Help!!! Heeft iemand het telefoonnummer van Sanderijn voor m

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-01 16:57

Zo ja, zou iemand dat even kunnen pb-en alsjeblieft??? Ik heb morgen namelijk met haar afgeproken om 10:11 op station Doetinchem, maar als ik een half uurtje later zou kunnen afspreken kan ik mijn kortingskaart gebruiken en dat scheelt weer een hoop centjes...maar omdat ik niet weet of Sanderijn zelf nog online komt...iemand??? Hoop dat jullie mij kunnen heloen, vind het toch zonde om mezelf nodeloos te beroven... Haha!


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 18:10

Probeer Dorine anders te PB-en of die het misschien voor je door wil geven aan Sanderijn.
En stuur Sanderijn zelf een PB.


paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 18:11

K heb Sanderijn net een pb gestuurd met jouw tekst erin ge-quoted....!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 18:14

message received.
ehmmmm vikki:volgende keeer kkun je me ook gewoon een pb-tje sturen want dan krijg ik hem vanzelf wel Haha! als ik bokt aan zet Haha! Haha! bennie blonT ofzo Knipoog

soms is het beter om te zwijgen

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-01 18:33

Hihihi...ik had ook moeten weten dat je als echte verslaafde nog wel zou gaan bokken...maar zou toch lastig zijn geweest als je niet bokt op de zondagavond... Schijnheilig Enne...ik ben dus wel blonT... Knipoog maar eh...half uurtje later is dus niet erg??? Schijnheilig Ik ga er maar ff van uit dat ze niet zo streng zijn dat ik ook de trein van 8:59 niet mag nemen...*duim duim duim* Het was nog niet eens tot mij door gedrongen dat het om 08:29 natuurlijk spits is...zo blonT ben ik... Frusty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie