Harry's horse regendeken, hoe duur?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
judithM
Berichten: 1494
Geregistreerd: 17-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-01 10:20

Wie heeft er ervaring met de dunne regendeken van Harrys' Horse?? Ik had een dunne regendeken besteld voor mijn welsh A die zijn namelijk niet te koop in zijn maat. Dus ze zouden er een maken van het merk Global (?) Mooie dunne deken dacht ik.
Toen ik hem op kon halen bleek dat ze gewoon een kleine regendeken van Harry's Horse hadden geleverd. Deze is heel anders dan ik besteld had en nou is mijn vraag is deze deken goed? Ik heb hem mee genomen om te passen maar mag hem zo weer terug brengen.
Hij zit in principe goed alleen zijn de singels veel te lang. En wat kost deze deken eigenlijk??? Ik heb Fl 199 betaald want dat zou die van global kosten die ik eigenlijk besteld had, ze wisten de prijs van deze deken niet. Wie weet het, heb ik teveel betaald?? en moet ik deze deken houden en de singels dan maar inkorten????? Ik hoop dat iemenad het weet.

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 18:32

Volgens mij zijn die nieuwe HH-regendekens iets over de 200,-.
Of ze goed zijn weet ik niet, ik heb zelf een Rambo.

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 18:47

Dennis heeft een HH-winterdekentje en die koste 230,-. Hoe veel de regendeken kost weet ik niet.

XXX
Ciska

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 18:58


Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 22:12

Ik heb een dunne regendeken van Harry Horse en die kost inderdaad 200 gulden. Maar ik heb een paardenmaat, misschien dat ponymaten goedkoper zijn?

Het zijn wel fijne dekens, blijven goed zitten en zijn echt waterdicht (en bijna 100 gulden goedkoper dan de rambo's).