20 juli endurance Lage Vuursche

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

20 juli endurance Lage Vuursche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-03 15:47

Ja 20 juli wordt mijn eerste endurance wedstrijd met dynamiek, nu heb ik een een vraagje. Het startgeld is al van mijn bankrekening af, krijg je net zoals alle andere wedstrijden nog informatie thuisgestuurd zoals namen van deelnemers, hoeveel mensen er in jou klasse rijden enz.

Wie doen er trouwens mee?
het zou leuk zijn als ik onderweg boktmensen tegen kom die te herkennen zijn aan een nummer Verward

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.


napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 16:02

Ha, die dag hebben wij clubkampioenschappen bij Stal Arends, misschien kom ik nog wel even kijken na de wedstrijd Haha!

Oja mocht je nog puf over hebben na je wedstrijd........ bij ons achter word een ringsteekwedstrijd gehouden, vrije inschrijving en begint eind van de middag Knipoog

linda_leroy26
Berichten: 316
Geregistreerd: 28-05-02
Woonplaats: nederhorst den berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 19:14

Hoi, 20 juli heb ik ook mijn eerste endurance wedstrijd in Lage Vuursche. Wat leuk. Lenneke

Een hemel op aarde is met paarden maar ga je sterven dan valt er niets te erven!

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 20:09

dynamiek schreef:
Ja 20 juli wordt mijn eerste endurance wedstrijd met dynamiek, nu heb ik een een vraagje. Het startgeld is al van mijn bankrekening af, krijg je net zoals alle andere wedstrijden nog informatie thuisgestuurd zoals namen van deelnemers, hoeveel mensen er in jou klasse rijden enz.

Wie doen er trouwens mee?
het zou leuk zijn als ik onderweg boktmensen tegen kom die te herkennen zijn aan een nummer Verward


ja klopt.
je krijgt een week van tevoren een boekje met informatie thuis gestuurd.
zit ook een lijst bij wie er allemaal meerijden, wanneer je starttijd is enzo en waneer je moet laten keuren.
ook een plattegrond van de route.

ik rijd ook mee, in de klasse 2.
en wij komen al een dag van tevoren daar heen.
ik kan je wel zeggen dat het een hele leuke en gezellige wedstrijd is en het is een mooie route.

groetjes arabianfriends

cavia stal pokemon

Kiekie

Berichten: 49
Geregistreerd: 22-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 01:41

Waar is dat precies, dan kom ik kijken!

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 08:01

Arabianfrend schreef:

ik kan je wel zeggen dat het een hele leuke en gezellige wedstrijd is en het is een mooie route.[/quote]

Ja de route kan ik wel, ik heb jaren in het bos en heide gereden.

Het is trouwens in Lage Vuursche en je gaat over de Hilversumsehei bij bluk.

Ja napoleon dat je echt dat ik na de rit nog energie over heb om te gaan rinsteken Echt niet Koe
Zondag zijn we namelijk 35 km wezen trainen in Hoenderloo (veluwe trail) we hebben een aardige training gehad in een mooi landschap (wauw echt gaaf die heide), maandag was ik dus echt brak, en dynamiekje staat vrolijk op stal of er niks aan de hand is

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 08:41

Wij komen ook, rijden klasse 2. Weet nog niet of ik zelf ook meerij. Nasir loopt naar mijn idee nog niet geheel lekker. Dus voorals nog gaat alleen Uck mee. En denk dat mams dan op hem rijdt maar daar zijn we nog niet over uit.

Geniet van de dag

brig
Berichten: 162
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 10:20

Ik doe ook mee in Lage Vuursche (klasse II) en mijn vriendin gaat daar klasse I starten.
Je krijgt een week van te voren een boekeje met alle info. Succes en misschien tot ziens.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 13:40

Hoi, het is de bedoeling dat ik mee zou rijden, klasse 1 deze keer omdat ik met een stalgenoot mee rijd die voor het eerst mee doet. ik hoop dat het door gaat want latoy heeft een ongelukje gehad in het bos afgelopen zondag en loopt op dit moment in ieder geval niet rad, BALEN!!!!!!!!!!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

mandymonica

Berichten: 801
Geregistreerd: 31-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 14:59

Jippie! Ik mag ook ein-de-lijk weer starten, na alle vogelpest-ellende. Wat heb ik daar naar uitgekeken! En dan nog wel bijna in m'n eigen achtertuin....

Misschien tot ziens op de 20ste!

**TROTS** Mijn eigen toko! Hulp nodig bij ziekteverzuim? Vitendo Casemanagement!
Lieve lieve Moon, rust zacht **15-06-1993 - 12-09-2019** Voor altijd in mijn hart...
Dag gouden mensenvriendje, veel te vroeg heb ik je moeten laten gaan. Nooit meer pijn.
Ceskiyo D'leh **20/06/2018-19/09/2023**

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 15:32

net met moeders aan de telefoon gezeten en zij heeft geen tijd om te trainen voor lage vuursche dus ik ga lekker zelf rijden met Uck!

Geniet van de dag

Kiekie

Berichten: 49
Geregistreerd: 22-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 23:24

Ja maar waar is het precies in de Lage Vuursche, ik wil jullie zien!! Nou ja, de wedstrijd in elk geval.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 06:21

Als ik informatie heb ontvangen van de DER, dan geef ik het nog wel eventjes aan je door op deze topic

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 06:37

De start- en finish plek is niet zo makkelijk te vinden als je het niet weet, het is op een dag camping (eigenlijke een grote parkeerplaats in het bos) misschien moet iemand inderdaad maar even de route beschrijving hier neerzetten voor de mensen die willen komem kijken. Jekomt overigens ook door het dorp met de rit, dus daar zie je ons ook voorbij komen!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 07:09

mazzeltje schreef:
Hoi, het is de bedoeling dat ik mee zou rijden, klasse 1 deze keer omdat ik met een stalgenoot mee rijd die voor het eerst mee doet. ik hoop dat het door gaat want latoy heeft een ongelukje gehad in het bos afgelopen zondag en loopt op dit moment in ieder geval niet rad, BALEN!!!!!!!!!!!


balen zeg!
ik hoop dat het erg mee valt met latoy en dat je toch nog mee kan rijden in lage vuursche

groetjes arabianfriends

cavia stal pokemon

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 07:10

Thanxx, ik hoop het ook, maar als het maar goed komt, het n.l. precies het been waar ze zo erg artrose aan heeft...

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 07:12

mazzeltje schreef:
De start- en finish plek is niet zo makkelijk te vinden als je het niet weet, het is op een dag camping (eigenlijke een grote parkeerplaats in het bos) misschien moet iemand inderdaad maar even de route beschrijving hier neerzetten voor de mensen die willen komem kijken. Jekomt overigens ook door het dorp met de rit, dus daar zie je ons ook voorbij komen!!



inderdaad heel moeilijk te vinden.
je moet echt goed opletten om het bordje te zien anders rij je er zo voorbij.

Haha! heb de boekjes van vorige wedstrijden bewaard en aangezien het steeds op dezelfde plek is daarzo zal er weinig veranderd zijn.
dus zet het hier wel even neer.
als het alsnog veranderd is , wat ik niet denk dan zet ik dat nog wel hier weg.

Afbeelding

groetjes arabianfriends

cavia stal pokemon

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 07:14

Haha, bwaar jij ook altijd alle boekjes, veterinaire kaarten, uitslagenlijsten e.d? Ik ook, best makkelijk, en leuk om te kijken of je paard verbeterd!! Met wie doe jij eigenlijk mee?

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 08:26

ik heb met mijn verhuizing de boekjes van de hand gedaan. Wel de vet.kaarten en de routes (indien die nog bruikbaar waren) bewaard. Altijd handig als je een keer in de buurt van een wedstrijd gaat rijden.

Geniet van de dag

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 12:11

mazzeltje schreef:
Haha, bwaar jij ook altijd alle boekjes, veterinaire kaarten, uitslagenlijsten e.d? Ik ook, best makkelijk, en leuk om te kijken of je paard verbeterd!! Met wie doe jij eigenlijk mee?


ja ik bewaar ook altijd me boekjes, kaarten enzo.
ook de fotos enzo worden er netjes bijgeplakt.
zo heb ik dus van elke wedstrijd een verslag en alles komt ook in mijn endurance fotoalbum Tong uitsteken

ik doe met applause mee, die bruine die ik in onstwedde ook bij me had.

groetjes arabianfriends

cavia stal pokemon

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 12:13

gerritje schreef:
ik heb met mijn verhuizing de boekjes van de hand gedaan. Wel de vet.kaarten en de routes (indien die nog bruikbaar waren) bewaard. Altijd handig als je een keer in de buurt van een wedstrijd gaat rijden.


ja dat is waar.
Haha! moet je alleen wel kaart kunnen lezen en weten waar je zit Haha!
vrees dat dat bij mij een ramp is haha

groetjes arabianfriends

cavia stal pokemon

Kiekie

Berichten: 49
Geregistreerd: 22-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 18:14

Bedankt voor de routebeschrijving!! Succes allemaal!!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:23

Ik ben vanmiddag in die omgeving een buitenrit gaan maken en de paden liggen er iig super bij, mooi droog en niet zwaar.
Veel succes en vooral heel veel plezier iedereen!
(ik ga die dag maar niet buiten rijden, beviel vorig jaar ook slecht Haha! )

Nulla tenaci invia est via


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 22:01

Ben net nog in de Lage Vuursche uiteten geweest (pannekoeken Haha!) en zei nog dat ik hier best wel eens wil buiten rijden. Wist niet dat er een endurance wedstrijd daar werd gehouden Party!! . Echt super mooi is het daar . Iedereen veel succes!

Kiekie

Berichten: 49
Geregistreerd: 22-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 22:10

O ja, laten even weten hoe laat het begint?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker