leuk paarden dagje gehad..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-01 17:48

vandaag eerst om 12 uur gereden, ik zat op kennedy, die is er nu ong. een week,ze vroegen nog aan me of ik een nieuw paard wou proberen(2 zijn er gister ofzo gekomen)maar ik moest perse op kennedy. het was een beetje een vaag paard..maar wel leuk!hij snapt echt bijna nix, maar volgens de instructrice deed ik het erug goed...(zal dan wel he..)hij liep wel mooi rond, maar hij kan het nog nie de hele tijd volhouden, dus af en toe gooide hij ineens z'n kop naar voren, maar met benen kwam ie weer aan de teugel. hij was echt TOTAAL NIET aan het been!!!ik reed met een spoortje maar zonder zweep, het was zelfs zo erg dat ik hem gewoon bijna nie in draf kreeg...toen hij ging ging ie eerst stijgeren....vaag beest...galop schijnt ie erug moeilijk te vinden, maar de linker ging gewoon goed(ik moest alleen wel heeeel erg m'n best doen om hem erun te houden..)maar de rechter galop lukt echt nie!!hij ging elke keer weer verkeerd!!de eerste keer ging ie na 1 pas bokken om te kunnen changeren, de 2e keer weer na 1 pas...dus ik op een volte...weer na 1 pas, met aso veel stelling weer na 1 pas!toen met het trucje van de instructrice, weeer na 1 pas..maar ja, het scheen al knap te zijn dat ik hem uberhaupt in galop kreeg dus zo'n ramp was het nie..nou, wijken en schouderbinnen enzo snaptie hij helemaal nix van, bij wijken voor het rechter been ging ie juist naar rechts toe....maar ja, aangezien ik het erger had verw8 vond ik het allemaal nie zo erug!maar ik reed met een wintec(dressuur)en ik heb(nog wel)rubbere rijlaarzen dus het piepte echt als de klere!!!
daarna naar een vriendin haar pony wezen kijken, leuk beesie(welsh K)en ff een les afgesproken daar(ze hebben ook iets van 4 manege paarden en nog wat pony's...)voor vrijdag, ben benieuwd!!er staat daar namelijk een paard waar ik echt al heeel lang een keer op wil!dus vrijdag komt het er eindelijk van!!ik kwam daar eerst ook wel eens omdat toen een andere vriendin haar paard daar had staan...
ik ben benieuwd hoe het vrijdag gaat, ik hoop dat dat paard net zo leuk is als ik d8!!



Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 17:53

bedoel je alpha waar je op wilt??

Die manege??
Ga je daar ook vast rijden enzo??

Als het die is dan he waar jij en ik het over hebben

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-01 17:55

ja, alpha!!jij kent toch iemand daar>?op welke dag rijdt zij?ik hoop dat alpha echt zo leuk is!!maar ik weet nie of ik vast ga, ga iig een keertje op alpha!maar als alpha echt zo leuk is wil ik vast gaan rijden daar!

Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 18:01

Alpha is SUPER , zoals ik hem in de les(sen) zie rijden als ik daar was op maandag en zondag

hij is snel aan de teugel, best voorwaarts als je dan wel de hulpen geeft, want als je niks det dan denkt hij ook 'nou dan doe ik ook maar niks'

Ooh ja als je daar een proefles gaat rijden zeg ik je alvast : GEEN SPOREN
Niemand rijd daar met sporen

En je hebt daar een groote en een kleine buitenbak, je rijd ook met regen gewoon

Ik ga daar misschien ook op, maar moet nog kijken

Mijn vriendin rijd op maandag, meestal is er dan geen andere ruiter/amazone, dus krijgt ze priveles(gewoone prijs maar dan is ze alleen) op alpha, is haar vaste paard, of hij moet iets hebben


En heeft Sumisha daar haar pony staan(als dat verhaal dus klopt??)???


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Shetlandertje op 2001-09-01 18:54 ]</font>

Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 18:09

Ik ga waarschijnlijk aanstaande maandag erheen met mijn vriendin, en dan als het kan weer op (als die niet iets heeft maar zal wel niet) Alpha uitstappen

Jippie!!!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-01 18:15

hoe heet zo?sanne toevallig??
ze hebben trouwens een nieuw paard(weet nie of je dat al wist..)op wie wil je dan gaan rijden als je daar gaat rijden?als ik daar ga rijden en alpha nog een andere dag behalve vrijdag niemand heeft ga ik misschien meerdere keren in de week rijden.


_________________
pluutje en grannie are the best 4-ever!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pluutje op 2001-09-01 18:17 ]</font>

Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 18:18

alpha, of die haflinger, ben effe zijn naam kwijt) nee niet sanne, maar jesse

alpha vind ik zo stoer enzo

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Shetlandertje op 2001-09-01 18:19 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Shetlandertje op 2001-09-01 18:33 ]</font>

Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 18:19

die lessen zijn daar goedkoop!!!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-01 18:28

o ja, jesse ja, dat was het!!ik had het op dat bord zien staan...
ahm..die haf is dood hoor....

Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 18:34

Jij zei: ahm..die haf is dood hoor....


die haf dood??

Maar er staat er wel een dus die kan niet dood zijn, of hij is een zombie hahaha

Ik weet de naam niet van die haf

Die stat naast wanda(als ik het goed heb met de naam) de fjord met super lange manen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Shetlandertje op 2001-09-01 18:35 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, GrapeshotBot, IASCrawler en 94 bezoekers