Maxima

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 14:09

Oh echt lachen!!!! Dus hij was daar gewoon ff aan het shoppen met vier lijfwachten? Jemig...

Mij zijn de ballonkuiten van Maxima nog niet opgevallen! Ik vind t een mooie slanke meid! 't is geen mannequin maar ik vind dit mooier.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 16:42

s
Laatst bijgewerkt door janna op 31-03-22 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 19:41

Hihi, nou Lot, ik lag helemaal in een deuk om jouw eerste beriggie! hahahaha, dat kwam er zo komisch uit Haha! .
BTW Alex gegint al een oude knakker te worden onderhand! Haha! }>
Maxima is een toffe meis vind ik, ze zijn echt gelukkig!
Ik moest zo vreselijk lachen om hoe ze in dat eerste intervieuw met verloving "alexander" uitsprak! Hebben jullie dat ook gehoord/gezien? hihi! Party!!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 19:42

Ze lijkt me echt heel erg aardig en heel normaal. Niet zo uit de hoogte als Beatrix.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 19:55

Tsk, Suzanne toch...Maxima ballonkuiten... Verward Vind ik wel meevallen hoor...we kunnen niet allemaal slanke dennetjes zijn... Haha! Enne...wat kan het haar schelen hoe ze er uit ziet, ziet ze zelf toch lekker niet... Schijnheilig als het maar lekker zit...ik draag in de zomer ook graag jurkjes tot net over mijn knietjes (rare knieen, vandaar...hahaha) misschien heb ik ook wel ballonkuiten...arghhh!!! Maar als dat zo is...hoef ik het niet te weten hoor Suzanne...voel me net zo lekker in mijn luchtige jurkjes als het warm is...*LOL* Knipoog

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 22:05

Harstikke leuk spontane meid, vondt het ook wel leuk dat de trein te laat kwam, hahaha, weten ze wat ik (en heel veel andere) 'bijna' elke dag meemaak.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 23:13

Hahahaha...Vikki..ik heb niet op jouw kuiten gelet!
Bij Maxi valt het gewoon op, met die stijve jurken, panty's en schoenen.
Als je op foto;s zag hoe zij altijd gekleed was, kan ik me niet voorstellen dat dit haar eigen keuze is.
Schoonmoeders.... Misselijk