*HUIL* Honey's manen naar de klote!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-01 21:16

en ik verdenk jamaica ervan.
TOen ik kwam waren ze helemaal nat, dus ik dacht dat ze in een plas had gelegen ofzo. Ik uitgeborsteld, en wat zie ik?
Verschrikkelijke happen, de ene pluk lang, de andere pluk 10 cm korter!
Aangezien ze maanexceem heeft heb ik vorig jaar oktober haar een fjordencoupe gegeven.
Haar manen begonnen nu net weer mooi te worden, krijg je zoiets.... Huilen Huilen Huilen
Maar snel van die kribbox zooi of hersthoornolie of weet ik veel hoe het heet ergens vandaan plukken....
Dit is dus gewoon echt niet leuk! Huilen Huilen


Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 21:20

Zoooo dat is balen. ik weet precies hoe je je voelt, Felix zijn manen zijn 2 jaar gelden ook geruineerd, ik kon wel janken, was het vorig jaar bijna gelijk trekt er weer zo'n knol een pluk eruit Extreme duivel Frusty .
Ik hoop dat het volgend jaar weer zo goed als gelijk is , het is zo zonde.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 21:31

Klote he Stef! Ik heb dus een veulen wat nu met maantjes van een cm rondloopt Boos!
Maar goed, ze kunnen nu weer aangroeien, de geit is in een andere wei nu.
Maar balen hoor, helemaal met een shetje, dan zijn lange manen zo mooi.....

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 21:43

Wat zal jij balen zeg! Daisy had ook van de ene op de andere dag haar manen kort.....ik weet hoe je je voelt Boos!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-01 21:47

ik weet het, het is "maar een paard" en het groeit ook wel weer aan,. maar ik kan gewoon echt wel janken!
Moet ik het nou gelijk maken? Of kijken of ik de korte plukken een beetje kan fatsoeneren?
Als ik het gelijk maak is het WEER zo kort, maarja, dit ziet er ook niet uit.... Huilen Huilen Huilen

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 21:55

bleeeeh ik ken het ik inspecteer elk plukje van lottie zijn staart zodra er 1 stukje mist gaat er eehn liter antibijt over ben er zo zuinig op!!! Ik zou idd ook hard janken als er een hap uit zijn staart zou zijn (met die stekelmanen valt het niet op)

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 22:11

Escala laat geen enkel paard dichtbij genoeg komen om een hapje maan te nemen...gelukkig! *zucht van opluchting* Wel balen hoor Stef! Maar eh...ik zou toch gaan voor de optie gelijk maken...tis wel ff slikken, maar dat lijkt me toch mooier dan hier lang en daar kort...

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 22:43

Ik kan me voorstellen dat je dat heel erg vindt!! Verdrietig

Jur heeft een dikke staart maar een aantal jaar geleden was ie 2x zo dik. Ze was in de wei aan het rennen en ging onderuit en toen ze opstond ging ze op haar staart staan en toen ik keek schrok ik me rot, de helft van haar staart hing eronderuit. Toen ik dichterbij kwam zag ik dat er een gigantische pluk uit was, echt bijna de helft van haar staart kon ik er uit trekken. Ik heb echt staan janken toen.

En toen Razinda klein was heeft zij er ook lekker aan lopen vreten. Toen heb ik er wel cribbox in gedaan o.i.d. Gelukkig heeft ze nog steeds wel een dikke staart maar niet meer zoals vroeger.

Razinda heeft trouwens een veel dunnere staart, wel jammer.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 10:08

oh oliebol ik weet precies hoe je je voelt. voordat ik die jeukstop had, zagen kanjers manen er ook echt niet uit door het schuren. Het is zoo zonde!!


Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 17:58

Aaaaaaaaaaaaaah balen!!! Foxy was aan de manen van Oscar begonnen Frusty maar ik heb toen meteen dat spul erop gespoten en nu blijft hij er gelukkig van af. Pfffffffff Lachen

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 19:02

He balen hee! Ik weet hoe verdrietig je daar om kan zijn, heb het zelf ondervonden toen mijn paard met superlange manen opeens in z'n wei stond met geknipte korte plukken. Boos! Maar het voordeel is, bij een shet groeien de haren over het algemeen vrij snel, nou hopen dat dat bij honey ook zo is!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, Jorissie en 113 bezoekers