Dit was echt een SUPER pony!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 10:03

Dit was Pablo's moeder, Odesse. Ze was een uitprobeerkruising van 2 boertjes tussen een arabiertje en een welsh-cob. Toen 1 boertje overleed is ze verkocht en na heel wat omzwervingen bij een handelaar terecht gekomen en daar hebben we haar op 6-jarige leeftijd gekocht. We hebben haar 10 jaar gehad en helaas toen weg moeten brengen wegens ongeneeslijke kreupelheid.
Van haar heb ik ontzettend veel geleerd en ontzettend veel lol meegehad.
We zijn 2 keer kringkampioen springen (bij de pony's) geweest en 2 keer clubkampioen (bij de paarden) geweest.
Ze kon helemaal niks toen we haar kochten maar toen ik stopte met haar te rijden waren we m-springen en m-dressuur.
Het was echt een schatje maar met een zeer moeilijk karakter en zeer eigenwijs maar heel eerlijk.
Ze kon super de super heet doen maar je kon er ook zo een kindje op zetten en dan was ze de goedheid(of sloomheid eigenlijk) zelve.
Maar bovenal was ze er gewoon altijd en kon ik het zo fijn met haar vinden, ze heeft me ook echt mijn puberteit door getrokken (we hadden haar van mijn 12e tot mijn 22e). Hoe ik de wereld ook stom vond of als ik weer eens ziek was; Odie (roepnaam) was er altijd Lovers .

Zo leek ze heel groot (ze was 1.38). Deze foto kreeg ik voor mijn 13e verjaardag en daar was ik heel blij mee.
[img]../upload/34/model.jpg[/img]

Even een hapje
[img]../upload/34/hapje.jpg[/img]

Je kon van alles met haar doen Haha!
[img]../upload/34/staanopodie.jpg[/img]

Lekker uitrijden
[img]../upload/34/uitrijden.jpg[/img]

Hier waren clubkampioen dressuur geworden (m2 168 ptn). Dit was ook de allerlaatste keer dat ik wedstrijd heb gereden op haar. Ze was toen al heel vaak kreupel maar de dag voor de wedstrijd liep ze opeens weer goed en ik heb dus maar gewoon meegedaan. Was dus een zeer emotiobeel moment dat ik nog won ook, ook achteraf want hierna is ze alleen maar meer kreupel geworden.
[img]../upload/34/clubkamp.jpg[/img]

Na een NBVR wedstijd (L-paarden)
[img]../upload/34/nbvr.jpg[/img]

Springconcours op een hele warme dag
[img]../upload/34/springen.jpg[/img]

Wat was het toch een boefje Clown
[img]../upload/34/boefje1.jpg[/img]
[img]../upload/34/boefje2.jpg[/img]

En oja, ze was ook geschikt voor duo-rijden *LOL*
[img]../upload/34/duo.jpg[/img]

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 10:09

Wat een leuke pony!! Echt een heel wijs hoofdje met die bles en hele leuke witte achterbenen!
Ze lijkt idd groter dan 1.38 en ze ziet er ook heel verschillend uit op de foto's van de wedstrijd lijkt ze een heel chique paardje. Die springfoto is ook leuk trouwens.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 10:29

Wauw mooi beestje zeg.. echt een mooierd. Ze toont idd veel groter op sommige foto's. Lovers

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 10:45

Wow, die lijkt echt groter. Mooi dat je zo'n band met haar hebt gehad. Leuk verhaal! Jammer dan hè, als ze weg moeten....kan me voorstellen dat je nog veel aan haar denkt! Leuk dat je wat over haar hebt gepost op bokt omdat ze zoveel voor je heeft betekent! Iloon

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 12:54

idd mooi paardje zeg daar mocht je heel trots op zijn wat een leuk koppie zeg..leuke bles Kwijl Lovers
maar is ze dat ook op de 2de foto?
daar zit dat vlekje aan de andere kant Verward Haha!
ze lijkt echt veel groter leuke kruising hoor!!!!! Lovers

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 13:13

Wat een mooi paardje Lovers , je zult er wel heel trots op geweest zijn, wat jammer van die kreupelheid!!!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 13:14

joh leuk zeg dat je altijd pablo's mams hebt gehad!echt leuk.speciaal hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 13:23

Ja, wat een schatje was het he?
En ze is het op alle foto's hoor, de foto zal wel gespiegeld zijn dat het stipje aan de andere kant zit.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 16:19

ja dat zal het dan wel zijn!!!
leuk hoor echt een poepie is het!! Cool Lovers

Ineke2

Berichten: 33109
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 17:56

O wat is dat een mooi beestje!! Kwijl Kan me voorstellen dat je erg trots op haar bent!