wat moet ik nou......?!?!?!?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
maartje
Berichten: 51
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-01 16:23

hoi,

misschien klinkt het zeurderig maar ik weet niet wat ik moet doen en jullie misschien wel
ik rij namelijk op 't hoogt
ik ga daar stoppen en ga naar een andere manege
ik denk die in hilversum...
ik heb daar dus dinsdag een proefles gehad en nu ga ik er zaterdag gewoon een les meerijden
mijn ouders vinden het niet goed als ik 2x in de week rij, dus sla ik 't hoogt deze week over
maar misschien ga ik nooit meer een laatste x naar 't hoogt
en ik heb 2 instructeurs
eentje geeft gewoon geen les en die ander is heeeeeel tof
ze is nu dus drie weken naar israel en geeft pas over twee lessen weer le
ik wil graag de laatste keer op dartel rijden en les hebben van jaguelien
nou vinden mijn ouders het niet goe dat ik over drie weken nog maar 1x ga rijden
wat moet ik nou...
als ik iets weet willen ze kijken of het lukt
maar ik kan niets (goeds) bedenken...
weet iemand iets...

doegies, maartje



Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 17:42

Hoi Maartje!
Ik begrijp niet helemaal hoe het zit met jouw lessen. Die leuke instructrice, daar wil je nog 1 keer (de laatste keer op Hoogt) les van hebben, alleen... ze is nog niet terug. Nou, dan zeg je tegen de nieuwe manege: Ik moet op mijn oude manege nog even mijn lessenkaart op maken, het aantal lessen heb ik al betaald maar die zijn pas over vier weken afgelopen. Dan kun je, nadat je de laatste les hebt gehad van je favoriete instructrice, naar de nieuwe manege gaan om daar lessen te volgen. Dus gewoon met die nieuwe manege een paar weken wachten.
Wat je ook kunt doen: je mag van je ouders geen twee lessen per week. Misschien mag je wel voor 1 keertje als de instructrice terug is, nog 1 keer les op Hoogt, en die les betaal je terug aan je ouders met je zakgeld? Dan heb je die les zelf betaald.
Er is nog een oplossing: gewoon naar die nieuwe manege gaan, proberen daar zo gauw mogelijk vriendinnen te krijgen en mensen te leren kennen, en te genieten van de lessen en de rest. Verder niet meer terug gaan naar het Hoogt. Ook al is het moeilijk van sommige mensen/paarden afscheid te nemen, je zult toch een beslissing moeten nemen. Twee maneges gaat niet. Succes in elk geval! Groetjes, Dorine.

nikki_oud
Berichten: 129
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-01 15:10

bedoel je 't hoogt op de gageldijk? daar vlakbij manege de gagel?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-01 15:14

Nou, ik zou wel nog gewoon langs gaan bij de manege. Ik heb ongeveer 3 jaar bij de manege waar Gillian staat les gehad, en als ik daar niet meer zou komen zou ik het daar erg missen!! dus ik ga soms op vrijdag avond nog gezellig daar naartoe of op zaterdag ochtend en middag.. errug gezellig Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: StonedRomy, Vagabondo en 103 bezoekers