update Fuzz

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-01 11:45

Ze ziet er vandaag wéér beter uit. Hoe het kan weet ik niet, maar ik durf er niet op te hopen dat het nu over is. Ik vrees dat ze nu ontstekingen in haar mond krijgt, en dat ze dan een paar dagen niet kan/wil eten, en we haar dus flink onder dwang moeten gaan volproppen (is nie fijn), maar goed...
Het gaat dus naar omstandigheden heel goed met haar. Hoe het kan weet ik niet, maar ik hoop maar dat ze blijft!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 11:46

Ik hoop met je mee!!! Lachen
Sterkte en beterschap voor jou en Fuzz!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 11:52

en als ze niet meer wil drinken kun je haar met een spuitje water geven! Het is maar een tip Haha! Veel succes, en beterschap aan fuzz!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 12:37

Bij de dierenarts hebben ze als het goed is ook poeder dat je met water kan oplossen tot een papje als vervanging van voedsel, dat dien je ook toe met een spuit in dr bekje. In ieder geval veel succes, ik hoop dat ze er weer bovenop komt!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 13:02

Succes Fuzz! Hoop dat je er weer boven op komt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_26, Arianaaaa, aysje, Chita, Dax, Emoreoa, hagelslag, Hieperdi, Inney, Lalidan, leo_nore, Malissaa1, Sabbientje, Shetje14, Silly1972, Solleke_Noah, Tati2, xSannee en 48 bezoekers