de ANWB

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

de ANWB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 10:20

Deze zomer ga ik met een paar vriendinnen naar Zuid-Frankrijk met de auto. Twee van ons kunnen rijden (waaronder ik) maar alleen een vriendin van me is ANWB lid. Ik ga met mijn moeders auto en zij is geen lid van de ANWB maar heeft wel een of andere service pas van Renault waar je in heel Europa mee kan worden geholpen als je pech hebt met je auto.
Maar hebben wij dan wat aan het ANWB lidmaatschap van dat andere meisje? Omdat het haar auto dus niet is?
En wat moet je nog meer regelen?
Ik ben er niet zo in thuis, dus als iemand een idee hebt graag ... Haha!



Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 10:28

Als je naar het buitenland gaat en je bent lid van de ANWB dan moet je, wanneer je gebruik wilt maken van je ANWB-lidmaatschap een zgn. Internationale reis –en kredietbrief hebben. Hiermee heb je recht op hulp in het buitenland en zelfs een vervangende auto. Hier moet je echter wel extra voor betalen en dat moet je aanschaffen bij een anwb-kantoor.

Ik zou als ik jou was eens informeren bij de renault-garage waar je recht op hebt met zo’n speciale renault-pas. Wanneer blijkt dat je daarmee dezelfde service (of beter) krijgt van renault dan zou ik gewoon dat speciale renault-pasje meenemen. Tja… Renault is tenslotte een Frans merk en de kans is groot dat je sneller met een dergelijke renault-pas geholpen wordt dan met een ANWB-pas.

Veel plezier in frankrijk.

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 11:24

Dank je wel! Die pas is overal in Europa geldig.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, Amazonbot, colinneke, Googlebot, janneke_S, Lau, ogidni, Patriesje, PotjeMayo, Sannens, Slagroomsoes, Winna en 128 bezoekers