Ik volg hem niet meer? iemand misschien wel?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mutzje
Berichten: 400
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Ik volg hem niet meer? iemand misschien wel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 19:47

Er is laatst bij "Eenmaal ander maal verkocht" een topic gestart waar in iemand op zoek was naar een d trans rolletjes bit voor een paard.

Ik heb daar na een tijd de opmerking bij geplaats van als iemand nog iets heeft liggen ben ik ook nog op zoek naar zo'n bit maar dan voor een D-pony. Vervolgens wordt ik daar compleet de grond ingeboord omdat ik dat blijkbaar niet had mogen vragen (werd gezegd door degene die het topic was gestart) omdat het niet "mijn" topic was...

Dit terwijl ik altijd vele topics in dat forum tegen kom waar mensen die tevens ergenz naar op zoeken waren in de advertentie van iemand anders ook vragen van "heeft iemand nog wat liggen voor mij"? Frusty

In deze topics krijgt degene die het topic heeft gestart altijd voorang op dat gene dat wordt aangeboden.. maar omdat ik nu dus eigenlijk zo compleet de grond in wordt gedonderd ... vraag ik me af of dit nu eigenlijk wel tegen de regels is... Mijn vraag in dat topic of misschien iemand ook nog iets voor mij heeft liggen in een topic dat ik niet heb gestart? Verward

Beetje lang verhaal misschien, maar goed dacht ik vraag het ff



Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 23:05

Beetje lomp om meteen de grond ingeboord te worden, maar je kan idd beter gewoon zelf een nieuw topic starten, omdat het voor de topicstarter niet echt leuk is als zijn/haar topic 'gejat' wordt.
Maar aan de andere kant, er reageren altijd wel meer mensen op zo'n topic die dat product hebben, de topicstarter heeft er maar 1 nodig dus kan die ander voor (bijv. ) jou zijn... Ik weet het niet. Het zal niet echt tegen de regels zijn, maar volgende keer toch gewoon je eigen topic starten of iemand die zo'n ding te koop heeft een PB sturen, is wel zo netjes, dan 'jat' je het topic ook niet van de topicstarter

*een nogal wazig verhaal Clown *

(L)

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 23:09

Je had idd beter een nieuw topic kunnen starten, dat maakt het voor iedereen wat overzichtelijker. Straks is de topicstarter voorzien, maar blijven de mensen op jouw vraag reageren. Dat wordt dan een beetje een chaos, als je begrijpt wat ik bedoel...Haha!

Je suis Charlie.

Mutzje
Berichten: 400
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 10:06

Nja owkeej, hebt wel gelijk.. maar zag er dus geen kwaad in omdat het in zoveel topics gebeurd...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 24 bezoekers