Al iemand bij Oxer (Kerkdriel) geweest?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Al iemand bij Oxer (Kerkdriel) geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 13:35

Wij vandaag. Voor de eerste en tevens de laatste keer.
Op de site ziet het er groot, ruim en vooral VOL uit. Niets is minder waar: de winkel is een grote loods, welke niet is aangekleed, er hangen bergen rijbroeken (dus als je een broek zoekt, is het wel makkelijk), maar verder is het niets speciaals.
Ik had een Anky-dekje besproken en de rest van de Anky-collectie was in de aanbieding: - 30%. Oké, dan denk ik meteen dat ik op het dekje ook 30% krijg. NOT dus....

Verder waren de verkoopsters niet echt bekwaam en vooral niet snel, korting ho maar....

Iemand hier ook ervaringen mee, positief en/of negatief?

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 13:45

IK was op zoek naar werk en heb er, vlak na de opening, een sollicitatiebrief naartoe gestuurd. Ik heb er nooit meer iets van gehoord.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 14:07

Ik kom er weleens langs voor m'n werk.
Grappig dat je er een topic over start, ik heb net nog even op de website zitten kijken, was van plan om er eens langs te gaan.
Ik had trouwens het idee dat ze nog steeds niet open waren, het ziet er altijd zo donker en verlaten uit......
Maar als ik het goed begrijp kan ik me beter de moeite besparen ?
Hebben ze verder nog leuke aanbiedingen (behalve Anky), of is dat ook al niet de moeite waard ?

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 14:13

Bespaar je de moeite maar. Ik vind ze erg aan de prijs, en de service is niet echt je van het. Ik vind dat als je meer als 100 euro besteedt, je toch wel iets korting moet kunnen krijgen en/of een leuk dekje (wat daar lag voor 6.95) aangeboden moet krijgen.
Maar nee hoor, er kan niets meer vanaf. Ik zou als ik jou was, alleen voor de Anky-kleren gaan, en dan heeeeel snel weer wegwezen!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 14:23

Bedankt voor de info !
Zelfs voor de Anky-kleren ga ik niet, passen niet zo goed bij mijn portemonnee Knipoog
Je zou toch van een nieuw bedrijf mogen verwachten dat ze wat klantvriendelijker zijn......

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 16:52

Ik ben er laatst ook geweest en dat was ook voor de eerste en laatste keer hoor! Ze hebben te weinig en zijn te prijzig. Daarnaast is de hele opzet van de winkel zoals imker al zegt totaal niet aantrekkelijk en is de deskundigheid van het personeel twijfelachtig...een vriendin van me heeft er trouwens wel een clinic van Coby gewonnen die ze afgelopen dinsdag heeft gehad, dus voor haar was dat ene bezoekje het dubbel en dwars waard Haha!

Op nummer 1 staat bij mij nog altijd de Divoza in Leek (in Zoetermeer hebben ze klantonvriendelijk personeel en die in Leek is beter van opzet) op nummer 2 het Drunens Ruiterhuis (door de collectie die ze hebben) en op nummer 3 ons mini paardenwinkeltje in Gorinchem: de Hindernis (prima service!) Van de horselover winkels ben ik geen fan maar ja, ik ga er weleens heen voor zommige dingen...

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 16:54

Ik ben er nog nooit geweest, beetje ver weg voor mij ook Haha! Maar vandaag heb ik op concours wel wat spulletjes gekocht bij de Mr. Ed. Die hebben wel leuke aanbiedingen, en het zijn ook aardige mensen, ze hebben ook leuke spullen, leuke kleurtjes en ook meer dingen voor springruiters (ook bruin leerwerk etc. ) OK dan! Nog meer mensen wel eens wat gekocht daar?

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 18:08

Ja, Mr. Ed heeft veel spullen voor ons springmiepen. Heb ik een erg mooie bruine martingaal van CTD met witte ringen gekocht. Helaas kan ik op de site geen spullen bekijken?!?!?!