"Mijn" Paardjes!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-01 19:45

Dit zijn ze duz...
Little Diamond, 4-jarige Concorde merrie
[img]../upload/1084/concorde1.jpg[/img]
Ian/White Angel (schimmel) 5 jarige Ixion ruin
[img]../upload/1084/ianloekie.jpg[/img]
Loekie/Second Chance 8 jarige Rossini ruin
[img]../upload/1084/loekie.jpg[/img]
Haha! Haha! Haha! Haha!
Ain't they great?

Kan iemand nog iets leuks doen met een foto? Please??? Ik heb er geen programma voor! Please???


~Brechtje~
Berichten: 19
Geregistreerd: 03-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 19:49

zijn die allemala van jou zo hee Haha!

[edit:BartVB]Quote verwijderd[/edit]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-09-03 20:30 ]</font>

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 20:00

ik denk dat ze nie van hem/haar zijn...tenminst..mijn staat tussen "tekens..dus zal wel nie...maar leuke paardje iig!!


ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 20:01

mooie paardjes hoor

en die concorde is eg vet gaaf

Love the life that you live, live the life that you love

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 20:02

Ian is Lovers, echt een super mooi beessie!

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 20:13

ik vind het allemaal mooie paardjes

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-01 21:37

Neh ze zijn niet van mij... Misschien dat Concorde of Loekie van mij wordt... HEEL misschien. Maar dat maakt eigenlijk niet zo veel verschil. Ze staan op een privestal. Concorde is zeg maar "mijn" paard. Die verzorg ik als eigen paard, rijd ik, enz. Alleen is mn Concorde nu kreupel, een poedersuikersmid heeft hem verkeerd bekapt terwijl ze al moeilijke hoeven heeft... Huilen Huilen Als ie weer okee is gaan we wedstrijden rijden. Lachen
Loekie is van de staleigenaar, hij wordt gereden door de, uhmmm, eerste stalruiter zeg maar. Ik ben 2e stalruiter om t maar even een naampje te geven. Ik ga met Loekie ook mee op concours als groom, en ik mag dressuurwedstrijden met m rijden maarik weet nog niet of ik dat ga doen. Ik rijd hem nu als zn ruiter niet kan, of als ze gewoon wil dat ik erop ga (dan krijg ik les van haar) Verward
Ian is van die eerste stalruiter, en is echt een superdesuperdesuperknol! Dondersmooi + Lief + ongewoon ondeugend, prettig gestoord. En kan super springen... (dressuren ook trouwens, op z'n eerste wedstrijd, paar maand onder het zadel, had ie in 1 proef 3 winstpunten!!!) Hij is niet simpel te rijden, heeft veeeel pit, en kan hooooooog bokken. Hij is ook nog eens onwijs eenkennig. Hij wil enkel z'n baasje en mij op zn rug Haha! Haha! Haha!
Leuk hoor, hij is met zn vrouwtje supergek, maar toen ik m laatst riep hinnikte die ook! Ik ben ook de enige die zn vrouwtje op hem laat rijden... En ik rijd toch echt niet zo super, maar het "klikt" wel. En dat ziet zn vrouwtje ook wel, en ze is blij dat er eindelijk iemand is die met em overweg kan. Kan ze ook nog es een dagje weg...

Okee... Dit was een beetje een TE LANG verhaal...

nouja, greetz!
Lieke + alle knollies


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers