Wat ik vannacht toch weer mee maakte...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Wat ik vannacht toch weer mee maakte...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 05:17

Ook vannacht zat ik weer in mijn auto'tje om mensen en bezorgers van kranten te voorzien. Ik had dus mijn auto'tje helemaal vol met kranten liggen.
Ik had net één van de bezorgers van een stapel leesvoer voorzien, rijdt weg.. en wat staat daar?

Een panisch zwaaiende vrouw midden op de weg.. (rond een uurtje of vier vannacht). Verward Dus plat op de remmen, aangezien dat mens niet aan de kant ging. Op dat moment gingen er allerlei gedachten door me heen....
Zou het mens teveel gedronken hebben?
Zou er iemand dood of halfdood ergens liggen?
Etc. etc.
En ook zo ineens rukt ze de deur aan de passagierskant open met het panische gebrul of ik haar naar de bewoonde wereld kon brengen (ik was op dat moment ergens in the middle of nowhere), de mannen hadden haar het huis uitgezet etc. etc.
Al wijzend naar mijn volle auto probeerde ik duidelijk te maken dat dat niet mogelijk was. Nou... werd er geopperd.. dan moest ik alles maar even aan de kant van de weg neerleggen en haar ergens naartoe brengen. Verward Heb vriendelijk duidelijk gemaakt dat dat geen optie was en dat ik aan het werk was. Nou... dan wou ze die stapels kranten wel op haar schoot nemen... Nope.. geen goed plan... Heb haar toch meerdere malen duidelijk gemaakt dat ik er geen kans in zag haar mee te nemen en graag verder wou met mijn werk.
Vraagt ze ineens... zou er nog een auto langs komen hierzo? Heb haar maar meteen gezegd dat die kans mijn zéér klein leek.
Al met al.. heb ik haar dus niet mee genomen.
En.. zelfs als ik mijn auto leeg had gehad... weet ik niet zeker of ik d'r wel mee had genomen. Zo'n fraai typetje leek het mij nou ook weer niet toe. Lips are sealed

'k Heb iets later mijn ex nog gebeld... en die wist me te vertellen dat ze daar wel eerder panisch zwaaiend had gestaan.

Niet dat ik niets voor een ander noodbehoefend persoon over heb, maar vind dit toch wel een hele barre situatie. Een aantal jaren geleden belde er eens een vrouw bij ons aan in haar nachtjapon... schreeuwend, krijsend enz. enz. Die... hebben we toen toch maar binnengelaten toen we op dat moment iets verderop een kerel met een groot slagersmes aan zagen komen.. Lips are sealed En meteen maar de politie gebeld.

Maar dit? Nope... Sannie is fraai doorgereden.


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 08:19

Ik had ook doorgereden hoor.
getver je moet er niet aan denken.zeker als het een vent was geweest voor hetzelfde geld trekken ze jou uit de auto.
Ik had denk ik wel de politie gebeld of ze d'r wilde gaan kijken maar verder....of de deuren op slot en een raam op een mini kiertje misschien.

zielig voor de mensen als er echt wat was maar hoe vak hoor je wel niet van moord of verkrachtig nadat ze iemand hebben laten stoppen?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 08:25

ik heb een keer de andere kant meegemaakt....ik had om 7 uur sochtedn pech met mn gele kever in the middle of nowhere. de batterij van mn mobieltje was op en ik probeerde andere autos aan te houden, maar niemand die stopte....na een stuk of 20 autos stopte toch iemand van wie ik mocht bellen......tja zie ik er zo luguber uit? (al schijnen er dan nog wel eens mannen achter de boom te staan die ook meewillen of zo, schijnt te gebeuren)

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 09:17

Pfff. wat een rare toestand...
eng mens, eng gedoe...
In wat voor rare buurt rij jij toch die kranten... ? }>

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 09:25

Wat een griezel zeg...
Ik had ook absoluut niet open gedaan hooor.
Maar heb jij je deur niet op slot als je daar in de middel of nowhere rijdt?
Haha ik ben echt een vreselijke scheiterd, als ik met mijn moeder naar een vriend ga s'avonds laat dan doe ik altijd me deur op slot Haha!

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 09:26

Voortaan toch maar de deur aan de passagierskant op slot doen als je in je autootje rond rijdt. Brrrrrr rare mensen heb je toch.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 10:16

ik had d'r adres genoteerd en er op z'n minst politie op afgestuurd. En doorgevraagd hoe en wat er aan de hand was. Ik zou niet zomaar iemand laten zitten, en zéker geen vrouw!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 11:26

Jeetje je zou er zelf maar staan.... Niet echt leuk om iemand zo in de verlatenheid achter te laten... Ik had haar koste wat kost in de auto gepropt... Mensen zijn zo wantrouwig tegenwoordig...

Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 12:49

Manda schreef:
Jeetje je zou er zelf maar staan.... Niet echt leuk om iemand zo in de verlatenheid achter te laten... Ik had haar koste wat kost in de auto gepropt... Mensen zijn zo wantrouwig tegenwoordig...

Scheve mond


Ik ben het helemaal met Manda eens, ik had haar ook meegenomen.

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 12:57

Ik zou het niet weten hoor. Ik heb dat gelukkig nog nooit meegemaakt. Ik zou denk ik wel eerst mn deuren op slot doen en ff de politie bellen. Ik heb altijd een mobieltje bij me. Opgeladen en wel Cool.

Mijn moeder heeft wel ooit zoiets meegemaakt, ik herinner het me amper ik zat wel achterin met broertje en zusje. Er stond een blinde man aan de kant van de weg met een man bij die hem wilde helpen om iemand te vinden waar de blinde mee mee zou kunnen rijden.

Ze gingen opeens midden op de weg staan en vroegen of hij mocht meerijden...en liepen naar het raam van mn moeder. Opeens zegt de blinde "maar die stoel is toch vrij. Waarom neemt u me dan niet mee?" Vol gas en wegwezen was het! Lips are sealed


Caar

Berichten: 160
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: Benthutte(aan de rand van zoetermeer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 13:24

hmmm beetje moeilijk hoor, zou wel schrikken en inderdaad ook meteen denken dat er ergens een lijk ligt ofzo...
Zou denk ik een taxi voor der bellen.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 13:36

Ik zou haar iig niet alleen gelaten hebben. Als ze aan het krijsen is en helemaal in de war wil ik haar liever ook niet in de auto hebben, maar alleen laten? Never nooit niet! Politie bellen en vragen of zij even met spoed langs willen komen.
Het is strafbaar om iemand in hulpeloze toestand achter te laten, en ja, daar valt geestelijk niet helemaal in orde ook onder. Ik zou het zelf iig ook niet prettig vinden als men mij maar laat verrekken!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 16:08

Eeeeh... correctie.. Ik heb dus WEL de politie gebeld met de vraag of die naar het punt wouden gaan waar ik haar zag...
Maar haar meenemen? Zoals ik al zei... dat was al niet eens mogelijk. Mijn auto zat tot aan het dak toe vol met kranten.
Vragen waar ze woonde heb ik ook gedaan, maar dat wou ze niet zeggen. Ook niet uit welke omgeving ze kwam etc. etc.

EssieJarig

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 17:15

Ben eigenlijk wel benieud hoe dat is afgelopen... Heb je de politie nog terug gebeld om te vragen of ze haar nog weer zijn tegen gekomen? Kan me wel voorstellen dat je zo iemand niet mee wilt nemen, maar zou haar ook niet zomaar kunnen laten staan... moeilijk...

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 17:51

Rare situatie zeg.... gek mens zou je denken.

Ik weet wel dat als ik sávonds laat weg ga met de auto dat ik altijd de auto op slot doe. Ik ben dus echt geen held!
Maar ja dat is natuurlijk ook wel weer gevaarlijk. Stel dat ik een ongeluk krijg en ze krijgen me er niet uit omdat de deuren op slot zitten... Verward

Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 19:06

nanka schreef:
Rare situatie zeg.... gek mens zou je denken.

Ik weet wel dat als ik sávonds laat weg ga met de auto dat ik altijd de auto op slot doe. Ik ben dus echt geen held!
Maar ja dat is natuurlijk ook wel weer gevaarlijk. Stel dat ik een ongeluk krijg en ze krijgen me er niet uit omdat de deuren op slot zitten... Verward


Dan slaan ze toch het raam in en dan knopje opmhoog doen...... En anders snijden ze em wel open.

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 19:09

hihihihhi,las ik toch in eerste instantie:Sannie is fraai doodgereden!
en had toen pas eigenlijk door toen het tot mij doordrong dat jij Sannie was[bent]en niet die vrouw!

https://www.facebook.com/FotoBiancaS

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 21:01

binky schreef:
hihihihhi,las ik toch in eerste instantie:Sannie is fraai doodgereden!
en had toen pas eigenlijk door toen het tot mij doordrong dat jij Sannie was[bent]en niet die vrouw!

Haha ik moest wel ff lachen toen ik dit las Haha!
Wel raar joh. Ik zou niet weten wat ik dan zou moeten doen..

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 21:55

weet je wat gewoon het probleem is, je kan echt niemand meer vertrouwen.
zelf het meest lieve zielige vrouwtje kan iets zeer slecht van plan zijn
natuurlijk wil je zelf geholpen worden in zo'n situtatie, maar door al die criminelen op deze aardbol kan het zijn dat mensen je dan niet vertrouwen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 22:00

Ikzou de politie bellen en de boel in de gaten blijven houden vanuit mijn auto

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 10:52

SharirBobby schreef:
weet je wat gewoon het probleem is, je kan echt niemand meer vertrouwen.
zelf het meest lieve zielige vrouwtje kan iets zeer slecht van plan zijn
natuurlijk wil je zelf geholpen worden in zo'n situtatie, maar door al die criminelen op deze aardbol kan het zijn dat mensen je dan niet vertrouwen



sorry? er lopen meer goede dan kwade mensen rond hoor. er lijkt me hier enige sprake van paranoia, aangewakkerd door diverse media. Scheve mond

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dominique_96, DotBot, Ellen_ov, pretty, scappa en 23 bezoekers