Vraagje over het boktweekend????

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anna_oud

Berichten: 156
Geregistreerd: 15-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-01 21:56

HEt lijkt me leuk om mee te gaan, maar zolang ken ik jullie nog niet en mischien vinden jullie dat wel helemaal niet leuk als ik mee ga Boos!
Maar ik heb me toch opgegeven maar dan wil ik alleen een dagje mee met de buitenrit als dat kan. Maar ik weet verder niet eens waar het is.... kan iemand me dat vertellen?? En kan dat wel alleen mee met een buitenritje??????????????


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 22:09

euh sluitings datum sloot op 1 maart dus je kan niet meer mee....
tenzij er nog iemand moet afvallen ik dacht dat je je ook niet meer kon opgeven?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anna_oud

Berichten: 156
Geregistreerd: 15-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-01 22:18

ooooo ik sta wel op lijst??? Maar het is alleen maar voor 2 uurtjes, mee met het buitenritje op zaterdag, kan dat ook niet?
Boos!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 22:23

Lijkt me stug dat dat niet kan, want er werden toch niet zoveel manegepaarden gebruikt? Leuk als je meegaat hoor, je hoort er toch al helemaal bij?! Groetjes!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 09:20

volgens mij is alles geboekt hoor maar das meer een vraag voor jura die regeld het met de paalhoeve als er mensen zijn die mee willen met de huifkar rit dat kan NIET!!! meer heb met die man alles al besproken, mensen die afvallen is geen probleem erbij wel omdat we nu de grootste huifwagen hebben bij meerdere mensen passen we daar niet in en moet ie voor 2/3 per. een extra huifwagen inzetten wat niet kan omdat die besproken zijn.
groetjes
Kim

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 12:54

De buitenritten zijn in principe voor mensen die het hele weekend komen. Het wordt wel erg onhandig anders, dan wil de een alleen voor de huifkar, een ander alleen voor 1 buitenrit, weer een ander wil 1 nacht komen met 2 buitenritten en weer iemand anders komt wel 2 nachten met alles erbij. Dan wordt het wel heel ingewikkeld hoor! Je wil dus niet een heel weekend? Alles is al geregeld dus ik kan niets beloven. Wat is nu precies de bedoeling? Er zijn nu bokkers die een heel weekend mee gaan en bokkers die alleen voor de huifkartocht komen (maar die zit nu vol begrijp ik).

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 14:03

Oops, sorry.. Mijn schuld.

Ik dacht dat het inschrijf formulier niet meer werkte voor nieuwe aanmeldingen.. Dat was schijnbaar niet het geval, zou nu gefixed moeten zijn.

Maar sorry dus voor de verwarring.. 't is zo dat we al een behoorlijk eind over de sluitingsdatum heen zijn. Denk dus dat we streng doch rechtvaardig moeten zijn en ons daar aan moeten houden, anders wordt het inderdaad allemaal erg ingewikkeld en snapt dadelijk niemand het meer.

Als er mensen uitvallen voor het weekend en er komt dus een plaats vrij dan is het een ander verhaal maar ik denk dat we geen nieuwe aanmeldingen moeten doen. Sorry, Anna.. Is echt niks persoonlijks ofzo, is puur omdat we ergens een grens moeten trekken..

En ik hoorde dat er alweer plannen zijn voor een volgende bokt meeting, ook voor al die mensen die in mei niet kunnen (andere afspraken, examens, etc). Ik gok dat dat een dag efteling wordt ergens in de zomer ofzo (ik heb er nu al zin in Knipoog).

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Anna_oud

Berichten: 156
Geregistreerd: 15-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-01 16:02

Ik zeg toch dat ik niet het hele weekend mee ga, er hoef helemaal geen plek vrij te zijn, want ik stap uit de trailer mer me paard, rij de buitenrit en stap weer in. Dus het enige probleem dat ik zie is dat er teveel paarden meegaan met d buitenrit maar dat lijkt me een beetje onwaarschijnlijk, dussuhh VAAG Boos!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 16:08

Tja, het is gewoon heel jammer, snap ik ook.. Maar anders wordt het allemaal nogal ingewikkeld.. Precies wat Jura al zei, mensen die een heel weekend komen, sommige met eigen paard, sommige zonder, sommige alleen huifkar, sommige huifkar met lunch, sommige zonder lunch, mensen die pas op zaterdagochtend komen, mensen die alleen een buitenrit doen, etc, etc.. Op die manier zijn we dadelijk het hele overzicht kwijt en lopen wij alleen maar te stressen en te regelen, da's natuurlijk ook niet echt fun..

Maar ivm het hele MKZ verhaal is het niet eens zeker meer of het wel door kan gaan in mei.. Als er een nieuwe datum komt kunnen we natuurlijk altijd nog kijken hoe we het dan regelen..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Anna_oud

Berichten: 156
Geregistreerd: 15-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-01 17:51

Ach laat ook maar, ik hoef al niet meer.

astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 21:24

ik begin me nu ook af te vragen of het niet beter is om een nieuwe datum te pakken i.v.m mkz we kunnen nu wel al reserveren en gaan betalen ,maar stel dat er dadelijk nog niets veranderd is met het vervoersverbod zijn er wel mensen het geld kwijt en sommigen hebben hier dus wel voor moeten sparen ik vind dat wel zonde dat is dan weggegooid geld of zie ik dit verkeerd? misschien zijn er meer mensen het met mij eens
astrid

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 21:57

Ha Astrid,
Je bent je geld niet kwijt hoor dat blijft staan voor het volgende weekend.
Daarbij 6 weken is nog een eind hoor mag hopen dat de MKZ niet zolang aanhoud.
De meesten hebben al netjes betaald omdat Jura had gevraagd of dat binnen zoveel dagen kon. diegene die niet betaald hebben en dus een beetje laat zijn zullen neem ik aan ook snel betalen?Maar we kunnen het misschien ff aankijken en desnoods een week van te voren het afblazen en verzetten naar een ander weekend
groetjes
Kim

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 22:09

De Rhino is bij ons over dus dat probleem is opgelost (als het niet terug komt), en misschien is de toestand met MKZ over 6 weken wel veel beter?

En net wat Nimber zegt: het geld blijft staan voor een volgend weekend, dus als we toch sowieso willen, maakt het ook niet uit of we nu betalen of een andere keer!

Laten we gewoon hopen dat het wel doorgaat!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 22:30

PlingUIM!!!!!!!!!!!!!!*
oooh echt dan baal ik wel zo onwijs eerst m'n weekje vakantie dan m'n weekendje met jullie... wedden dat er dan ook wat losbarts als we naar de efteling gaan?????

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 22:54

Een vreselijk virus voor mensen ofzo, waardoor wij ons niet mogen verzamelen in de Efteling Lachen

Nee, maar ik zou het ook heel erg vinden als het niet door gaat!! Boos!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 22:58

heeeey ik schreef * duim* maar krijg Plinguim?
weer een nieuwe smiley yeaaaaah kan ze zelfs zelf ontdekken!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 22:59

Doe je dat met de D ?

onee zo Pling

_________________
Wie het laatst lacht, denkt het traagst Lachen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jura op 2001-03-24 22:01 ]</font>

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 23:01

sterretje en dan de d

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 23:27

Wouwie, een Prodentsmiley Pling I'm impressed!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 bezoekers