Helemaal trots op mijn Wizkid

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Helemaal trots op mijn Wizkid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 21:11

Wizkid is vandaag 10 weken oud Haha!.
Reden voor een paar foto's. Hij groeit en groeit en groeit. En hij lijkt de kleur van B'elanna te krijgen Haha!
Alle kleuren zijn goed, maar donkerbruin is wel een favoriet kleurtje van mij.... *LOL*
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 21:17

Hij wordt mooi hoor, Anja
Echt een heel schattig ding Lovers

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 20:24

wat een leuk koppie zeg

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 20:26

Ai, ik word me meer en meer bewust van de grote gewrichten van Wencke. Wat ziet je veuliebabe er goed uit Anya!

Dancer

Berichten: 2146
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 21:12

Mooi gezicht die bespiering op de eerste foto. Mooi veulentje!!!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-03 22:32

Jurga schreef:
Ai, ik word me meer en meer bewust van de grote gewrichten van Wencke. Wat ziet je veuliebabe er goed uit Anya!


ja die gewrichten... gigantisch he...Als ik bedenk hoe groot dat kleine veulie nog moet worden als je die verhoudingen ziet... Maar ja..nu zijn ze nog lief en klein (met buiten proporties grote gewrichten) Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 22:57

Je wilt Wenck's gewrichten niet zien Lips are sealed. Dan is die van jou nog fatsoenlijk *LOL*.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 21:57

echt een leukie!!!! Maar hij is echt al groot joh!!!! is dat normaal van een veulen van 10 weken??

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 23:12

Nee...volgens de kenners wordt hij onbenullig groot Knipoog
B'elanna is al niet klein met haar 1 m 68, zijn vader is nog weer 10 cm groter en Wizkid lijkt papa te evenaren in maat.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 00:42

*LOL*
Hij is op de laatste foto nogal op de kop gebouwd Tong uitsteken Haha!

Grapje hoor! Knipoog
Ik vind het een wijs ding! Wat zijn nu je plannen met hem?

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-03 08:47

Sjuimpje schreef:
:))
Hij is op de laatste foto nogal op de kop gebouwd Tong uitsteken Haha!

Grapje hoor! Knipoog
Ik vind het een wijs ding! Wat zijn nu je plannen met hem?


Ach ik weet niet...ik wil hem voorlopig maar eens op zien groeien. Tot nu toe heeft B'elanna drie veulens gehad. De eerste twee had ik niets over te zeggen. B'elanna was niet van mij, toen ze haar eerste veulen kreeg (dat veulen is inmiddels keur geworden). Toen ze het tweede veulen kreeg, had ik B'elanna net gekocht. het tweede veulen (en de vader van Wizkid) heb ik dus terug moeten geven.

Wizkid is helemaal van mij en nu ik hem toch heb wil ik een keer van het veulen genieten. Dus voorlopig hou ik hem. Zolang hij in de opfok staat is hij niet zo duur. Ik ben van plan hem in ieder geval NH te trainen (zodat hij ook als hij ouder wordt hanteerbaar blijft). Als ik het dan kan betalen hou ik hem zelf en anders zoek ik een heel goed huis voor hem (met weidegang!). Omdat hij alleen een blauw papier kan krijgen, is het denk ik belangrijk dat hij wat ouder wordt voor ik hem eventueel verkoop. Dan kopen mensen hem nl. omdat ze iets in hem zien.

Kenners hier uit de buurt zeggen dat Wiz in potentie een heel aardig sportpaard kan worden. Hij heeft goede gangen, zo zeggen ze. Dus ik wacht het maar even af. Tenzij er natuurlijk een heel leuk aanbod wordt gedaan. Alles is te koop, behalve mijn B'elanna. Die gaat nooit meer weg.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 15:47

Hij is wel leuk hoor! Mooi veulen

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 01:18

Hey anya!!!

Het veulen is echt leuk geworden!!! mooi koppie zit erop!!! Lijkt ook wel op z'n mammie he:) haha! Leuk joh!!

Ik heb nog geen nieuw paard, maar ik surf lekker rond over het web:) En heb waarschijnlijk een koper voor mijn pony! Hoor over een paar daagies of het doorgaat! hoop het echt! Ik wil verder trainen, met een doel. Nu rijd ik zinloos beetje rond te hobbelen, op een te kleine pony:S

Trouwens de zwarte parels word opgeheven. Irisi heeft geen puf meer, en niemand anders wil het overnemen. Ik ga nu bij slangenbeek rijden. Gewoon les van de zelfde instructrice:) Word erg leuk! Wat meer springen erbij, is ook wel leuk! Hoef je niet steeds rekening te houden met die Friezen die niet kunnen springen haha:D

Groetjes BounceBabe! En veel plezier met het veulentje! Doe Jip etc de groetjes ok?

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 01:27

heej! wat een leuk ding zeg! veel plezier nog met hem *LOL*