wie kent deze fokker?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-01 15:22

haai allemaal ik ben opzoek naar deze fokker r.postma me vz pony komt er vandaan vind het leuk om er info over te krijgen etc.
misschien kan ik zo te weten komen wat haar ouders zijn ben ik wel benieuwd naar thanx alvast

GR marjolein

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 15:24

Heb ff in je profiel gekeken om te kijken om welke pony het gaat. Bedoel je Jerom, de Shet? Of een andere? Misschien ook handig om dat hier ff te vermelden, de naam Postma is een naam die best veel voorkomt.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-01 15:26

valentina de welshcob.... Party!!
was ik vergeten te melden bedankt karin

het gaat dus om deze pony:

[img]../upload/271/valentinakoppie.jpg[/img]
[img]../upload/271/valentinahoofdstel.jpg[/img]
[img]../upload/271/valentina_helemaal.jpg[/img]
[img]../upload/271/valentinamethalsterhelemaal.jpg[/img]

<i>ze zijn erg donker en onduidelijk</i>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: marfiek op 2001-09-03 15:28 ]</font>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 15:28

Ik heb thuis een lijst met namen van Welsh-fokkers, wel een paar jaar oud maar misschien staat R. Postma er wel op. Of misschien leest Heike dit berichtje en weet zij om wie het gaat, Heike is tenslotte ook goed thuis in de Welsh Cob-wereld.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-01 15:30

ja idd heike weet dr wel meer vanaf maar alvast hardstikke bedankt karin,

GR marjolein

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 18:58

Probeer het welsh stamboek eens. Zij kunnen misschien helpen. tel: 030 - 69 34 650 (op werkdagen tussen 9 en 12 uur bereikbaar)

Een welsh cob fokker met de naam R. Postma. Ik zal eens kijken of ik er wat over kan vinden. Kan even duren, ik ben al aan het inpakken voor de verhuizing Haha!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-01 21:10

thanx marije ik hoor het wel!!
ennuh sucses met verhuizen he!! Party!!

p.s het heeft geen haast ik ben alleen benieuwd naar de afstameling en misschien wel (half)broers of zussen...

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 23:25

Poe hé, heb de lijst nu voor me en die is echt oud, 1985 ofzo! Er staat wel een R. Postma op, afkomstig uit een klein plaatsje in Groningen. Hij staat alleen als Welsh K-fokker op de lijst en niet als Welsh D-fokker. Maar ik heb het gevoel dat hij het wel is.

Mijn pc thuis loopt vast op de KPN telefoongids, maar ik zal morgen op mijn werk eens zoeken en kijken of hij nog steeds op dat adres woont. Ik hou je op de hoogte en als ik meer weet, stuur ik je wel een PB!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 07:48

Komt hij uit Ter Apel? Daar zit/zat wel een welsh cob fokker.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 08:53

Yep Marjolein, gevonden: Hengstenhouderij Postma! Ik zal je het adres ff in een PB'tje toesturen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balko, Ilona__, Ubermetrics, voet en 144 bezoekers