Ik heb een jong katje!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 21:22

Sorry, natuurlijk helemaal off topic. Frusty
Maar er is wel connectie: het is geboren op stal waar mijn paardje staat. Mag het nu??? Schijnheilig *LOL*
We denken dat het een mannetje is. En hij heet Jessie (op zijn engels). Want als het dan per ongeluk een meisje is dan hoeven we geen andere naam te bedenken. hihi
Hij is in ieder geval heeeeel lief!
Ik moest het even kwijt. Nogmaals SORRY! Lovers


Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 21:24

Tja, dan willen we natuurlijk wel een foto zien van dit snoepie!!!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 21:27

En willen we weten hoe het nu gaat met banish
of was dit een ander topic
en en en wat voor kleur of zei je dat al
en je had al een kat of niet meer Haha! Clown Verward Cool

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-01 11:35

Nou, Banish wilde de kat bijna opeten Vork , want ik had hem in een emmer gedaan en Banish dacht natuurlijk dat daar eten inzat. hihi Koe
Met Banish gaat het goed. Hij is wel een beetje sloom, maar hij krijgt ook zijn wintervacht, dus ik denk dat dat met elkaar te maken heeft. Vorig jaar rond deze tijd was hij ook niet helemaal in orde. Huilen Maar hij krijgt nu ook kuilmais te eten en ik geloof dat dat wel goed gaat. Ik kan het me verbeelden, maar ik geloof zelfs dat hij al wat dikker is geworden.

Ik zal natuurlijk fotoos makenvan het droppie (ga zo meteen rolletjes halen) en dan plaats ik ze hier. Hij is zoooooooo lief!!! Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 12:26

Ha gaaf! Dan komen we na jouw vakantie Banishje en poesie kijken! Krijgen we dan ook beschuit met muisjes? 't Is tenslotte gezinsuitbreiding *LOL*

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 18:54

jonge poesjes....ach ze zijn altijd zó ontzettend lief !!!!! Lovers Elk jaar hebben wij meer dan één nest, die we vervolgens altijd weten te plaatsen en zo niet... dan blijven ze lekker bij ons. Op dit moment hebben we ook weer 3 (!) nesten, dus ehhh...even rekenen.... schrik niet; in totaal 11 jonge poesjes !!! Het blijft leuk... Lachen Muizen hebben we in ieder geval niet !!! *LOL*
Veel plezier met je knuffel !!!!
groetjes Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers