Op bezoek geweest bij zieke Wjerdo (Lara)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-01 21:37

Gisteren ben ik om 10.00 naar Roermond vertrokken. Henk moest thuis blijven voor de paarden. Om 12.45 was ik na veel zoeken op de bestemming. Naomi deed de deur open en keek heel raar toen ze me zag, "Phia, jij ben gek" uit het ziekenbed hoorde ik "He, Phia He dat kan niet" Lara keek raar op. Julke en ik hadden dit maandag al besproken en zouden nix zeggen. Aangezien wij pleegpa en pleegma zijn van Lara, moest 1 van ons toch 450 km rijden om ons pleegkind Lovers te bezoeken. Ik had dat natuurlijk over voor ons pleegkind.

Lara MOET *LOL* plat liggen en doet dat dus niet Extreme duivel . Ze is nog heel erg wankel en heeft co-ordinatie problemen. Ze begint nu wat te drinken, al is het onder dwang. Ze eet een klein beetje. Ze is verveeld zich onwijs. Het zal nog wel ff duren voordat ze weer op bokt komt.
Julke en ik hadden al heel wat dingen verzonnen om Lara in haar bed te houden. De conclussie was dus een dwangbuis met veel extra's. Ik heb van een overhempt van Henk de dwangbuis gemaakt. De oude hondenriem van Tim meegenomen en alles kan in geval van ongehoorzaamheid van Lara aan elkaar worden geknoopt en aan haar bed worden vastgemaakt. We doen dit natuurlijk voor de best wil van Lara, maar als Lara weer Verward eigenwijs is en 's avonds weer pijn Verdrietig heeft dan moeten Jul en Wiel weer aan horen dat ze pijn heeft. Om dit te voorkomen kunnen ze Lara ff in haar bed vastbinden. Clown .

Na een over heerlijke pizza en een bak koffie ben ik weer in de auto gestapt richting Spierdijk. Ik stond natuurlijk in de file Extreme duivel en was om 23.45 thuis.

Lara zou het onwijs leuk vinden als jullie veel kaarten sturen. Ze heeft wat om naar uit te kijken.
Het adres is nogmaals:
Lara
Schepen Hillenweg 23
6042 TV Roermond

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 21:52

Heej tof van je dat je ff geweest bent zeg! Haha! Maar het klinkt behoorlijk ernstig, wat heeft ze Verward

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-01 21:56

Ze heeft een brommerongeluk gehad. Een hele zware hersenschudding, arm gebroken, gekneusde nek en rug. Ze heeft een paar dagen in het ziekenhuis gelegen en is nu thuis. Ze heeft heel veel rust nodig en mag alleen maar plat liggen. Ze is het nu heel erg zat. Dus stuur een leuk kaartje!!!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 21:58

ja ga ik doen zeg, jeetje, dat klinkt niet echt fijn! Hoelang moet ze nog plat liggen?? Moet er niet aan denken Misselijk

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-01 22:08

Net zo lang dat ze op mag en mag lopen. Dat ligt aan Lara zelf dus.