jongens het is weer zover

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-01 22:08

dacht ik dat het de laatste weken weer iets beter ging met de hoofdpijn,heb ik de laatste dagen alweer veel hoofdpijn en zelfs vandaag weer een migraine aanval(=NIET GOED)dus het gaat eigenlijk totaal de verkeerde kant op.ik had nieuwe therapie die eerst goed aan leek te slaan,nu merk ik er niks meer van en verga ik van de pijn de hele dag.ik baal echt als een stekker,dit duurt nu al 3 maanden!!!! Boos!

soms is het beter om te zwijgen


PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 22:11

Misschien heb je ook een tik van de griep???duim duim duim(beter dan een terugval)

Voorzitster AFM

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 00:10

Verdorie Sanderijn, dat zijn geen berichten. Je was zo positief laatst. En nu dit weer. Zit je wat dwars of zo? Sterkte hoor.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 07:01

aaaaah joh wat vervelend nou weer! houd het nou nooit op?

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 07:38

Goh wat rot voor je Frusty
Denk je eindelijk dat het beter gaat, en dan gaat het weer niet goed........maar misschien is het nu maar eenmalig en ben je vandaag weer in je hum, en dat is dan toch een vooruitgang, want eerder had je het toch iedere dag Verward
Ik hoop voor je dat je je vandaag weer beter voelt Knipoog


Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 08:27

Niet leuk hoor, hoop voor je dat het van korte duur is!! Zit zelf helaas met hetzelfde probleem, was sinds een paar maanden eindelijk (na 5,5 jaar) van mijn whiplash klachten af, maar helaas komt het ineens weer terug.
Ik wens je heel veel sterkte....

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 08:32

he Sanderijn, bah!

Ik kan niet beginnen me voor te stellen hoe je je moet voelen!

Als je eens een schouder nodig hebt om uit te huilen: ik heb brede schouders hoor!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 08:40

Ah nee hè... Slaap je ook slecht? Ik heb niet zo heel vaak een aanval, maar de kans wordt groter naarmate ik meer hooi op m'n vork neem en slechter slaap. En het vreet zoveel energie! Wat moet jij je ellendig voelen nu. Hee meissie, wees een beetje lief voor jezelf en durf het toe te geven als je ff een time out nodig hebt. Knuffel!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Ineke2

Berichten: 33036
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 08:49

O nee he, je moet wel beter worden hoor Scheve mond\ Heb je het niet te druk gehad de laatste tijd? Enne je moet wel goed slapen hoor, sterkte en beterschap maar hoor.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 09:00

he jeetje, wat een narigheid!! Misschien is het inderdaad een terugval, dat zou wel fijn zijn. Heb je al lang last van hoofdpijn en wat heb je er allemaal al aan gedaan? Heel veel sterkte ermee en hoop dat er snel weer wat verlichting komt!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 09:08

Heej joh! Das nie leuk!!! Ik weet niks ervan maar iig veel sterkte en beterschap! Snel beter worden he! Lachen

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-01 09:55

dankjulliewel voor jullie lieve steun!
volgens teun ik ik weer teveel hooi op mijn vork genomen.ik slaap de laatste nachten ook weer met kilo's pillen anders lig ik alleen maar wakker.
waarschijnlijk is het erger geworden doordat de laatste twee weken heb ik zo slecht geslapen en veel ondrnomen,dat ik nu de rekening krijg.
ik heb wel al 3 maanden non-stop hoofdpijn,maar soms is het minder erg.nu is het weer bere-erg geworden.maar dit is toch stom?ik kan nog geeneens een dag wat doen?hoe moet ik straks weer aan het werk dan?normalen mensen werken 38 uur.ik kan nog niet eens een hele dag bezig zijn zonder knallende koppijn.nou ja......ik heb al vanalles ervoor gehad,geprobeert,maar het helpt gewoon niet!zucht!

soms is het beter om te zwijgen

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 10:43

Jeetje wat een ramp zeg! Hoofdpijn is afschuwelijk, vroeger heb ik als kind veel migraine gehad, nu gelukkig nooit meer! Hoofdpijn went nooit, ik weet er alles van.

Toch maar rustig aan blijven doen Sanderijn, zelf je grenzen leren vinden en daar aan vast proberen te houden, hoe moeilijk dat ook is. Regelmatig moeten boeten als je iets teveel gedaan hebt is ook waardeloos... of het moet echt de moeite waard zijn!

Sterkte meid, en doe kalm aan! Mieke

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 11:02

Hè bah, dat is balen! Migraine is zo klote Misselijk
Ik hoop voor je dat het snel overgaat, want dit is niet leuk meer!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 11:30

Heel veel liefs van mij en boelveel sterkte!
Hou vol, zodra het weer wat beter gaat kun je misschien iets in de richting van ontspannings-meditatie gaan doen of zo? Of yoga?
Ik heb yoga zelf nog nooit geprobeerd, maar het schijnt dat je dan ook leert je gedachten van alle drukte af te zetten, en je innerlijk tot rust te laten komen.
Tenslotte is dat erg moeilijk in deze maatschappij tegenwoordig Frusty , vooral met een partner, een huishouden en een pony...grijnz.
Wat betreft nu: ik leef met je mee en vreselijk veel liefs, in gedachten ben ik bij je. Ooit zul je ontdekken wat jouw manier is om verder te gaan.
Nog even blijven staan Lovers !!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 12:23

He wat vervelend voor je zeg! Verdrietig

Dat van die hoofdpijn komt mij erg bekend voor, ik heb eigenlijk iedere dag hoofdpijn en het houdt maar niet op. Niet leuk, maar ja...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 12:30

Heel heel heel veel sterkte meissie!!! Ik kan er niet over meepraten, ik ben één van de gelukkige mensen die zo goed als nooit last heeft van hoofdpijn, maar ik kan goed begrijpen hoe je je voelt. Sla je erdoor nu!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 12:34

Bah zeg had zo het idee dat het net weer wat beter ging. Niet dus Frusty .

Helaas ben ik een gelukkgi persoon die weinig tot geen last van hoofdpijn heeft. Heb het wel gehad maar was door stress op mijn werk. Is nu gelukkig over Haha! met een andere baan.

Doe rustig aan en we leven met je mee Lovers .

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 12:46

Citaat:
Op 2001-09-04 13:34, schreef Prisca:
Helaas ben ik een gelukkgi persoon die weinig tot geen last van hoofdpijn heeft.


Eeeh??? Helaas? Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 12:51

haha nou ja helaas ik kan dan niet me met jullie meeleven Frusty .

Tuurlijk ben ik blij dat ik er geen last van heb. Ondanks de groooooote hoeveelheid chocolade iedere dag Haha! .

Ik denk aan jullie.

ps krijg alleen hoofdpijn als bokt niet werkt ? Wat zal dat zijn Clown .

RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 13:04

Veel sterkte iig hoor!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 13:14

Citaat:
Op 2001-09-04 13:51, schreef Prisca:
ps krijg alleen hoofdpijn als bokt niet werkt ? Wat zal dat zijn Clown .



Eh, ik denk een soort van geestelijke verslaving aan Bokt *LOL*

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 13:16

Hoi,

tja alles is al gezegd en heb dan ook weinig aanvullingen. Vindt het heel vervelend voor je. Balen dat er niets aan te doen is. gewoon op tijd je rust nemen zou ik zeggen

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 20:19

Echt vervelend voor je!

Ik kan me wel een heel klein beetje voorstellen hoe je je voelt, ik heb het nl ook gehad.
Heel veel sterkte meid!

Ga alsjeblieft niet in een dip zitten, da's wel de grootste fout die je nu maken kunt!
(sorry, ik weet dat het moeilijk is, ik kan dit wel zeggen, maar vaak lukt dat toch niet)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, DDD3, fleurtjeuh, Justme_Lisaa, Kairos, Klis, Lisewiesje, reina, Slmt9 en 60 bezoekers