ZZ proeven ook op inet te vinden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

ZZ proeven ook op inet te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-03 21:10

Op de site van de KNHS staan de kuren en de lichte tour proeven maar niet de ZZ proeven. Ook op de ZZGP site staan ze niet. Weet iemand deze proeven wel te vinden of heeft wellicht iemand de proeven op zijn pc staan? Ben wel benieuwd wat tegenwoordig de onderdelen zijn (heb nog geen plannen hoor Haha! )

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel



Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 23:47

Ik wou net vragen of je nu niet erg hard van stapel liep? Er dit weekend voor het eerst weer op en dan meteen de ZZ licht in? Haha!
Nee ik heb de proeven ook niet.
Maar doe je wel een beetje voorzichtig?

Navragen is beter dan afvragen.

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 04:58

Heb Simone alvast voorbereid op haar taak van -niet alleen (bij)berijdster maar ook van bijmoeder. Als jij het weekend weer te paard wil gaan >;) >;) moet zij toch op de kleine passen? Toch????

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 06:54

Eyes schreef:
Heb Simone alvast voorbereid op haar taak van -niet alleen (bij)berijdster maar ook van bijmoeder. Als jij het weekend weer te paard wil gaan >;) >;) moet zij toch op de kleine passen? Toch????


ja dat heb je helemaal goed begrepen, ik denk overigens niet dat ik er erg lang op zal zitten hoor. De 'verwondingen' genezen wel voorspoedig maar zijn nog niet helemaal weg dus ik ga er even op om te kijken hoe groot de schade is, ik verheug me al op de spierpijn morgen.

En tja, als Simone straks Z2 gaat starten dan moet ze toch langzamerhand maar eens denken aan de ZZ, als ik heel diep in mijn geheugen graaf zitten daar series om de 4 in en kwart pirouette's. Ik zit er overigens aan te denken om te kijken of ik versneld kan promoveren, die mogelijkheid staat in ieder geval in het reglement heb ik gelezen, dan sla ik de Z1 gewoon over en start meteen Z2. Een beetje banketstaaf om met een paard dat Z2 is nog een half jaar (1 wedstrijd per maand ongeveer, zou dus in het gunstigste geval 5 maanden zijn) in de Z1 te blijven tuffen.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel


astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 18:36

Zep dank je.
Wel de kwart pirouettes dus maar geen serie.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 6 bezoekers