Dienstmededeling: Verhuizing van bokt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-01 22:04

Vanacht rond een uur of 12 gaat bokt verhuizen naar een server in Amsterdam.

Belangrijkste reden hiervoor is kostenbesparing. Op het moment draaid bokt op een server die bij http://www.widexs.nl staat. Werkt op zich allemaal goed maar widexs.nl is nogal absurt duur als we over hun limiet van 20GB gaan (en dat doen we iedere maand, we zitten nu rond de 40GB per maand). Aangezien WideXS 4 cent per MB vraagt tikt dat nogal aan... (overigens hebben we door wat trucs geen 20GB per maand hoeven betalen).

Maar goed, we gaan dus naar een andere provider die in Amsterdam zit. Verder is dat ook een heel wat snellere kist en is de bandbreedte een heel stuk goedkoper (maar nog steeds kost het allemaal geld).

Anyway, we gaan dus rond 12 uur vanacht verhuizen, kan dus zijn dat bokt rond die tijd wat raar doet. Morgen zou alles voor iedereen weer normaal moeten draaien. We proberen ook zoveel mogelijk mensen transparant over te krijgen, dus als je geluk hebt merk je niets van de verhuizing..

Het kan zijn dat je iets als 'new.bokt.nl' te zien krijgt ipv 'www.bokt.nl'. Dat is iets dat met de verhuizing te maken heeft. Het is uitdrukkelijk NIET de bedoeling dat je die andere locatie bookmarkt of blijft gebruiken.

Overigens is het wel zo dat de upload tijdelijk niet te gebruiken is. Ik ga zo de 300 MB aan foto's die jullie inmiddels op bokt hebben over pompen. In tussentijd (en tot alles over is) kan er niets nieuws geupload worden.

Bij voorbaat mijn excuses voor het ongemak. Hoop dat ik hierna met een wat geruster hart kan slapen en dat alles ook nog wat sneller wordt Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 22:08

Heel veel succes (en plezier Schijnheilig ) er mee!!! Haha! Enne...betekent dat ook dat ik de chat misschien kan gaan gebruiken of heeft dat niks met de server te maken... Verward Arme Bart...al die moeite moeten doen om geen hordes verslaafde bokkers met ontwenningsverschijnselen op de stoep te krijgen *grinnik* want 12 uur vanacht is natuurlijk wel een geschikte tijd... Schijnheilig liggen we tenminste ook eens op tijd in ons bedje als bokt idd raar gaat doen, want wat moeten we anders... Knipoog

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 22:55

nou ik ben reuze benieuwd!ik zal op tijd naar bedje gaan Schijnheilig

soms is het beter om te zwijgen

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 23:02

Bart heeft het opzich ook wel gemaakt! *LOL* ik bedoel.. 100-den meiden kunnen gewoon nie meer zonder hem Haha!

Bart veel plezier hè!! Lachen

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 23:24

Beetje nieuwsgierig, maar welke gek betaalt dit dan? Kom maar op met die reclame!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 23:25

Wie denk je dat het betaald, arme BartVB....

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 23:28

Succes met de verhuizing.
Ik hoop dat ik er morgen nog op kan ,mijn systeem is instabiel hoorde ik vandaag.......

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 23:30

Nou maar hopen dat het werkt morgen om half 9 anders krijg je met een hoop verslaafde mensen aan de telefoon hihih Schijnheilig .

Gelukkig ben ik niet verslaafd toch Schijnheilig
http://www.bokt.nl/upload/745/pris.jpg

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 23:32

tja pris zit geen bokt op he foei foei foei.....schaam je
*LOL* Party!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 23:34

Tony wel ff goed kijken he.

Mijn scherm staat op wit ivm het opvallen op mijn werk. De ene staat op de chat en de andere ben ik een vebricht aan het typen. Haha!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 23:36

aha dat wist ik niet ben ook erug moei maar nog een half uur en dan !!!!!!!! DUIMEN VOOR BART!!!!

ime

Berichten: 100
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 00:10

He Bart,

Als je dit leest op de nieuwe server dan is alles goed overgekomen.

See you at the other side of the moon!

Ime

ime

Berichten: 100
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 00:18

OK, daar zijn we weer!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-01 00:19

Alles draait weer..

Kan zijn dat voor jou http://www.bokt.nl niet werkt en dat je dan een melding krijgt dat je new.bokt.nl moet gebruiken..

Dat blijft ongeveer een dag zo, daarna zou je computer de nieuwe locatie moeten snappen.

Intussen kan je new.bokt.nl gebruiken. Enige nadeel is dat je dan opnieuw in moet loggen en alle links zijn weer rood..

Over een paar uur dus maar weer http://www.bokt.nl proberen om te kijken of deze al werkt voor je.

Bij problemen weten jullie me te vinden (hoop ik).

BTW thanks again, Ime Knipoog

ime

Berichten: 100
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 00:31

Ben ik nou ook uitgenodigd op de volgende bbq? Extreme duivel

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 00:46

Yep, ik heb de uitnodiging gehad om op new.bokt.nl over te gaan. In het begin ging het allemaal vrij traag en liep het niet echt lekker, maar nu gaat het poepiesnel Haha! Bart toppie!!!

*schouderklopje*

ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 00:58

Alles lijkt het weer gewoon te doen, Bart. Knap stukje werk. Stond wel even raar te kijken toen dat berichie verscheen, maar goed de rampen waren niet zo groot. Mooi stukkie werk.


Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 08:00

ik krijg nog steeds new.bokt.nl te zien. Is adt normaal of moet ik nog effe geduld hebben??

Niets zo charmant als een paard in her land.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 08:39

Okay Bart, mijn 500ste berichtje *dat vraagt gewoon om gebak haha* speciaal voor jou met mijn welgemeende complimenten!!! Please promiss us dat je nooooooit bokt meer van het internet laat gooien als het teveel gaat kosten...er zijn hier vast verslaafde bokkers genoeg die wel een kleine sponsorbijdrage willen doen...met zoveel gebruikers moet dat kunnen lukken lijkt mij... Knipoog haha, complimenten hoor Bart!!! Super..enne..ik heb nergens last van met dat new.bokt..... heel mooi voor anti-compu-techneuten als ikke... sorrie, 500ste berichtje is een berichtje onzin...mag wel een keertje toch????Greetz Iloon
btw...thanx dat je zoveel voor 'ons bokkers' overhebt hahahahaha, idd zijn vele 100-den meiden je dankbaar enz eker ook een stel heren haha, geef het nou maar toe Bartje!!!!
_________________
It's a plane....!!!
No, it's a bird....!!!
NO, IT'S SUPERJURGA!!!!!!!!!!!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jurga op 2001-09-04 08:41 ]</font>

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 09:12

he Ime tuurlijk ben je uitgenodigt voor de volgende BBQ maar waarom kom je niet 15 september naar Apeldoorn gezelli meeten en pannekoeken eten.

Er zijn genoeg mensen die vanuit Utrecht rijden dus een lift is er ook wel Party!! .

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 10:05

Ik had net nog dat new.bokt.nl! Gelukkig kan je wel gewoon bokken! *opgelucht*
Maarrut gaat idd wel snel hoor! Party!!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 15:11

Mijn pc is slim hoor maar die vind de nieuwe lokatie wel

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 17:19

en ik kreeg ook nog newbokt.
(oeps oneliner)

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-01 17:23

Bij mij is het inmiddels weer gewoon http://www.bokt.nl

Maar op zich is dit allemaal geen probleem. Het kan 24 uur duren voor je computer snapt dat we verhuist zijn, dus tot vannacht kan het zo zijn dat er mensen op new.bokt.nl terecht komen.

Verder is het ook zo dat Internet Exploder die namen onthoudt. Dus zolang je IE niet afsluit blijft http://www.bokt.nl niet (of juist wel) werken. Als je je PC nooit afsluit en je hebt morgen nog steeds new.bokt.nl kan het dus helpen als je IE even helemaal afsluit (ALLE vensters van IE dus!).

Maar op zich lijkt alles erg smoothy te verlopen..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DaphneR93, GrapeshotBot, Lau, YandexBot en 112 bezoekers