CH Schoorl

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

CH Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-03 14:46

Ik ga dit weekend (zaterdag om precies te zijn starten op het grote concour in Schoorl. Ik heb net de hele startlijst doorgespit, en ik moet al om 8.30 uur, als allereerste in ring 9 starten... Huilen Huilen . De laatste van ons groepje moet pas om 17.00 uur............. Het wordt dus een lange dag, waarin ik als het goed is veel tijd heb om bokkers te bekijken, als ze er zijn!

Wie gaat er allemaal, en hoe laat moeten jullie starten?

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 17:52

Ik ben er om te groomen. Vond mijn paard nog niet klaar om op zo'n concours te lopen.
achteraf had ik makkelijk kunnen en willen starten, maar toen had ik al beloofd om te groomen Knipoog

Ik heb nog geen flauw idee hoe laat ik er ben, maar het zal wel weer de hele dag zijn *LOL* Vooral bij het springen vermoed ik Knipoog (moet alleen helpen met één Z1-dressuur paard, verder ben ik bij het springen)

Waar staan de startlijsten Verward

Jet

Berichten: 11981
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 18:49

De startlijsten staan op www.duinridders.nl . Dat hadden ze vorig jaar ook, maar dat is nu weg en nu staan de nieuwe er op. Succes Nuv, ik denk dat ik niet ga kijken, net even te ver uit de buurt....

tiamo
Berichten: 97
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 20:56

Tjee, Gomir ik heb even gekeken op de site maar jij bent er ook al vroeg zie ik Haha!

Tot zaterdag!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 21:51

Fijn. Ik had al wel op de site van de duinridders gekeken, maar dat was die oude van clubs en dan moest je eerst weer lid worden en al dat gedoe...Was deze site even vergeten Bloos

Inderdaad een vroegertje...Ik denk dat ik vrijdagavond maar weer eens uit logeren moet Knipoog

Zie je zaterdag tiamo, kan ik ook mooi die dichtbundel voor je meenemen ! Plaatje bij je naam is ook gelukt zie ik OK dan!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:07

Wij zijn er met een hele groep !!

Er moeten er 3 rijden van onze stal, en allemaal tussen 13.00 en 14.00 uur.
Paulanda start M1, Wauweltje L1, en Renate met de grote haflinger L2 (een niet echt aktieve bokker).. Verder ben ik er om te groomen.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:22

Nuv, mijn instructrice start ook om 8.30 dus ik geef wel even een seintje als ik een schimmel zie *LOL*
Hoe heet je ook alweer Verward Dat roept makkelijker Haha!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:30

yep mirannetje is weer mijn trouwe groomie OK dan!
Zal haar wel even flink aan het werk zetten ,haha ~~}> oeps oh nee dan zie ik er straks zo uit Blauw oog Ziek Haha!

Er gaan ook nog heleboel mee om aan te moedigen,had toch eigenlijk t shirts of bodywarmers met stal de hazehoeve(en tel. Knipoog )moeten uitdelen Haha!
Zit nu beetje krap bij de kas.
Ben benieuwd of karin voor 3e keer achter elkaar 1e en 2e word en weer de wp gaat wegkapen.

Bert voelt momenteel goed aan,zal meer aan mijn stuurkunsten liggen als er iets fout gaat dan aan het bert(+voorlezer,he miran! Ach gut ,miran krijgt nachtmerries van me,zal beloven proef nog proberen te oefenen en iig doorlezen Haha! )

Nou tot dan he bokkers,succes allemaal OK dan!

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:48

ja hoor en wie kan er weer niet bij zijn Rolleyes

Maar zonder mij doet Nuv (marja) het ook wel goed
dus ik denk dat ze iedereen in gaat maken in de M1 }>

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 00:15

Ik zie dat Maartje idd te laat was met opgeven en er niet tussen staat met mijn schatje helaas!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 00:26

Ja een vriendin van mij gaat er ook heen. Marjolein van Koningsveld met Nacho in het Z1.
Nacho_lein hier op bokt..(ze is net pas aangemeld)

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 00:38

Helaas zal ik er waarschijnlijk niet bij zijn. Wel jammer want m.n. bij de kür op muziek rijden er (vooral in de laatste groep) weer zeer interessante combinaties bij (o.a. Playboy, Now I'm here, Paso Doble).
Als alles naar wens verloopt zal ik in Saumur zijn bij het EK junioren en young riders. Loopt echter e.e.a. niet naar wens (want ik niet wens) dan zal ik zeker van de partij zijn.

Hey, wat krijgen we nou Jura???? Start jij daar helemaal niet? Ook niet met Razin??? Verward

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 08:04

Wat leuk, een hele roedel bokkers bij elkaar! Gomir, ik heet Marja, en ik hobbel wel rond dan, dus ik zal goed om me heen kijken of ik niet iemand enorm zie staan zwaaien.
En Barb, als ik inderdaad iedereen in ga maken, wat ik niet verwacht, dan heeft de schimmel zichzelf afbetaald!!

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 08:21

Ik ben er ook al op een onmogelijke tijd Dromen . Ik geloof dat de planning is dat wij om kwart voor 6 van stal vertrekken.

Er gaan 8 paarden mee in totaal, begreep ik, dus genoeg werk aan de winkel.

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 08:24

Sjees, dat zijn geen tijden Fitzroy, ik zag jouw paardje al op de lijst staan om half negen ja, dan zie ik 'm vast wel rondwandelen!
Wij gaan geloof ik om half zeven weg.........................

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 08:27

Ja, ik ben er erg blij mee. Boos!

Fitz heeft de twijfelachtige eer om overal als eerste te mogen starten, echt niet leuk is dat. Buiten dat er voorzichtig gepunt wordt ben ik altijd de banketstaaf om vroeg mijn bed uit te moeten.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 08:29

paulanda schreef:
Er gaan ook nog heleboel mee om aan te moedigen,had toch eigenlijk t shirts of bodywarmers met stal de hazehoeve(en tel. Knipoog )moeten uitdelen Haha!


In ieder geval voor je trouwe groomie Knipoog

Citaat:
Bert voelt momenteel goed aan,zal meer aan mijn stuurkunsten liggen als er iets fout gaat dan aan het bert(+voorlezer,he miran! Ach gut ,miran krijgt nachtmerries van me,zal beloven proef nog proberen te oefenen en iig doorlezen Haha! )


Ik zal mijn voorleeskunsten nog vaker proberen te herhalen, dan de 2 x dat ik nu al doe.. Als jij dan eerder probeert te luisteren Haha! Al is dat met 2 x op sommige onderdelen al vrij lastig.. Vooral de galop. Maar ik doe mijn best, zodat je niet meer verkeerd kan rijden.. Blond

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 08:43

Fitzroy schreef:
Ja, ik ben er erg blij mee. Boos!

Fitz heeft de twijfelachtige eer om overal als eerste te mogen starten, echt niet leuk is dat. Buiten dat er voorzichtig gepunt wordt ben ik altijd de banketstaaf om vroeg mijn bed uit te moeten.


Ja, ik heb diezelfde twijfelactige eer..... Vroeg me al af of jury's daar moeite mee hebben, met de eerste combinatie in de ring...

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 08:46

Het zou niet moeten, Nuv, maar ik pleit mezelf ook niet vrij.
Je bent toch voorzichtig omdat je niet weet wat er allemaal nog komt.

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 08:51

Nahmax moet pas om 16.00 uur in de Z1, op zich wel lekker laat maar dan zal het ook wel erg druk op de weg zijn tegen de tijd dat ze hiervandaan vertrekken.

Ik weet nog niet zeker of ik ga kijken, kleine Lucas is een beetje een nachtbraker wat maakt dat mijn nachten en aantal uren slaap wel heel erg kort worden. Misschien moet ik het weekend een beetje bijslapen Dromen

In ieder geval iedereen heel veel succes gewenst.

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 09:47

astridh schreef:
Nahmax moet pas om 16.00 uur in de Z1, op zich wel lekker laat maar dan zal het ook wel erg druk op de weg zijn tegen de tijd dat ze hiervandaan vertrekken.

Ik weet nog niet zeker of ik ga kijken, kleine Lucas is een beetje een nachtbraker wat maakt dat mijn nachten en aantal uren slaap wel heel erg kort worden. Misschien moet ik het weekend een beetje bijslapen Dromen

In ieder geval iedereen heel veel succes gewenst.


Ben je al bevallen? Vertel...ik heb het helmaal gemist...gefeli OK dan!

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 10:12

Dit is wederom een wedstrijd die ik af heb moeten zeggen ivm met mijn rugblessure. Boos!
Weer een kür minder te rijden!!!!!
Zondag moet ik wel jureren, dus ben ik er wel.
Zaterdag dus maar niet, want dat vind mijn rug vast niet leuk, 1 dag slenteren en de volgende dag een paar uur in de auto zitten.
Vind het wel vreselijk jammer. Huilen

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 10:26

Jammer Jasmijn, het wordt nog niet echt beter als ik het zo hoor......

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 10:50

Ik was inderdaad wat aan de late kant met de coupons insturen, maar ik heb gisteren gebeld en ik kan er vrijwel zeker nog wel bij! Lachen

Dat is dan met Orri, want voor Razin wordt het wat veel, 3 wedstrijden achter elkaar. Wel jammer, want vorig jaar was daar in Schoorl haar eerste wedstrijd. Maar zij heeft nu zondag clinic bij Tyrza.

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 11:10

Onee!! Niet nog een concurrent.... Haha!