Foto's van 12 juli

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoniem

Foto's van 12 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 15:51

Afgelopen zaterdag zijn we weer eens op wedstrijd geweest en er zijn ook foto's gemaakt:

Hier zijn we nog aan het losrijden:
Afbeelding


Tijdens de eerst proef, zie de concentratie:
Afbeelding

Gaaaaalooooop!:
Afbeelding

Stukje contragalop:
Afbeelding

En u ook bedankt:
Afbeelding

PS: Suus nog heel erg bedankt he!!!


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 15:51

wow ziet er echt goed uit!!!! Hoeveel punten had je??

Live,LOve,'ndLaugh

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 15:53

Super! OK dan!

en graag gedaan! Haha!

Belker

Berichten: 15253
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 15:53

Gaaf! 2de foto is mooi.
Wie weet de volgende wedstrijd Cheese!

Onder ons: Iemand met hoedje rijden. Blond

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 16:02

Ziet er strak uit zeg! Mooie foto's Lachen

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 16:18

Zo, hij staat er goed aan! Ziet er zeer verzorgd uit! OK dan!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 16:47

jaaaah lapjes paard waren je punten een beetje terrecht? en wat waren je punten?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 16:57

Nog een fotootje, die was ik nog vergeten:

Afbeelding

Bedankt voor de reacties allemaal, we hadden geen winstpunten, maar we zaten er wel dichtbij in de eerste proef. Tweede proef ging niet zo lekker helaas, ik had het wat warm gekregen Lachen.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 18:12

Mooie foto's hoor! Wil jullie ook wel eens in het echie bewonderen Haha!

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 18:15

Gaaf paard Lovely, maar wat wil je ook anders met een labje Haha!
Welke klasse was je gestart? Die winstpunten komen vanzelf wel, en het was ook geen weer voor een wedstrijd. Cool Moet er niet aan denken.

Goedgekeurd onderschrift :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 18:20

Dit waren M2 proefjes Lachen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 20:58

Zo Lov, dat ziet er strak uit zeg! Echt super! En bevalt je nieuwe wedstrijd hoofdstel Tong uitsteken?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 21:23

152 en 143 toch? Zag je geloof ik staan op de website toen ik naar een bekende keek.

Ziet er best netjes uit hoor!

Heb je er wel eens aan gedacht om eens goed naar je eigen zit in je zadel te laten kijken? Ik zie dat je je knie en daarmee je hak nogal optrekt. Ik heb daar ook een handje van gehad, wrongen van m'n zadel aan laten passen, iets meer wrong bij m'n bovenbeen boven de knie en het probleem is opgelost, rustiger onderbeen ook en het zit nog eens veel beter ook! Meer "druppelvormige" wrongen ipv "halvemaan", dus bovenaan breed ipv weer smal toelopend. Kan er eventueel wel een foto van maken.

Nulla tenaci invia est via

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:16

Ja Margreet, dat klopt inderdaad, dat heb je goed gezien.

Waar het mijn zit aan gaat, daar heb ik een instructrice voor om op te letten. Maar bedankt voor de tip hoor Verward. (ik zou een eventueel probleem in ieder geval niet met wrongen oplossen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:17

Margreet schreef:
152 en 143 toch? Zag je geloof ik staan op de website toen ik naar een bekende keek.

Ziet er best netjes uit hoor!

Heb je er wel eens aan gedacht om eens goed naar je eigen zit in je zadel te laten kijken? Ik zie dat je je knie en daarmee je hak nogal optrekt. Ik heb daar ook een handje van gehad, wrongen van m'n zadel aan laten passen, iets meer wrong bij m'n bovenbeen boven de knie en het probleem is opgelost, rustiger onderbeen ook en het zit nog eens veel beter ook! Meer "druppelvormige" wrongen ipv "halvemaan", dus bovenaan breed ipv weer smal toelopend. Kan er eventueel wel een foto van maken.


En zelfs met al die aanpassingen zit je nog teveel op de achterkant van je dijbeen. Daar helpt geen zadel aan..............dat kan je zelf alleen veranderen!!! Gewoon goed leren zitten, en niet kunstmatige truukjes uithalen.

Lov.........ik weet hoe je irl rijd, en je zit prima hoor!! Dus luister maar niet naar dat geneuzel! Netjes gedaan voor je 2de??? M2 proef!!, zijn er zat die dat nooit zullen halen.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:19

Fijne reacties zeg, het was goed bedoeld hoor Verward

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:24

Het grappige is dat ik dat zadel pas een week heb en dat er nog nooit foto's zijn gemaakt van hoe ik daar op zit dus heel knap dat je dat blijkbaar weet! Overigens gewoon een standaard KN, alleen dan met andere wrongen, shocking! Scheve mond

Wat betreft de recente foto's waar je je oordeel blijkbaar op baseert: Ik geef het je te doen om op een 16,5" met een diepe zit (waar je dus niet in past en jezelf nogal pijn doet op bepaalde plaatsen) en een paard met grote bewegingen toch netjes te zitten, daar helpt geen oefenen aan hoor... Iets meer ruimte wel! En dat is geen kunstgreep.
Laatst bijgewerkt door Margreet op 16-07-03 22:30, in het totaal 2 keer bewerkt

Nulla tenaci invia est via

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:25

Kayla schreef:
Fijne reacties zeg, het was goed bedoeld hoor Verward


Dat weet ik wel Lachen. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik daar met mijn instructrice aan werk, waar dat nodig is, daar heb ik ze voor Knipoog. Mijn zadel is verder prima in orde hoor, ik hoef daar geen aanpassingen aan te maken en hij hoeft ook niet vervangen te worden. Bij momenten mag ik er misschien aan denken om mijn knie laag te houden, maar dat is slechts bij momenten. Het is nooit verkeerd om aandacht aan je zit te besteden, nooit; daarom doe ik dat ook in mijn les.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:31

Je moet altijd aan je zit aandacht blijven geven. En 16.5 zit niet fijn, daar heb ik laatst op gereden. Maar realiseer je wel, dat je zelf goed moet leren zitten, en dat een zadel je daar niet zo heel veel mee helpt. Zit je juist meer in de weg. Als je een zadel neemt met veel wrongen. Het beste leren paardrijden is op een zadel zonder wrongen.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:44

Mwah, ben ik het niet helemaal eens, hecht iets meer waarde aan het oordeel van mijn instructrice (Niet Atie op het moment, maar haar ken je vast ook wel). Je moet het absoluut zelf doen, maar een goed zadel dat bij jou past kan je daar zeker bij helpen. Waarom het jezelf onnodig moeilijk maken? Waarom op een keukenstoel gaan zitten als het ook op de bank kan? Als die wrongen toch al op je zadel zitten, dan maar het liefste zo optimaal mogelijk (en dat hoeft helemaal niet perse 'veel' te zijn, kan ook gewoon 'anders' zijn).
Overigens vind ik een hele diepe zit met hele dikke wrongen (a la Hulsebos of Ainsley) niet eens fijn, dat zit echt in de weg ja!

Nulla tenaci invia est via

SuzanneH
Berichten: 395
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:51

"Alles draait om de uitvoering; alleen een visie hebben is geen oplossing"
Stephen Sondheim

Hoe gaat het met jouw wedstrijdambities Margreet ?


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:51

Ik geloof dat het niet over zadels ging maar over Lovely haar foto`s Verward

Zal ik het maar weer even de goede richting op sturen dan Knipoog
Leuke foto`s Lov, je hebt een apart paard! Ik herken je zo totaal niet trouwens!

28-09-2007
Nothing compares too you...

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:57

Goh Goh er moet weer eens iemand afgezeikt worden Misselijk Misselijk
Nou Lov ik ben trots op je hoor ! Haha!
En de andere moeten nog maar eens zien of ze het je nadoen, B rijden kan iedereen wel !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:59

Dat zijn gehandicaptenzadels.

Als je het jezelf niet moelijker wil maken, dan moet je voor de tv gaan zitten, en sowieso niet paardrijden.

Prima dat jij meer waarde hecht aan je instructrice, let wel op die commercieel zijn. Soms is de harde waarheid wel beter. En die kan je beter accepteren. Een frisse wind door het geheel kan nooit kwaad.

Het is ook per paard verschillend, een paard wat stijf is zit voor geen meter, en vooral als je nog niet handig genoeg bent om dat los te werken. Het rijdt nou eenmaal makkelijker op een paard met kwaliteit en een los lijf. Daarom denk ik ook niet dat het vergelijkbaar is, dat lov op een foto der knie wat optrekt, ze springt daar net aan in galop. Als je dat in de gp nog doet, dan zou ik er wat van zeggen. Maar in het M2 mag dat nog gewoon. Ik vind dat je het super doet!!!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:59

Mooie foto's hoor.. ziet er goed uit, en erg sjiek met dat hoedje!!:j

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers