Plattegrond gemaakt van onze manege=de heideruiter

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Plattegrond gemaakt van onze manege=de heideruiter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-03 14:38

hey heys

Ik wilde dit al een tijdje doen voor mijn site, maar elke keer wilde het maar niet lukken. Maar nu alsnog heb ik heel simpel een platte grond van onze manege weten te maken. Ik ben alleen vergeten aan te geven wat het gele vlak is. Maar dat is het huis van de ouders van de manege eigenaren. Die wonen daar nog steeds.

Als je iets niet weet, dan moet je het maar vragen. OEPS ik kom er nu ook achter dat ik vergeten ben de koeiestal aan te wijzen STOM Dat is het bruine blok...

Afbeelding

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 14:53

En waar zijn de paardenstallen dan Verward
verder vind ik het een erg duidelijke plattegrond.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 14:59

k denk dat de stallen bij de kantine en buitenbak enzo zitten!!!1
En idd erg duidelijke plattegrond

Live,LOve,'ndLaugh

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-03 15:14

Nee de stallen zitten dus in de koeien stal (stonden vroeger koeien vandaar dat die zo heet, maar voornamelijk langs de twee binnenbakken. De lange rechthoekige strepen daar zitten zeg maar de stallen, maa rik had geen zin ze 1 voor 1 te gaan tekenen. De streepjes rechts achterin bij de tweede binnenbak zijn de stands waar de meeste manege pony's staan, op shalan en dundee na.

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 15:17

goed getekend ingrid lijkt er echt sprekend op *LOL* .... heb je echt heel mooi gedaan ... duurde dat niet lang want toen ik dat moest doen voor school moest ik toch wel ff denken hoe de manege er precies uit zag Bloos

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 17:43

Weide 4 is meer een grote paddock. Is alleen maar zand. En dit is maar heel heel klein deel van de manege eigenlijk he. Je bent de (nu super grote) pony wiede vergeten. Ook de weides op de hei ben je vergetenmaar daar zou ik geen idee hebben waar ze precies allemaal liggen ik weet iig wel dat ze heel groot zijn. Ook ben je de wc vergeten, dat zijn de blauwe hokjes en het hokje ervoor is de berging Tong uitsteken Aan de andere kant naar de wc's is de oude kantine , dan een gangetje en dan de eerste stal is omgebouwd tot zadelkamer. Dan zijn er nog allemaal zadelkastjes aan de bakrand.
Dan als je de stands ziet helemaal onderaan daar is nog de wasplaats.
Dit was denk ik ongeveer wat ik toe te voegen had Tong uitsteken Sorry

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-03 18:02

ja ja ja, ik vond hem zo eigenlijk ook al heel goed. Maar goed, op mijn site heb ik het wel allemaal goed verteld hoor!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 18:52

Leuk gemaakt. Ik heb laatst een plattegrond gemaakt op paint, waar Herman&Astrid staan... Alleen de wei etc.

Afbeelding
Ziet er best wel vaag uit, maar de wei is nu ook alweer anders, is weer verzet!

    If you can dream it, you can do it ...

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 19:31

He leuk! Kan ik ook eens zien hoe jullie manege er een beetje bij ligt.
Wel knap gemaakt zo, ik zou dat neit goed kunnen.

skysari

Berichten: 825
Geregistreerd: 23-08-02
Woonplaats: omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 21:05

heey vraagje der was toch sprake he dat de heideruiter aan de naar de overkant van de weg gaat liggen ivm uitbreiding industrie terein

"Everyone has talent. What is rare is the courage to follow that talent to where ever it might lead."

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-03 21:34

Ik heb daar ook heel lang heel vele overgehoord. Maar eigenlijk de laatste jaren niks meer, volgens mij was het uiteindelijk gewoon 1 grote roddel... Het moeten van de heideruiter zal niet echt top zijn voor de eigenaren, volgens mij kunnen ze dat nooit finansieren... bovendien zouden ze dan op land moeten die nu ook wel van hun is, maar dan zouden ze veel te weinig land overhouden...

maar goed, volgens mij is het dus een roddel, want heb er al toch al bijna 2 jaar al niks meer over gehoord van binnen de manege uit,

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 19:28

hej hej ik heb het ook gehoord over manege de heideruiter ik heb het gehoord bij de gemeente zelf vader van annelies werkt bij de gemeente en kan daar altijd precies alles over vertellen maar de gemeente koopt de manege dan uit kan daardoor industrie of wat er dan ook zou komen ik geloof een drukkere weg uitbreiden en dan kan de manege grond bijkopen op de plek waar die staat want hij zou net zoveel ruimte behouden dit is het laatste wat ik erover heb gehoord en das nu ongeveer 3 maanden geleden. ook heb ik gehoord dat er voor 2005 bij de reeshof ook een manege zou komen de reeshof is in tilburg dus wie weet ga daar dan ook wel effe een kijkje nemen wat de kosten zijn van de lessen soort lessen etc wie weet als er iets voor me tussen zit dat ik wel mee doe of er mn paardjes wel neerzet hoewel dat laatste niet zo waarschijnlijk is
je plattegrond ziet er netjes uit ingrid
groetjes fabske

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

Noemy

Berichten: 617
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Tilburg

Re: Plattegrond gemaakt van onze manege=de heideruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 23:23

Daar heb ik ook 7 jaar gereden en kom er nu nog weleens.. alleen de plattegrond zie ik niet..

Gør livet til en fest, rid islandsk hest!

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-06 00:44

topic is al 2 jaar oud... ik tem eventjes..

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Noemy

Berichten: 617
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Tilburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 01:04

Ken ik jou toevallig:
Ik weet wel dat ik Fleur en Tanja van hierboven nog heb gezien met de onderling 29 december!

Gør livet til en fest, rid islandsk hest!

Ibbel

Berichten: 49060
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 08:52

Oud topic, dus slotje


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mii_X_HarrY en 64 bezoekers