*ahumdehum* fotootjes van mezelf.. ( ik heb lef..!)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 19:26

Oke luitjhs: ik stel mezelf hier best 'kwetsbaar' op,want ik sta er niet heel tof op ofzo. Maar 't zijn nog ff de enige die ik heb digitaal en in mijn familie zitten helaas niet van die topfotograven zoals ik Haha!

Dit ben ik dus, m'n hoofd lijkt hier nog bolliger dan dat 'ie in werkelijkheid is ( toch.. boktelingers..?? Verward ), maar t is maar om een ideetje te geven..

[img]../upload/70/mad1j001.jpg[/img]
ik knijp erg met m'n ogen trouwens zie ik
(de zon Verward )

[img]../upload/70/mad3001.jpg[/img]

btw, hier sta ik dus in onze tuin ( mooi he *LOL* ), die nog geen tuin is: Hij is net leeggehaald en binnen een paar weken komt de nieuwe beplanting+ bestrating erin.
Er ligt nu alleen een "home-made" pad naar de wei achter mij Haha!
btw, dit was net voor m'n (bokt) diet, inmiddels is er 'plaatselijk' 4 kilo af Knipoog

...
.....


Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 19:31

Je staat er leuk op hoor. Veel succes met je tuine en als ie af is wil ik foto's zien he.

Groetjes Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 19:47

'k zal volgende zomer wel weer een tuinfoto maken.. hopen dat er dan wat meer kleur in zit *LOL*
heb btw t idee dat niemand z'n reactie durft neer te zetten ( 20 'kijkers') Haha! *LOL*

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 19:48

hahahaha ik zie dit bericht net pas hoor!! Maar k vind je eerlijk gezegt niet dik hoor. En ik ben benieuwd hoe de tuin er binnenkort uit ziet zeg! Wat zijn jullie ermee van plan allemaal? Tong uitsteken Party!! Party!! Party!!

Gr. PG

Ineke2

Berichten: 33034
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 19:58

Zijn wel leuke foto's hoor, ik had je mij wel anders voorgesteld Knipoog en ik ben benieuwd naar de foto's van een 'gekleurde' tuin Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 19:59

hey madelein er kijken altijd meer dan dat er reageren, altijd. dus waarom niet nu. leuke fotos hoor
wat een interessante tuin *LOL*

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 20:00

Heb jij Boktdiet nodig dan Scheve mond\ ?? Je ziet er hartstikke goed uit hoor!! Pling

Don't hate me cause you ain't me!

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 20:01

Leuk hoor!
Ik vind het leuk om bokkers op de foto te zien Lachen

Mzzl, Daniƫlle Party!!

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 20:02

Leuke foto, en mooie jurkje!!

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australiƫ?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 20:06

ehh de tuin ondergaat een mega-metamorfose zeg maar. We hadden ruim 20 jaar ca. dezelfde tuin, die de laatste tijd meer van een jungle weg had dan van iets wat in de categorie 'tuin' valt ( vooral volgens de buren Haha! )
Omdat we wisten dat de boel eruit ging, was iedereen te lui om er nog maar iets aan te doen.. en dan gaat t best hard Knipoog
Hij is in t geheel leeggehaald ( ik sta achter, met voor erbij is t ca. 300 vierk. meter tuin..) en omdat 'ie best groot is komt er voor 't gemak veel pad+ steen/grind in Haha!
Voor t huis ligt dat al, zal daar ook 's een keer een foto van maken, best boeiend hihi.
daartussen vooral beplanting/bloemen en een klein beetje/strookje gras.

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 20:10

ehh tja.. voor mezelf had ik boktdiet wel nodig, er kwamen de laatste jaren best wat kilootjes bij, terwijl ze er niet vanzelf weer afgingen Verward
Daar moest ik dus bewsut iets aan doen.. maar moet zeggen dat die erste paar kilo's best makkelijk gignen ( niet gedieet, wel snoep+vet etc. laten staan, dat scheelde echt al heel veel!! )
Nu is m'n motivatie ff weg, omdat ik vind dat ik genoeg afgevallen ben en nu op een 'gangbaar'/acceptabel gewicht zit. Maar hoelang ik daarop blijf..?
ah, zoals ik nu ben vind ik 't wel best eigenlijk
( daarom ben ik ook niets meer afgevallen de laatste 2 weken Haha! )
Lachen

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 20:28

ik vind dat je echt niet te zwaar bent. Zag ik er maar zo uit. *snik* ik ben ooit echt dunner geweest. maar met al die medicijnen...

Mooie tuin hoor *grinnik*

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 21:27

He leuke foto hoor Madelein Pling
Had je zo ook wel voorgesteld.......heb je in de paardekrant zien staan dus ik had een beetje een idee.
Ik vind je slank om te zien hoor.......volgens mij hebben alle meiden hetzelfde probleem, bijna alle vrouwen/meiden vinden dat ze te dik zijn ......terwijl dat bijna nooit zo is Haha!

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 21:35

nou, echt dik vind ik mezelf niet hoor, maar had meer zoiets van :" nu kan t er nog af, wordt later alleen maar moeilijker" En dat bleek ook, de eeste kilo's waren snel weg, nu stagneert de boel een beetje... Maar ik denk dat ik t bewuste gezonde eten maar laat gaan en probeer gewoon alles ( ook ongezondere dingen..)gematigd te nemen en evt. bijtijds ff pas op de plaats te doen indien nodig.
Nou ben ik wel makkelijk te herkennen he de 15-de..?

Nou jullie nog Lachen Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 21:41

Heeee Wat leuk! Een foto van jouw!
Nu weet ik iig hoe je eruit ziet, dat verzacht het leed van niet meeten.... *LOL* *LOL*
Je ziet er goed uit! Leuke jurk trouwens!

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 21:42

leuke foto's hoor!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 21:42

hehe...denken jullie dat jullie dik zijn ofzo met het bokt dieet Haha!
maar leuke foto's hoor Haha! binnenkort nieuwe foto's he van jou in je neiuwe bloemen tuin Knipoog

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers