Gebroken diensten doen hun naam eer aan :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-01 12:10

Pfff, nou weet ik weer waarom gebroken diensten zo heten; ik ben gebroken! Knipoog
's Ochtends van 7.15u. tot half 11 werken, 11 uur thuis, even bokken (illegaal, want ik mag overdag niet op internet Schijnheilig ), eten, stage-opdrachten maken, pony's verzorgen, rijden, douchen, van 16.15 tot 22.30 weer werken, elf uur thuis, nog even bokken, naar bed, en de volgende dag weer vrolijk om half 7 op Frusty
Nou ja, het houdt je van de straat hè Haha!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 14:43

Waar werk je nu dan? Ik heb ook wel eens gebroken diensten (afgelopen 3 weken ivm vakantie) maar dan is het 's morgen s van 08:30 tot 12:30 en 's avonds van 16:30 tot 20:30 (of tot de laatste patient weg is en kas opgemaakt en dergelijke, wordt meestal wel later)....

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 15:34

Ja Maaike ik zei het al: je bent wel helemaal kapot het eind van de dag.
Lijkt mij ook zeer vermoeiend want de hele dag staat in het teken van werken (en alles wat daarbij hoort zoals opdrachten) en de paarden (en alles wat daarbij hoort zoals bokken Schijnheilig .
Lijkt me zwaar hoor, maar idd het houdt je van de straat en je krijgt tenminste zo de kans om in het licht te rijden want nog even en het is hartstikke vroeg donker.

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 19:12

ik heb het ook een tijdje gedaan en het is inderdaad zeer vermoeiend.Vooral omdat je dan een paar uur thuis hebt gezeten en dan moet je weer gaan werken,het lijkt dan echt of er geen eind aan de dag komt

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-01 22:14

Riëtte, ik werk/loop stage op van Boeyenoord, en die mensen gaan overdag naar de dagopvang.
Cody, je had gelijk Haha! Maar ik ben idd allang blij dat ik nog overdag naar de pony's kan, want ik heb ze helaas niet op een pensionstal met verlichte binnenbak staan }>
Mocht vanavond eerder weg, joepie. M'n hele rooster wordt trouwens weer omgegooid, want ik moet naar een andere groep, omdat er op deze groep al te veel gerommel in het personeel is. Nog maar afwachten wat dan m'n werktijden worden.