg handig zijn.
Ik ben benieuwd hoe het je volgende wedstrijd gaat!
Veel succes!


Ja, ik probeer ook altijd weer wat op te steken van het commentaar op m'n protecollen Lachen
Ik heb 1 augustus weer wedstrijd, dus ik zal dan ook weer een verslagje plaatsen

Bedankt voor jullie berichtjes allemaal, geeft me weer extra moed om gewoon door te gaan Haha!