Sommige mensen snappen nix van paarden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23315
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-01 11:26

Gister was ik met Polly wezen lopen, op de heenweg kwam er bij de stoplichten al een ambulance aan die de stad in ging, pol al helemaal trappelen natuurlijk. Op de terugweg kwam hij net de stad uit en ik kwam hem tegen stond ie daar met loeiende sirenes achter een vrachtwagen die niet verder kon gaat die chauffeur van die ambulance wenken dat ik er wel LANGS kan!!!!!!!
Hallo ooit een paard gezien die vlak langs een ambulance met sirene's wil?? Mijne in elk geval niet, ze ging helemaal steigeren enzo en die vent maar wenken. Ik ben maar een stukje teruggelopen tot ze weer rustig was, dat die man dat nou niet snapte dat ze bang was Boos!

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


assie

Berichten: 9474
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 11:29

Stomme mensen!!!!!! Logisch dat Pol niet verder wilde. Anita schrikt al als er een papiertje wappert. Je hebt van de mensen Boos! . Volgende keer, moet je ff heel vriendelijk vragen of ie de sirene uit wil zetten *LOL* .
Nou, eh, verder niks gebeurt? Pol is niet voor de rest van haar leven bang voor sirenes?
Gr. dikke knuf voor Pol
Astrid

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23315
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-01 20:23

Ze is er gelukkig verder niet bang voor want toen ik een stukje terug was gelopen ging ze alleen maar staan kijken, hij ging daarna achteruit en ik ben erlangs gegaan later haalde hij me weer in en er was niks aan de hand.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 23:16

ja idd heel veel mensen zijn bijster vreemd met levende wezens.alsof een p[aard een brommer of fiets of auto is wat je bestuurt.tsk.ik word al kwaad als ik al die dingen die ik meegemaakt heb aan denk!tsk.sommige mensen zou je willen Extreme duivel Extreme duivel

soms is het beter om te zwijgen

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 23:50

Weet je wat ook "leuk" is : als je een stuk over de weg moet, aan je rechterkant niet meer dan een vangrail hebt en dan aan de linker kant een vrachtwagen voorbij dendert met een krappe 100 km/h. Zo dichtbij dat je ´em aan kan raken. En dat, terwijl die man op de andere weghelft alle plaats van de wereld heeft! Daar zakt toch je broek van af???!
Daarna ben je alleen nog veel blijer met je paard, dat weer eens bewezen heeft, een echte levensverzekering te zijn Cool !

ikke

Berichten: 37440
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 23:52

De politieopleiding doen met je paard, sireneproof zijn is een van de eisen. Meer weten? De NVVR organiseerd soms een cursus samen met de opleiding van de politie.


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 10:18

Ik heb hier een tijdje terug onder paardenpraat eenzelfde iets over geschreven, titel: "en plotseling snapten mensen niets meer van paarden". Als je dat leest, zakt je broek ook af. Dus breek me de bek niet open!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, Donja, JoellaLoves, KirstenHorse, m0niekkkie, Padoertje en 40 bezoekers