klein beetje verkouden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 13:01

Des staat 's nachts nog steeds buiten. Toen ik vanmorgen kwam had ze een beetje een snotneus. Verder niet hoesten ofzo. Ik heb gewoon gereden, alleen gestapt, en 2x een klein stukje gedraafd. Toen ik terugkwam was haar neus bijna schoon (onderweg lekker gebriest). Afgesproken met de eigenaar van de stal dat ze de komende nachten toch maar op stal gaat. Hopen dat het al snel weer wat beter weer wordt. Wat doen jullie in zo'n geval?

Ik had deze vraag natuurlijk op medisch kunnen stellen, maar ik vind het nog niet zo dramatisch om het daar te plaatsen....


Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 13:04

Zolang het helder snot is (geen geel of groen) is het niet zo erg en houd ik het gewoon in het oog.
Mijn paard staat ook dag en nacht buiten want ik hou er niet van om hem op te sluiten in zijn stal.


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 14:24

Ach arme Des. Ik zou hem ook gewoon binnen zetten eventjes, zo 'binnen' is dat ook weer niet dus hij krijgt wel lekker frisse lucht enzo. Denk dat het dan vanzelf zo weer over is.
Als het aanhoudt even bij Hippo langs gaan voor een poedertje of zoiets.
Wij hebben de paarden poeder gegeven toen ze alledrie liepen te hoesten, dat was Fonegriek en binnen een paar dagen was het over.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Beeker, DotBot, IASCrawler en 14 bezoekers