Nevada leeft niet meer!!!!!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Ange
Berichten: 73
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 17:34

Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig
Ik heb Nevada vanmorgen in laten slapen, ze kon d'r stal niet meer uit gisteren en ik kon het niet meer aanzien, ze at en dronk dus ook niet meer. Ze lag alleen, ik heb haar uit d'r lijden verlost en alsof ze wist wat er ging gebeuren, liep zo zo goed als het ging zelf naar buiten, ik heb haar in de bak laten inslapen anders hebben ze een probleem als ze opgehaald werd!!! En dat wilde ik niet zien!!! Ze is gelukkkig al opgehaald!!!!!
Ik ben blij dat ik de knoop doorgehakt heb, ik had misshien nog een operatie kunnen doen, maar dan had ze eerst weer in de trailer gemoeten en een hoop gesleep en gesjouw dat ik (we) hebben besloten om het hier bij te laten!!!!!

Ik heb ongeloofleijk veel plezier met haar gehad en ik ben haar daar ook erg dankbaar voor!!!!!

Mijn andere paarden doorstaan het redelijk, ze zijn allemaal best down!!!!! maar da's logisch!!!!

Ik ga lekker douchen en naar bed lekker slapen!!!!!!! Nou ja lekker..... gewoon proberen te slapen!!!!!!

Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen


PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 17:38

Het is een goede beslissing die je heb genomen, compliment!!!!!!!! Van een dier weet je niet hoeveel pijn ze hebben, of het een dragelijke pijn is of niet.
Soms is het beter om een dier te zijn dan een mens. Klinkt hard maar is helaas waar.

Veel sterkte en denk aan de mooie momenten met haar!!
Gr. Phia

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 17:39

Ow wat rot voor je joh!

Ik kan heel goed begrijpen dat je het erg moeilijk vond, al heb ik er zelf geen ervaring mee (gelukkig niet)

Hee, sterkte he!!!


Groetjes, Daniƫlle

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 17:39

inderdaad. het een zeer moeilijke beslissing. maar ik vind het wel knap van je.
veel sterkte.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 17:40

Wat een moeilijke beslissing, maar als ik het zo hoor denk ik ook dat het wel de juiste is. Je bent vaak geneigd om eindeloos door te dokteren, maar op een bepaald moment heeft het geen zin meer. Om dan die knoop ook daadwerkelijk door te hakken is een verschrikkelijk moeilijke keuze. Heel veel sterkte!

Noell
Berichten: 32
Geregistreerd: 02-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 17:42

He lieverd!!!!!

Ik heb het gehoord van Robert, hij belde me!!!! ik dacht dat je wel een berichtje zou plaatsen, ik wens je heel erg veel sterkte en ik ben er als je me nodig heb he???? En je weet dat je de juiste beslissing gemaakt heb, we hebben het er ook nog over gehad!!!! En iedereen staat achter je!!!!!!! Meid ik denk aan je!!!!
Sterkte en I love You dat weet je!!!

Dikke kus Kim & Noell!!!!!!!!!
Verdrietig

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 17:51

Sterkte met je verlies, maar goed van je dat je dit aan hebt gedurfd want die knoop doorhakken is best heel moeilijk.


_________________
<FONT COLOR="white">*Experience: something you don't get....until after you need it.*</FONT>
<FONT COLOR="purple">[img]../upload/19/925.gif[/img]*Moderator Verslag van de Dag*</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: orri op 2001-09-05 18:52 ]</font>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 18:18

Lief van je dat je aan je paard hebt gedacht in plaats van aan jezelf.
Later zul je jezelf daar zeker dankbaar voor zijn, en dan blijven de herinneringen over.
Heel veel sterkte met dit zware verlies.

Groetjes Marije


Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 18:19

meiske je hebt de juiste beslissing genomen.
wens je veel geluk met het verlies.
Houd haar in je gedachte in de goede tijd die je met haar had. Dat zal je er door heen helpen.

als je wilt praten mail je maar.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 18:26

Wat rot voor je!!! Maar je hebt de juiste beslissing genomen..
Veel sterkte he! Verdrietig

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 18:36

Jeetje, ik wil je heel veel sterkte wensen, maar ik denk dat je een juiste beslissing hebt genomen. Sterkte... Verdrietig

Liefs Joleen

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 19:07

Ik sluit me aan bij de rest...ik heb er echt bewondering voor dat je deze beslissing omwille van je paard hebt kunnen nemen! Erg knap...Heel veel sterkte en ik hoop idd dat je later nog met plezier terug kan denken aan de leuke momenten met Nevada!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 19:13

en ook ik sluit me aan bij de rest. Alles is naar mijn mening gezegd, wat me rest...
STerkte

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 19:21

Heel moedig van je. En doordat ze niet uit de stal kon komen, daaruit blijkt alleen al dat ze behoorlijk wat pijn had. Veel mensen zouden zelfs in deze situatie nog egoistisch zijn. Je hebt Nevada een dienst bewezen. Heel veel sterkte in ieder geval.
groetjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 19:44

Sterkte meid... vind t erg voor je... maar t was misschien t beste voor t paardje...

Sterkte!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 19:46

aaah wat zielig zeg Huilen het was zo'n schatje. ik krijg er tranen van in me ogen, ben zo gevoelig he.
erg dapper van je dat je de beslissing hebt genomen en bokt zou je steunen hoor

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 20:06

Jee ik weet niet wat ik zeggen moet, maar als een paard zoveel pijn heeft is het denk ik wel de juiste beslissing geweest, hoe moeilijk dat ook is...Nevada leeft in je hart nog steeds voort.
Heel veel sterkte met dit verlies...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 20:21

Iedereen heeft het in feite al gezegd, maar bij deze van mij nog eens : Heel veel sterkte en ik heb echt respect voor de moeilijke beslissing die je hebt moeten maken!

Groetjes Sonja

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 20:29

Ik weet niet veel te zeggen maar toch veel sterkte. Het was natuurlijk moeilijk maar je hebt een goed besluit genomen. Echt nog heel veel sterkte meis!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 20:37

Hoi,

Ik vind het heel dapper van je dat e de beslissing hebt genomen. ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is maar je wilt toch het beste voor je paardje he?

dit gedicht kreeg ik van mayo toen julius dood was gegaan. Ik hebtoen zoveel berichtjes gekregen. Misschien dat jij er ook wat aan hebt. Zie http://www.welshcob.nl/julius/gedenkboek/

Away...

I know it's tough to lose a friend, especially a
friend that close. Don't think of him as dead or
gone, think of him as just away, he's waiting for
you in another life and he's in your hart to stay.
He'll think of you as a dear close friend and will
stay with you troughout the end. He's waiting for
you to ride again along the green wide fields. To
lie down in your arms and love you again. To be
with you forever, so you'll know he's never away,
never...

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Noell
Berichten: 32
Geregistreerd: 02-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 20:39

He meid hier ben ik nog een keer ik was vergeten erbij te vermelden datik ook veel sterkte aan Robert, Amor, Daan en Idylle!!!!! Maar het meeste voor jouw!!!! Meid succes en sterkte nogmaals en ik kom snel langs!!!!!

Veel liefs een een knuffel

Kim, Noell en verder familie!!!! Verdrietig

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23368
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 20:46

Alles is al gezegd, maar ik wil je nog eventjes heel veel sterkte wensen, enne bokt is er voor je!!

Liefs, Renee

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 20:50

Ook namens mij veel sterkte! Ik vind het heel moedig en super paardvriendelijk dat je deze keuze hebt gemaakt. Je hebt gekozen voor het dier en dat is wat dierenliefde is.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 21:38

Ik weet wat het is om je paardje te verliezen. Het verdriet slijt, maar de herinnering blijft. Ik wil je ook heel veel sterkte wensen met het verwerken!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 22:00

Heel veel sterkte meid, moedig wat je hebt gedaan..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: cam, Mieke, Sheeltje2, Tomboy0 en 28 bezoekers