Verslag van mijn eerste stage bij Punktur dag.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 22:16

Vandaag was mijn eerste dag bij Punktur Yslandse paarden en het was heel leuk! s`Ochtends eerst gevoerd en mestgeruimd in de paddocks en toen kwam er een groep om te rijden. Ik stond er een beetje bij toen zij hun paarden toegewezen kregen, benieuwd wat ik in de tussentijd zou mogen doen zei Anne ineens dat ik op Fari mocht. Ik blij, mocht ik zomaar meerijden! Fari bleek een heel lief schimmelpaardje te zijn. Voor dat we weggingen moest Anne nog even nieuwe ijzers onder hem slaan omdat zijn oude te dun werden maar toen gingen we dan eindelijk. We hebben een buitenrit gemaakt waarbij we onderweg les kregen en goed ook! Eventjes been, paar ophoudingkjes en hup, Fari zat in tolt Dromen . Mmmmm dat zat zalig!

s`middags nog een kreupel paardje afgespoten en gewandeld en de stallen gedaan en geveegd en ( weer) de paddocks uitgemest. Dat was erg zwaar om met de kruiwagen door de blubber te zeulen maar desondanks toch een erg leuk dagje gehad.


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 22:29

dat lijkt me een leuke stage, zeg. Fijn dat je eerse dag zo leuk was. meestal vallen die eerste dagen niet mee.

Nog veel plezier daar he?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 06:15

Wow dat klinkt leuk en gezellig daarzo!! Fijn dat je het daar gelijk naar je zin hebt.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 10:10

Hee wat leuk doe ze de groeten van Eline. Bij Punktur heb ik namelijk ijslander leren rijden. Schrijf maar vaak verslagjes dan blijf ik een beetje op de hoogte.


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 10:14

Klinkt leuk zeg, gelijk lekker meerijden en verder ja...het uitmesten moet natuurlijk ook gebeuren he Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Dartel, dollyspikkel, Flip, K_nolan, Larissajulia, lissssan, marit34, massiemas, midori, nimbletje, pillow, Relserk, Samo, xamberr en 144 bezoekers