Minder leuk nieuws

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-01 08:56

Wil ik gisteren Omar gaan doen, is 'ie er niet. Ze hebben hem weer omgeruild voor Pablo.
Ik zal het ff uitleggen.
De neef van de eigenaar van Omar springt op hoog niveau. (ik noem zijn naam maar ff niet). Nu gaat hij de paarden die bij zijn oom staan (Omar, Pablo en Rasputin) om de beurt een maand rijden om te kijken of ze goed genoeg zijn voor de topsport. Pablo was terug, is wel goed maar niet goed genoeg. Nu is Omar aan de beurt. Het klinkt gek maar ik hoop dat 'ie niet goed genoeg is om te springen..... Dan komt 'ie weer terug. Ik ga nu Rasputin maar zadelmak maken. Scheve mond\
Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden. Scheve mond\ Ben blij dat 'ie niet verkocht is. Maar leuk is anders. Oke er zijn nog paarden zat om te rijden maar ze zijn Omar niet Huilen
Ik weet ook wel in mijn achterhoofd dat als er iemand een goed bod doet Omar weg is. Er staat dan wel weer een ander maar of ik dat leuk vind Verward
Groetjes Petra

:evaw:


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 09:02

Idd geen leuk bericht maar dat is het nadeel wanneer je paarden van een ander rijdt Haha! .
Ik zou dat dus ook niet kunnen zonder dat er duidelijke afspraken zijn Scheve mond\ .

maare ik zal voor je duimen dat Omar terug komt aan de andere kant zou het leuk zijn als hij topsport ging lopen Party!! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 09:11

He, dat is ook balen. Ik dacht dat jij Omar gewoon bijna las eigen paard kon beschouwen omdat je er ook mee mocht lessen enzo.
Ik hooop maar ook voor je dat hij niet genoeg springtalent heeft en gauw weer terug is.

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 09:14

Oei das niet zo leuk voor jouw, maarja das het nadeel van 'verzorgpaarden' ze zijn niet van jouw, *zucht*
Ik duim voor je dat ie weer terug komt, maar aan de andere kant, als ie goed genoeg is voor de topsport is het 'zonde' als ie de kans niet krijgt toch? Scheve mond\

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-01 09:23

Ik mag ook alles met hun paarden, lessen, wedstrijden enz. Maar tja als ze een goed bod krijgen.......
Nu scheelt het wel dat de vrouw van de eigenaar helemaal gek is van Omar en 'm graag wil houden. Maar als er ECHT een GOED bod (boven 20/25.000) komt pfffft daar wil ik niet aan denken
Ik ga vaak bij 'm kijken. (hij staat bij het bergsche bos/rotterdam/bergschenhoek)

:evaw:

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 09:25

Tja petra, je moet je gewoon distantieren van die paarden en je er niet te veel aan hechten. Anders moet je zelf er een kopen. Alleen als je een paard koopt kun je het je permitteren om je er aan te hechten. Ik heb dat zelf ook geleerd hoor.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-01 09:29

Tja Ik weet het. Ik probeer dat ook wel en ik ben ook totaal niet emotioneel ofzo. Maar het is wel ff balen. Voor een eigen paard heb ik de tijd en het geld NOG niet dus ik ben blij met dit. Maar nu baal ik gewoon eventjes. Aan de andere kant is het ook wel weer leuk dat ALS ie de topsport ingaat (dan springen) dat ik 'm ingereden heb Knipoog

:evaw:

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 10:25

Beetje gemengde gevoelens dus... Kan ik me wel voorstellen! Ik hoop voor je dat hij snel weer terugkomt!

Groetjes Mieke

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 10:31

Jammer joh! Het was fijn geweest als ze het ff een dagje van tevoren hadden aangekondigd. Nu kom je op stal en dan is-ie ineens weg. Nou ja, stiekum maar hopen dat hij 'niet goed genoeg' is en weer terug komt...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 13:02

bah.....
das idd niet zulk leuk nieuws helemaal omdat ze het niet even gezegd hebben van te voren.
oliebol joh!
Ik hoop ook dat ie niet goed genoeg is..Misschien is het wel meer een dressuurpaard en anders mag je misschien groom worden bij die ruiter?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 13:31

Tja, je hebt eer van je werk, dat moet gezegd worden! Kunnen die mensen jou niet matsen bij de aankoop van een paard of zo? Een goed paard hoeft niet duur te zijn, en al helemaal niet voor jou. jIj hoeft namelijk niet een gereden paard te kopen, dus dat scheelt alweer. En anders wacht je nog even. Als je echt wilt, dan komt dat paard er toch. En dan heb je niemand meer nodig, ben je lekker onafhankelijk etc. Dat is het echt helemaal hoor.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Muiz en 84 bezoekers