4 foto's, welke uitvergroten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Welke foto zal ik uitvergroten?

Foto 1
9 (9%)
Foto 2
34 (35%)
Foto 3
43 (44%)
Foto 4
11 (11%)

Totaal aantal stemmen: 97


co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

4 foto's, welke uitvergroten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 21:38

Hoi!
Nou ik heb dus een tijdje geleden veel foto's gemaakt van Kyra, maar nu kan ik dus niet kiezen welke ik zal uitvergroten Haha!
Uiteindelijk had ik 4 foto's die ik heel mooi vond, maar ik wist dus niet meer welke ik nou moest uitvergroten. Dus, ik ben benieuwd welke jullie zouden doen Ik zelf vind foto 1 erg mooi, maar foto 2 ook wel weer.. *zucht* Ik weet het gewoon niet!! Schijnheilig Wat vinden jullie?
Hier komen ze:


Foto 1
Afbeelding

Foto 2
Afbeelding

Foto 3
Afbeelding

Foto 4
Afbeelding


wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 21:52

Foto 1 is het net een giraffe met zon lange nek en dan ook nog ns een lang hoofd. Foto 3 staat ze haf op en foto 4 is ver weg en die hals komt zo slecht uit. Vandaar foto 2
Zijn verder leuke foto's hoor, maar dit is als je er critisch naar kijkt.
Laat je nog even weten welke het geworden is?

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 21:59

Ik vind hem op 1 zo leuk kijken, die zou ik kiezen.
4 is te rommelig. 2 is ook wel leuk.

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 22:00

Ik vind de 2e het mooiste

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 22:01

Wat ik juist zo jammer vind is dat handje onderaan foto 2... Haha! Maar ik denk ook wel dat het die wordt.. ik w8 nog even af Lachen



Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 22:02

Zonde van dat halster op de tweede foto, maar die is wel 't mooist in vergelijking tot de anderen.

It never eats, it never sleeps, it never stops...

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 22:09

Boogiegirl schreef:
Ik vind hem op 1 zo leuk kijken, die zou ik kiezen.
4 is te rommelig. 2 is ook wel leuk.


Idd, ze kijkt je echt aan Lovers Daarom vind ik die ook zo lief *zwijmel*

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 22:24

eej! Ik zou de 2e doen hoor, bij die anderen kijkt ze me net iets te recht naar voren (zoals altijd Tong uitsteken ) dus dat is die 2e wat apater

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 22:26

Ik vind die foto's met halster niet zo mooi,
het halster hangt te laag... Dat verstoort een beetje het beeld, haar hoofd lijkt zo erg lang.

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 22:29

RockyLover schreef:
eej! Ik zou de 2e doen hoor, bij die anderen kijkt ze me net iets te recht naar voren (zoals altijd Tong uitsteken ) dus dat is die 2e wat apater


Kyra en naar voren kijken.. dat doet Kyra nooooooooooooit Schijnheilig
Dat doet mijn Kyra niet hoor

Knipoog Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 22:29

Idd vind ik de foto's met halster ook minder omdat het te laag hangt, daarom heb ik voor foto 3 gekozen! *LOL*

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 22:44

Het halster is eigenlijk een beetje te groot voor me knollie Bloos Op de foto's zit ie op z'n kleinst, dus kleiner kan hij niet. Toch is Kyra een 'echt' paard, een Kwpn-er dus je zou zeggen maatje Full.. nou niet dus Ze past zelfs het halster van mijn leasepony, en die is slechts 1.37 hoog
Ze heeft dus een aardig klein hoofdje *grijns* Haha!
Maarka, ik heb het halster voor mijn verjaardag gekreden met allemaal spullen in diezelde kleur dus ik doe hem braaf om
1 voordeel, als madam weer eens gaat hangen schiet het halster vrij snel eraf (niet meteen gelukkig) dus dan breekt ze haar benen tenminste niet (jaja, Kyra is zo'n typische hanger die haar grenzen daarbij niet kent.. ze gaat het liefst door tot haar benen breken Frusty Tis dat ze niet blond is... Schijnheilig

*niet banketstaaf bedoeld voor de blondjes hier hoor, ben er zelf ook een*

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 08:39

Ik zou zelf in dit geval liever wat nieuwe foto's maken. Ik vind het zonde dat op die eerste 2 foto's dat andere paard op de achtergrond staat. Ook zou ik ze liever zonder halster maken.
Maar uit dit rijtje zou ik voor foto 2 gaan, denk ik. De laatste twee foto's vind ik niet echt spectaculair en op de eerste heeft ze zo'n lange nek.

* To Belg, or not to Belg *

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 09:47

Tja nieuwe foto's maken wordt een probleem, ik heb zelf geen digi en geen fototoestel. Ik heb nog veel meer fofo's van haar hoor ( http://groups.msn.com/cocospaardjes ), maar zelf vond ik deze 4 de mooiste.
Alleen 1 vraagje, niet dat het wat boeit maarja.. op foto 1 en foto 2 is haar nek toch even lang? Ze waren namelijk bijna op hetzelfde moment genomen, paar secondes later (ze keek alleen even opzij) Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 11:47

Foto 3 heeft mijn voorkeur, daar staat ze het natuurlijkst op. Geen halster, geen achtergrond behalve de natuurlijke boombladeren. Foto 1 en 2 zijn mooi qua houding van t paard, maar t andere paard, jouw hand, t schriklint en t halster + touw verpest de boel. Foto 4 is iets te ver en daar staat ook de palen en lint op de achtergrond wat ook zonde is.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 11:48

'k Zou voor foto 2 gaan. Mocht dat handje je erg storen, kun je altijd vragen of zie die willen wegsnijden.
Zijn dit digi-foto's of "normale" foto's? Bij digifoto's kun je het handje vooraf wegsnijden.....

Op foto 1 en 2 is haar nek idd evenlang, maar op foto 1 lijkt de nek erg iel (vind ik). Doordat ze haar hoofd op foto 2 draait breekt dat meer.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 11:51

Ik vind persoonlijk foto 3 het mooiste. Dit omdat ze daar geen halster om heeft en ik vind het halster een beetje storend op de eerste 2 foto's. De 4e foto's is van te ver weg genomen..

Heel veel succes met je keuze!!!

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 14:09

1 vind ik niet zo mooi omdat het echt helemaal een vooraanzicht is. De hals komt niet mooi uit. De tweede foto is in dat opzicht beter, maar toch... heel dat lichaam zo 'opgekreukeld', in uitvergroting is dat niet mooi.

Foto 3 is op zich niet mis, alleen is de cadrering fout. Je moet geen half lijf tonen als je het einde niet laat zien. Als je deze kiest, laat hem dan genoeg uitvergroten en snij hem dan aan de linker kant bij, zo ongeveer ter hoogte van de schoft. Nog een nadeel van deze foto is dat het lijkt alsof ze een beetje een onderhals heeft.

De vierde foto is aardig maar moet ook bijgesneden worden. De vier benen staan er duidelijk op en ze kijkt mooi naar de camera. Dat is dus al niet mis. Alleen de linten en het dwaze paaltje storen een beetje. Verder is de foto tamelijk 'gewoon', maar dat is eerder persoonlijke smaak.

Als ik jou was, zou ik nog eens foto's maken. Probeer die bomen er op te houden, maar niet te veel storende elementen (halsters, springpalen, ...). Experimenteer dan eens met de camera en maak eens van alle kanten foto's. Je zal zien dat het heel wat speciale effecten uit naar voren komen. Misschien niet direct om uit te vergroten, maar wel inspirerend.

Mijn broer kan vrij goed foto's maken en die gaat van al onze paarden zo'n foto proberen te maken:

Afbeelding

(hij ziet er nogal doffig uit, maar dat is omdat ik nogal knoei met de scanner Knipoog )

Het enige wat mij stoort aan deze foto is dat de oortjes er net niet helemaal op staan. Op de negatieven staan ze wel en ik heb al aan verschillende fotografen gevraagd of ze deze niet speciaal mee willen afdrukken, maar dat willen ze niet (gebeurt allemaal machinaal). Is er toevallig niemand op bokt die thuis kleurennegatieven afdrukt? Haha! Knipoog.

nu ja, dit was maar om een beetje een idee te geven. Je hebt een mooi paard, dus volgens mij moet het wel lukken om hier iets speciaals mee te doen *LOL* .

De enige zekerheid is dat men van niets zeker is...

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 14:23

Foto 2, die is wel het mooiste, maar zou het advies van visje opvolgen, nieuwe foo's maken.

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 14:33

Foto 3 vind ik het mooist als ik tussen deze 4 moet kiezen. Zelfde rede als wat Maja heeft. Met halster vind ik geen mooie foto's. En de derde daar staat ze met een mooie achtergrond op, haar bruine kleur komt daar mooi tot zijn recht en ze kijkt daar ook wel mooi de camera in. Maar om eerlijk te zijn, zou ik nieuwe foto's maken. Het zijn geen van allen echt foto's van "wow" weetjewel. Derde is het mooist, naar mijn idee.

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 14:47

Foto 3 zou ik nemen.
foto 1 heeft een ander paard op de achtergrond, jammer
foto 2 idem, maar je ziet ook nog een hand
foto 4 heeft een -naar mijn idee- te onrustige achtergrond

Laat je weten welke het wordt?


Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 16:17

Ik zeker voor foto 2 gaan!
NIet voor foto 1 omdat ik vooraanzichten zelf nooit zo mooi vind Lachen . Foto 3 niet, omdat de achtergrond wat te donker is waardoor het paard niet mooi uitkomt. En foto 4 niet, vanwege de achtergrond (iets te druk)

Dusse gewoon foto 2 uitvergroten Haha!

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 16:36

Mazzel-meid schreef:
Ik vind de 2e het mooiste

ikke ook!!!!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 17:05

Ik kies foto 3 en waarom omdat die het natuurlijks eruit ziet.Er staan geen handen/paarden op zoals foto 1 en 2.Je paard heeft geen halster om en je hebt een mooie achter grond.En doordat je geen bak ed ziet lijkt het dus puur natuur.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 17:17

ik zou foto 3 of 4 doen omdat die mooier zijn dan die fotos met het halster om

ONDERSCHRIFTLOOS


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 28 bezoekers