Evita was weg!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-01 16:10

haha.. ik kwam net bij m'n pony, en ging haar uit het land halen.. maarrr, ze was er niet!! Ik was helemaal tot achteraan gelopen want ze wil nog wel eens achter een boom gaan staan ofzo.. noujaaa, zal iemand haar binnen gezet hebben dacht ik nog.. maar naast ons weiland is nog een weiland waar paarden in staan, en er zit een sloot tussen van ongeveer 1 meter.. het is wel eens eerder gebeurd dat paarden dan overspringen, want er staan regelmatig 2 vreemde tinkers in ons land. Dus ik keek daar naar achteren, en ja hoor!! daar stond ze Schijnheilig !! ze had een nieuw vriendje.. stond daar lekker met hem te kriebelen *LOL* toen zag ik dat er nog 2 paarden uit ons land waren overgesprongen.. ik heb ze teruggezet, maar toen ik Evita terug zette stonden alle paarden in ons land!! ook van de buren!! zelfs het shetlandertje is over de sloot heengesprongen.. t was een heel gedoe om alle paarden van de buren er weer uit te plukken en terug te zetten, want bij elkaar waren ze denk ik wel met 25 paarden ofzo! toch maar een hek maken dus *LOL*

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 16:16

*kreun* er zijn maar weinig dingen zo frustrerend als paarden die sloten en hekken niet zien als iets om ze tegen te houden, mijn enige troost is, dat mijn paardje alleen naar andere paarden springt, en niet de weg op, lang leve zn kudde instinct!! Koe Koe