Dagje zwemmen & paarden met Renske!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Dagje zwemmen & paarden met Renske!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-03 22:49

Eigenlijk geen verslag van vandaag, maar we waren te moe om wat te schrijven Knipoog

Renske en ik wilden al lang weer een keer wat afspreken, maar het kwam er steeds maar niet van
Nou, dinsdag konden we eindelijk allebij! Omdat ik eigenlijk pas om 1 uur afgewerkt zou zijn en renske overdag naar het E3 zou gaan (strandje in Eersel) en ik eigenlijk niet wilde gaan zwemmen, want ik was al vreselijk tomaatachtig Haha! van het zwemmen van de vorige dag...) , zouden pas savonds afspreken om wat met de paardjes te gaan doen.
Maar omdat ik toch wel zin had om te zwemmen met dit weer, zijn we toch maar gegaan!

Gelukkig hadden ze me om 10 uur al niet meer nodig op t werk, dus ik ben om 12 uur ofzo naar renske toe gereden (en jaja, in 1x goed gereden OK dan! ) Bij Renske ff met die 2 raaare honden gespeeld die zelfs in deze hitte nog eh, speels zijn (nouja, Kevin in ieder geval *LOL* ) Om een uur of 1 op de fiets (jaja, sportief Cool ) naar t E3 gereden, en ik was al weer verbrand toen we daar aankwamen Bloos (is zo'n 7 km ofzo).

Toen we daar eenmaal waren (verbrand, moe, enz) maar meteen ff t water in om af te koelen
Na een tijdje zater er nog een stuk of 5 jongens allemaal met hun voetbal onze kant op te schoppen, en weer komen halen enzo, rare figuren, duidelijk geval van aandacht willen *LOL* Haha!

Toen onze benen toch wel wat begonnen te protesteren van te lopen door t water zijn we maar weer uit het water gegaan, en ff liggen zonnen/slapen Schijnheilig
Om een uur of 6 zijn we maar weer gegaan, want we begonnen steeds meer tomaatverschijnselen te krijgen Clown

Op de terugweg ff naar de friettent geweest, en daar hebben we tot een uur of 7? ff bijgekletst/roddelt Schijnheilig Heel gezellig!
Eenmaal bij Renske thuis hebben we Desje gepoetst en gewassen en geknipt enzo (fotos bij Lol met je knol)! Om een uur of half 10 ben ik maar weer naar huis gereden, (jaa weer in 1x goed Pling ) en met veel moeite mijn brommer weer in de schuur gekregen (we zijn aan het verbouwen, dus de tuin ziet er nu net zo uit als Alpen)
Het was echt een kei gezellige dag, en zeker weten voor herhaling vatbaar! *vrijdag toch renske?*



Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 23:00

JAAAAAAA t was echt wel super!ik ben nu nogsteeds knalrood op mn rug haha maar ja vrijdag is t wel over hoop ik, kunnen we weer opnieuw verbranden Tong uitsteken

en die jongens wilde wel errug graag aandacht ja! en toen we naar huis gingen en naar de uitgang liepen vloog er ineens een bal vlak langs ons af.....die bal kwam ons wel heel bekend voor, en ja hoor....dat zelfde groepje jongens liep dus achter ons....vermoeiend hoor zo'n dagje zwemmen!

en dat fietsen!echt erg haha ik fiets dus echt nooit!

hier staan de foto's van desje (hinthint)

[LK] Destiny gewassen & aan het showen!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, DenieesB, Freddydeshet, RenateHidden, SusanH, TurboDi, Vagabondo en 101 bezoekers