rust zacht lieve charlie, we zullen je erg missen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

rust zacht lieve charlie, we zullen je erg missen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-03 19:47

hoi.

ik zit hier met een vette krop in mn keel voor de pc. door het nieuws dat ik net gehoord heb. ik begin bij het begin van het verhaal. Huilen

in de stal waar mn paardje staat zit er 1 grote zwarte hond en een paar jack russels. een der van is van de ruiter die daar rijd. charlie. nu ging die ruiter, fre, op jumping. die hond houd gewoon zoveel van em dat hij hem achterna wou. want soms gaat hij zelfs mee op jumping met hem. natuurlijk raakt hij het spoor kwijt en begint rond te dolen. na zo een 3 dagen hangen we overal affiches op. eerst in de streek. niets van nieuws ontvangen we. ondertussen gaan de dagen voorbij. iedere middag gaan we hem zoeken, hangen meer affiches op en steeds verder. maar geen nieuws. maar nooit gaven we de moed op, we bleven zoeken. nu meer dan 10 dagen na zijn verdwijning is hij teruggevonden. dood. in de leie. verschrikkelijk, ik mag der niet aan denken. meteen ga ik weer huilen Huilen . het is zo erg he. hij zat ergens ver weg. fre heeft gezegd waar maar wat doet het er toe. gister heeft een boer hem zelfs nog gezien en willen vangen, o charlie, waarom ging je niet bij hem? waarom liet je je niet vangen? o charlie toch. dan deze middag vonden we hem in de leie. men denkt dat hij wou drinken ofzo. we zijn net een dag te laat. waarom toch? waarom moest hij dood? 1 dag te laat, het kon zo anders gelopen zijn, waarom niet? Huilen .die kleine hond had wel alle harten gestolen en zeker de mijne. hij had al zoveel meegemaakt, maar was gelukkig. hij had maar 3 pootjes meer dus kon hij waarschijnlijk niet zwemmen. Huilen . fre zei het dan tegen me. ik zie niets. dan zei ik maar: is het waar? is voel me zo schuldig. hoe kan ik dat zeggen, natuurlijk is het waar, waarom zouden ze over zoiets liegen. ik haat mezelf zo.

o charlietje toch. we zullen je heel hard missen. rust zacht, het ga je goed!
hopelijk ben je nu ook gelukkig en waak je over ons. vaarwel charlie Huilen

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 19:52

o wat erg !!!
in het begin van je verhaal snapte ik t niet helemaal maar daarna werd me alles duidelijk
Heeel veel sterkte en ook voor het baasje van charlie

En meis, je hoeft gezelf niet schuldig te voelen of te haten dat je dat zei want ik had precies hetzelfde gedaan en ik denk iedereen wel, als je zoiets hoord zou je toch denken zovan: ECHT?... daar hoef je je echt niet schuldig over te voelen hoor

Gr. renee

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 21:31

Wat erg, het is ook vervelend om zo in spanning te moeten zitten. Bij ons op stal is er een tijd terug ook de jackrussel weggelopen, deze is gelukkig net op tijd gevonden.
Heel veel sterkte, ook voor de rest van je stalgenoten (en natuurlijk speciaal voor fre)....

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:38

Jack Russel van een kennisje ook. Er is een bos naast haar manege en vaak als ze bij haar paard was, ging de hond achter de konijnen aan. Dan luisterde ze echt niet meer.
Toen kwam ze op een dag niet meer terug, overal affiches opgehangen. Is ze een paar dagen later gevonden in een openstaande rioolput. Echt vreselijk. Het was zo'n lief hondje.
Het ergste is nog dat haar vorige hondje een jaar of 5 geleden zichzelf heeft opgehangen in de auto aan zijn halsband.

Heel veel sterkte

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:46

ow min god, zit hier ook met een krop in mn keel, wat zielig voor het hondje, wil iedereen die gek op hem was dan ook strekte wensen,
hopen dat hij het goed heeft aan de andere kant en dat hij idd over julli ewaakt.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 09:18

Wat ontzettend sneu voor zijn baasje en natuurlijk ook voor jou. Jullie hebben er zo te lezen alles aan gedaan om Charlie terug te vinden, dus je moet jezelf niets verwijten...
Sterkte.

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 09:21

A jakkes wat een K*T verhaal!!!
Wat zielig!!!
Veel sterkte voor jou en de andere mensen bij jou op stal!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 09:27

Oh wat zielig!!!

Maar toch even een vraagje.. een leie?? wat is dat? Iets met water denk ik, maar wat?
Verward
Sterkte meis!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 10:06

ik weet ook niet wat een leie is. MAar als dit nu al de 2e keer is dat dit die eigenaresse overkomt vind ik haar een beetje slordig, sorry hoor! mijn hondje zit op een veilige plek als ik haar niet mee kan nemen, en ik bind haar ook niet vast in de auto omdat INDERDAAD bekend is dat een hond zich dan kan ophangen. voor het hondje vind ik het heel erg.

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 10:27

de leie is de naam van een rivier heel kort bij ons.
wat verschrikkelijk tanja, ik was helemaal gek van dat hondje ook, en zo'n superdoggie, dat alles kon op z'n drie pootjes... ik vind het echt erg dat te moeten horen. eerst dat paard door t raam, nu die hond verdronken... t zit ze niet echt mee...! veel sterkte, je weet dat het je schuld niet is! don't blame yourself...! veel sterkte, ook voor frederic!!!

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 11:52

bedankt allemaal voor de reacties.
het zal nog lang bij blijven, wat normaal is.
dank je wel. Verdrietig

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 11:56

in december ergens vorig jaar, is ook elegant overleden aan koliek. de vader van mijn paard, en ook een eigen paard van fre. de beste hengst van de stal. dan ook nog een paard die in bar sprong verleden jaar. en nu charlie. het zit ons echt allemaal niet mee. hopelijk breken der gauw betere tijden aan.

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 12:38

Jeetje ik zit gewoon met tranen in mijn ogen te lezen.
Zo erg verhaal.Bah echt veel sterkte!!

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 12:39

Jeetje ik zit gewoon met tranen in mijn ogen te lezen.
Zo erg verhaal.Bah echt veel sterkte!!

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 12:39

Jeetje ik zit gewoon met tranen in mijn ogen te lezen.
Zo erg verhaal.Bah echt veel sterkte!!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 14:48

jeetje wat erg zeg .. jammer dat hij niet naar die man gekomen is ... heel veel sterkte meis Ach gut

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 19:12

veel sterkte....

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 20:04

wat erg zeg Verdrietig

heel veel sterkte

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-03 10:49

dank je allemaal. het was echt een zware klap. ja, tanja, had hij maar naar die man geweest.