Kunnen die bewerkte foto's stoppen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-01 20:57

hey allemaal

ff een vriendelijk verzoekje: kunnen jullie A.U.B stoppen met die foto's te bewerken en hier op zetten.
Ik word er een beetje ziek van...
een paar was wel leuk maar nu iedereen het doet Misselijk Frusty

Sorry.....

-Maaike-

[edit:BartVB]Hoofdletters in titel weggehaald[/edit]
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Anna-Jelly op 2001-09-04 21:17 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-09-05 11:11 ]</font>


Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 20:58

jezus wat zeur jij. als lui dat erop willen zetten dan zetten ze het er toch op?! ik ehb er ook een paar opgezet jah. nou ik vind dat dat moet kunnen hoor. echt man kwor gek van dat gezeur over dat het zo erg is. Boos!

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 21:10

Marcario of zoiets, ze kunnen toch ook via een PB gestuurd worden, dat is wel zo handig en ik wordt eerlijk gezegd ook doodziek van al die bewerkte foto's (ik vind ze wel mooi hoor!!!)

Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 21:11

itp wordt misbruikt er komen haast geen andere fotos meer op, graag via pb

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 21:13

er is al diverse malen om een bewerkingsstop gevraagd, maar er schijnt niet geluisterd te worden.

Macario, reageer ff normaal zeg, pfff

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 21:14

Als er een topic staat van iemand die erom vraagt dan reageer ik wel met die foto in mijn bericht. Dat mag toch zeker wel?
Ik snap t dat het vervelend wordt steeds diezelfde NIEUWE topics over "Kijk hoe mooi ik mijn foto bewerkt heb!" Maar kunnen we daar dan niet 1 topic over hebben Verward
Ik vind het nu ook wel een beetje errug saai worden, steeds hetzelfde. Gaaaap
Ik vind het wel leuk om te doen dat niet, maar nu blijven ze maar komen...

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 21:15

ah wat verschrikkelijk nou. ik zal dr wel mee kappen hoor maar ik vind het wel een beetje overdreven

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 21:16

bokt is niet aleen voor jouw macario dus je moet een beetje meewerken

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-01 21:16

jeetje leoni reageer niet zo fel ik vraag gewoon of dat kan stoppen Verward
Ja ik vind het niet erg als er een paar worden neergezet maar echt iedereen vraagt er nu om, het is een beetje uit de hand gelopen...

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 21:17

stooooooooooooooooooooooooooop!!!
zo goed Haha!
niet dat ze nu gaan luisteren ofzo, maargoe....

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 21:27

goed zo!!!!!
hehe word het nu eindelijk gewardeerd die gene die vragen om te stoppen in the picture word (vind ik) echt verpest plaats alles dan in 1 topic dan is het nog te over zien maar er zijn er nu zo'n 25 van...en daar is in the picture niet echt voor bedoeld geloof ik , ik ben benieuwd wat heike en bart van de foto bewerkingen vinden? denk ook niet zo leuk Verward
kijk het was hardstikke gaaf enzo maar er komt veelste veel!!
sorry....tis mijn mening en ik vind dat macario wel een beetje overdreven reageerd iedereen mag zijn mening hebben ook anna-jelly (maaike dus) en ook macario maar niet zo gelijk happen...iedereen mag zijn mening hebben en dat mag ook gewaardeerd worden stel het eens voor in iemands anders ogen...dan ziet het er heel anders uit en denk je toch meestal wel o ja die persoon had toch wel gelijk ik had niet zo fel moeten reageren...


sorry...voor de mensen die het hier niet mee eens zijn maar dit is MIJN mening... *LOL* Verward Haha!

GRXXXJES Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! LANG LEVE BOKT Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 21:31

you go marjolein!!!
goed gezegd hooor

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 21:42

Damn!!!!! die Anne-Jelly is nog maar net een paar dagen op bokt.nl en nu al klagen !!!! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!
Ik heb ook een topic gemaakt met mensen,die bewerkte foto's willen,dat ze naar mij moeten PB'en en als je ze van iemand anders wil moet je naar diegene pben.

SUcces en niet zo klagen!!!!!!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 03:35

ik snap niet waar jullie je zo druk om maken.als je een bewerkte foto topic ziet hoef je hem toch niet te lezen/openen?
gewoon negeren.

soms is het beter om te zwijgen

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 10:43

precies! gewoon negeren. Ik vind sommige topics ook niet leuk, nou en????!!! Je kunt ze toch niet ALLEMAAL leuk vinden? Ieder zijn eigen smaak, ik bijv. vind die foto's juist wel leuk! Schijnheilig En er zullen er vast meer zijn. Maar omdat jij het niet leuk vind hoef nog niet te betekenen dat het weg moet! Er bestaan meer mensen op Bokt dan jij hoor!!!! Boos! Boos!

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 10:48

Jep, gewoon negeren als je er geen zin meer in hebt om naar te kijken, zo simpel ligt dat, ieder zijn mening...als de moddies het zat zijn, gebeurd er vanzelf wat en wordt alles op één hoop gegooid!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 11:10

Ik wordt er ook een beetje moe van. 1x of 2x is leuk maar daarna wordt het zo hetzelfde..

Graag verder via Email e.d...

Verzoeken voor dat soort plaatjes kunnen wel in 1 topic geconcentreerd worden IMO..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 11:31

Dan bekijk je de bewerkte foto's toch lekker niet?
Als je daar al ziek van wordt, zal je wel vaak ziek zijn....want als je je om zoiets als druk maakt.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 12:10

ef een reactie op sunny lover...

anna-jelly is al langer als een paar dagen op bokt!!
ze is hier al een poosje ze kwam hier eerst als friezen girl maar heeft haar naam enzo veranderd.... Frusty
en ja oke je moet niet kijken als je het niet leuk vind enzo...weet ik ook wel maar af en toe is het haast niet te overzien....maar dat zal wel aan mij liggen Schijnheilig Haha!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 14:52

ik was hier inderdaad al een paar maanden : eerst als friezengirl en nu als Anna-Jelly

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 15:47

het is gewoon een nieuwe rage op bokt......binnenkort is het weer iets anders...en dan weer iets anders.....
het trekt vanzelf over.... Lachen

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 15:48

jah so??
hoef je niet meteen zo'n banketstaaf topic te maken,
aardiger kan ook wel hoor Boos!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 16:21

ehm..ik ben het wel eens met Anne-Jelly, en dus niet met sommige andere maar ik vind dat het hier wel erg kinderachtig gaat, voel me weer helemaal op de BPP. Macario: iets minder aub, als iemand iets vraagt waar jij het niet mee ene sbent kun je dat altijd nog op een normale manier zeggen en Sunnylover, jij overdrijft ook wel ene beetje.Anne-Jelly brengt toch helemaal niet op een banketstaaf manier, ze reageert niet kwaad, kraakt niemand af enz egt zelfs sorry..als je tegenwoordig je mening niet meer mag geven heeft een forum ook weinig zin he...Ik hoop niet dat dit weer van die leuke reacties oproept, dan spijt het me erg en probeer nu alsjeblieft om die leuke bokt-sfeer te behouden!!

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 16:24

ik weet nog geen eens hoe het moet Huilen
maar het is net zoals soraya al zei dan is dit een rage en dat weer en zo gata het maar door ehet was toen ook met gedichten enzo. Gaaaap

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 16:52

jee...ja idd een rage dat vertelde ik maaike (anna-jelly) ook op msn...eerst die wedstrijden ook enzo...en ja zo wel meer dingen.
en ik ben het voledig met margje eens!! Party!!
houd de boel gezellie!!

Party!! Party!! LANG LEVE BOKT Party!! Party!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 bezoekers