STECO in Amsterdam

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-01 18:27

Voor de mensen die daar wel eens komen, wat vinden jullie van die winkel??
Heb er al verschillende klachten over gehoord, mijn vriendin ook.
Die had chaps gekocht en die zouden water dicht zijn, zei Barry, niet dus!!

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australië?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu


Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 18:34

waar is die winkel dan in amsterdam nooit van gehoord STECO

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-01 18:45

zuid-hollandstraat 130

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australië?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 18:58

Nou, ik ben wel eens een keertje in Amsterdam geweest en toen zag ik een paardenwinkel, de naam weet ik helaas niet, we kregen niet eens een tasje erbij, dus dat is al 1 punt die slecht is, maar ik weet niet zeker of je die ook bedoelt.
Ik wilde leren laarzen bestellen en toen kwam ze met rubberen laarzen aan en toen rekende ze het bedrag voor leren laarzen! En toen zei ze dat Leren Laarzen duurder waren, heel erg duur!
Die hebben we dus echt niet genomen, he!
Toen gingen we nog verder kijken en een tijdje later gingen we weer naar de winkel terug en toen stonden er een paar mensen en die kochten leren laarzen en daar rekende ze wel het goede bedrag voor! Dus wij boos naar die vrouw toe en een beetje klagen, toen zei ze dat dat de laatste paar leren laarzen waren.

Mijn nicht zeurde al heel lang om een witte paardrijbroek en bij ons kostte die wel veel, dus toen gingen we daar kijken voor een witte paardrijbroek, toen was ik met mijn oo men tante die ook in Amsterdam wonen en in die paardrijbroek die ze eerst wilde nemen zat een gat en een vlek en die hebben we dus echt niet genomen, he!
Toen had ze een andere gekocht, zonder gaten en zonder vlekken, wel goedkoop en toen kregen we niet eens een tasje, schandalig toch!

Maar ik weet niet zeker of het die winkel was die jij bedoelde, maar het zou inderdaad kunnen.
Boos!

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-01 19:12

Zal wel niet, want ze werken met ze tweeen, vader en zoon.

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australië?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

Sandra_H

Berichten: 2710
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 19:14

Steco is een westernzaak skipperfan....
Ben nog steeds van plan om er een keer heen te gaan maar het komt er nog niet echt van. Intussen wordt m'n hebbuh-lijstje steeds groter dus da's niet echt gunstig voor m'n portemonnee Haha!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 19:16

Ik kom al jaren bij STECO , ook toen ze de "winkel" nog niet hadden. Ik heb nooit problemen gehad.
Ligt misschien wel aan mij hoor , ik heb niet gauw problemen Schijnheilig
En als je echt waterdichte Chaps wilt hebben, trek dan een regenbroek aan. Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jos op 2001-09-02 19:37 ]</font>

Sandra_H

Berichten: 2710
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 19:20

Het enige wat ik er wel eens aan negatiefs over heb gehoord is dat ze zich niet zo aan hun eigen winkeltijden schijnen te houden. Kwestie van eerst ff bellen dus, voor je er heen wilt Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 19:35

dacht dat ze in de kastelenstraat zaten...heb trouwens nog nooit problemen gehad, ben ook 2 keer met iets terug geweest, geen probleem, netjes omgeruild!

Bernadet
Berichten: 28
Geregistreerd: 02-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 19:41

Ik heb daar mijn zadels en nog wat spullen gekocht. Absoluut geen problemen gehad. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen??! Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 20:04

Ook wij zijn een van de hoofdsponsors van Steco Party!! maar absoluut geen klachten. Juist niet! Wij worden er altijd prima geholpen en onthaald als ouwe vrienden. Altijd een bakkie en voldoende tijd voor de klanten. Heb er ook al aardig wat centjes uitgegeven want er is altijd zoveel waarvan ik Kwijl .....
Ik heb overigens ook nog nooit klachten gehoord van anderen.

Weet je zeker dat je het over Steco hebt, want het adres dat je noemt is ook niet hun winkeladres. Ze zitten nl. in de Kastelenstraat in Buitenveldert. Oh ja, behalve tasjes hebben we ook t-shirts en petjes van ze.......

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 20:15

No problems hoor. Kwam ook al bij ze toen ze nog in de garage zaten.
Met klachten moet je trouwens altijd terug naar de winkel, ze moeten wel de kans krijgen een klacht te verhelpen. Trouwens, mijn leren chaps zijn ook niet waterdicht, het enige dat wel helpt is een lange wax of oil jas. Staat ook stoer, zie je een engelse ruiter niet mee hoor Vingers aflikken

Emmy
Berichten: 324
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 20:21

Wij hebben ook nooit problemen gehad bij Steco, je wordt leuk geholpen, krijgt alle tijd en informatie die je wilt en dat onder genot van een lekker bakkie koffie, of je nou wel iets koopt of niet!!!
Trouwens alleen western, dus geen witte rijbroeken, was je vast ergens anders!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 20:22

Mijn leren chaps is waterdicht, maar die spray ik gewoon in met zo'n spuitbus. Komt geen druppie door hoor! Ik heb trouwens ook zo'n lange waxjas ('toevallig' ook bij Steco vandaan... Party!! ) en die is ook superwaterdicht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 21:46

waarom zou een engelse ruiter niet met een lange waxjas rijden? Erg handig op wedstrijden hoor, net als chaps (lange dus), lekker warm in de winter.

Bij Steco mist het nog wel eens aan vriendelijkheid en ze zijn op erg onhandige tijden open. heel af en toe ga ik er wel eens langs als ik iets moet hebben waarvan ik heel zeker weet dat het er is.
Ze mogen wel eens een pinautomaat, scheelt een hoop moeite.


Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 22:01

Gek is dat toch Haha!
Ik kan me niet anders heugen dan dat je er elke keer weer vriendelijk onthaald wordt. Kopje koffie *LOL*
Wel bellen wij altijd even voor we komen. Scheelt een hoop ergernis. Denk dat we allang blij moeten zijn met zo'n winkeltje in de "buurt".
En bekijk het ook eens van Steco's point of view, waarom daar de hele dag hangen, als je op locatie wel centen kunt verdienen.
Is ze wel met de klacht bij Steco terug geweest, en ik denk dat leer zoiezo altijd even behandelt moet worden tegen het weer Cool .

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 22:06

Hihihi...tegen mij dus ook altijd aardig hoor...en over de service heb ik ook echt niks te klagen... Schijnheilig Maar beste service heb ik gekregen bij de western import company in Den Haag...(sorry, moet ik gewoon ff zeggen Haha! ) ik ging daar een keer in een opwelling naar toe met het OV (vanuit Amsterdam) en op het station wist niemand me te vertellen hoe ik bij de Madepolderweg kon komen... Verward Dus ik de western import company gebeld om te vragen of ze wisten welke bus ik kon nemen en toen is de eigenaar me helemaal komen halen!!! Das pas service...*grijnz* Was erg aardig...goed voor de klantenbinding ook want bij evenementen enzo gfa ik altijd als eerste bij hun stand kijken... Haha!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 22:54

Ben er pas nog geweest om een pad te kopen voor mijn Shet en Welsh en ik kan niet anders zeggen dan dat ik buiten gewoon goed en vriendelijk geholpen ben!
Ze willen mij ook helpen met mijn zoektocht naar een western zadel voor mijn iet wat over sized kwpn-er, we kregen drinken (lekker, was die dag 30 graden) en werden erg goed geholpen!
De winkel zit in de kastelenstraat en het adres wat jij noemt staat op hun kaartje maar dat is hun huis adres (zou wel handig zijn als ze de kaartjes veranderen)
Kortom, ik vind het een leuke winkel met aardige mensen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 00:42

barry weet wel dat ik geen western rij, dat zal er wel mee te maken hebben (ik kom niet om een zadle te kopen ofzo)(alhoewel een lange waxjas nog een optie is). Van de week belde ik op over iets heel specifieks, maar wel iets wat heel normaal is en toen kreeg ik dus een telefonische 'blank stare' van heb ik jou daar. De in de winkel aanwezige klanten konden het ook niet vertellen en toen was het ook over en sluiten.
Niet dat het heel uitzonderlijk is hoor, bij Hippodam zijn ze pas echt onbeschoft.

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 07:44

Pin automaat komt er aan hoor, als de euro er is.
Persoonlijk vind ik het niet zo erg , geen pinautomaat, anders geef je helemaal te veel uit Haha! alles is zo leuk daar, je wordt er zo hebberig van *LOL* Kwijl Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 07:47

Ja, bij Hippodam zijn sommige personeelsleden echt onbeschoft! Misselijk Ik heb een keer een half uur voor de balie staan wachten en dat grietje (sorry Schijnheilig ) bleef maar door zemelen over luieruitslag en een baby die volgens de dokter jeugdpuistjes had...(aan de tel. met een vriendin) Verward Ik ben eigenlijk nog gek dat ik zo lang ben blijven staan, maar je zal dus maar wat nodig hebben... Frusty

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 09:51

wie weet de openingstijden en het telefoonnummer van Steco??? Ik ben het kaartje kwijt Koe
Ik vind ze daar ook erg aardig en behulpzaam en ben erg blij dat we hier zo'n winkel in de buurt hebben. Ik ben eigenlijk altijd (nah, altijd, 2x) langs gegaan en toen waren ze geopend, zeker mazzel gehad. Nu lees ik over de wisselende openingstijden en ik heb een hekel om voor een dichte deur te staan...... Haha!

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-01 19:13

Na ja, dan zal het inderdaad wel aan ons liggen, maar het is inderdaad wel waar dat ze hun eige openingstijden maken.
We hebben al 2 keer bij een dichte deur gestaan.
en met bellen zijn ze ook niet zo snel.

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australië?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 21:08

tel.nr. Steco 020-6428314


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers