bah, wat een kl*te dag was het vandaag zeg :( :( :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-01 16:31

Ja ben helemaal Boos! en Frusty Gister kon ik niet slapen, want zat de hele tijd te denken of ik "morgen" (vandaag dus) het lokaal van muziek wel zou kunnen vinden (ben verhuisd) maar heb het gelukkig wel gevonden Kusje , toen sliep ik pas om 00.05 uur +/-, dus laat Boos! en vanochtend was ik me toch een portie moe Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Kon gewoon niet uit mn bed komen van de moeheid Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Na, 7 uur les op school, eerst van tevoren paardjes gevoerd, dus moest nog eerder opstaan dan "normaal" (dat begint eigelijk al beetje normaal te worden maarja), gaat Wjerdo bij het voeren me ook nog eens onderslijmen, en ik had net schone beige kleren aan voor naar school!!! na, mn broek was dus gelijk Hèlemaal VIES, en onder de modder, maar ach... Ben de schooldat doorgekomen gelukkig, maar heb wel bijna lekker geslapen onder de franse les Dromen . Heb niet zo veel gevolgd van de geschiedenisles, ging iets over de middeleeuwen ofzo... Misselijk Toen in de keiharde regen naar huis gefietst, nu al helemaal onder de modder en ook nog es DRIJFnat.... En ja, nu zit ik in mn vieze en natte kleren te bokken, terwijl ik weer huiswerk had moeten maken nu Haha! Haha! Haha! Haha!

Vanavond dus vroeg naar bedje Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap

Gr. van de Gaaaap PG....

Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap


Marin

Berichten: 230
Geregistreerd: 29-07-01
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 21:35

lachen joh!! (geintje) Haha! Haha!

Boesj, je bent zooooo lief,
je bent mijn grote hartendief!!
voor jou ga ik door het vuur,
ik denk aan jou, elk uur!!


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 21:53

het kan niet alle dagen goed gaan zullen we maar zeggen.

Vanavond lekker in bad en vroeg naar bed.

truste

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, Donderwolk55, Emilihihihii, Jannie79, LiDi, Orthos, Ruai, Vagabondo, vierhoef en 151 bezoekers