NK Endurance, spannend!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

NK Endurance, spannend!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 12:40

Spannend hoor, op dit moment ligt Marjolijn de Rooij met Vajda op kop. Mijn paps en zusje groomen haar dus ik ben helemaal in mijn nopjes!
Hier de officiële Fasna site (voor de mensen die ook elke vijf minuten de stand willen weten) www.fasnatrail.nl
En mijn eigen update-je (beter up to date dan de site op het moment Tong uitsteken ) hier

Ik ga gauw verder duimen! Go Marjolijn! Haha!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 13:15

Hier kun je de standen bekijken: http://www.fasnatrail.nl/wedstrijddag20 ... xstand.htm

En daar staat Gerritje met Ucky ook nog op, weliswaar laatste, maar ik vind het een topprestatie dat Gerritje met haar Uck klasse III rijdt, ook voor haar een dikke duimpartij hier! (gerritje zit ook op bokt, vandaar dat ik haar even noem).

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 14:09

Oeps, ik duim voor Gerritje, ik vind het zo verschrikkelijk knap dat Ucky de racefjord klasse 3 loopt!!!! Ik hoop dat ze het halen GO UCKY EN GERRITA!!!! Ik droom ook van ooit een klasse 3 met mijn artrose tuiger!!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 14:17

En Gerritje rijdt samen met Pieter Alkema, die mag vanwege zijn leeftijd ook wel even genoemd worden, ik weet het niet precies maar ik dacht dat hij toch iets van 67 jaar was!!! Ik hoop dat ik op zijn leeftijd ook nog lekker rondscheur (en wie weet ook in de Fasna Trail!!!)

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 14:21

Leuk om het weer zo over internet mee te maken! Vorig jaar was ik er zelf bij, maar vandaag kon dat niet helaas.... Maar misschien ga ik vanmiddag/vanavond nog even kijken.

Laudine; waarom groom jij niet?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 14:27

onze paarden willen ook gegroomd worden... Eigenlijk zouden mijn paps en zusje in Tanneneck in mei Marjolijn groomen, maar omdat het EK 't vraagprogramma wijzigde mochten ze vandaag het NK groomen. Mijn mams wilde graag gaan kijken dus heb ik me 'opgeofferd' (3 paarden dressuren). Het nare is dat mijn zusje nu misschien ook het EK mag gaan groomen en dan ben ik wel héél erg jaloers!

En idd, Pieter Alkema is ook een bijzondere man. Dit is dacht ik ook zijn eerste klasse III met Masja (leuk paard trouwens Haha! ). Helaas doet nu even de tussenstanden lijst het niet en om nou te gaan bellen terwijl ze net water aan het kieperen zijn lijkt me ook niet zo sociaal... *begint aan de pinknagel*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Xsara
Berichten: 383
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 15:04

Wat gaaf zeg, helaas kan ik ook niet kijken vandaag.
Maar we blijven zo tenminste wel op de hoogte.

If you Always try to be normal, you will never know how amazing you can be....

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 15:10

Berend Jansen (Berend was het toch?) met Nils ligt er al uit op de 125 km.... Jammer!!!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 15:33

Vlgs mij is het Bernard Jansen. Vorig jaar lag hij er ook in een van de eerste vetgates al uit. Best jammer omdat hij verder niet in NL gestart is dacht ik. Bovendien woont hij daar in de buurt dus het is eigenlijk een thuiswedstrijd.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 15:43

Ow ja, Bernard! Ik woon ook bij hem in de buurt, (en ook in de buurt van Ermelo), en hield hem daarom ook in de gaten. Zijn hengstje Nils vind ik ook erg leuk, zo'n lief en stoer beest!

Weet jij ook of Jan Buitenhuis met z'n moordtempo het nog steeds volhoudt? Die woont bij mij om de hoek, en ik hoop echt dat ie hem uitrijdt! (alhoewel zijn manier wel wat apart is soms, maar het is echt een geweldig leuke man!).

Ga jij vanavond ook niet even kijken Laudine? Ik denk dat ik er even snel heencross vanavond, want zo thuis schiet ook niets op, omdat ik steeds op internet even kijk hoe het ermee gaat.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 15:54

Nope, ik heb nu geen auto meer (mams is al weg). Dus voor mij blijft het internetten en straks even bellen, als ik me niet meer kan bedwingen. Ik bedenk me net dat Karin in de vetgate zit, kan ik ook niet storen, maar ik ben zo sgieuwnierig!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 16:32

Ik heb er vanmorgen wel één de weg bij het federatiecentrum zien oversteken toen ik thuis kwam uit de nachtdienst.
Moet er niet aan denken om 06:00 beginnen aan een rit van 160 km, m´n achterwerk doet al pijn als ik er alleen maar aan denk Haha!

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 16:59

spannend.
wist niet dat die site zo bijgehouden werd, dus laui mijn grote dank voor het plaatsen van dit topic.
het is wel spannend hoor, en er zijn er al een aantal uitgevallen zag ik.
hoop dat gerritje en pieter hem uit gaan rijden.
de rest natuurlijk ook
ken er toch een behoorlijk aantal mensen van.

groetjes arabianfriends

cavia stal pokemon

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 17:10


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 19:22

Ik wil graag eventjes Gerrita feliciteren met haar 7e plaats op de 80 kilometer. Een geweldige prestatie!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 20:15

gerrita ook namens mij gefeliciteerd.
heel knap dat je hem uitgereden hebt.
ook pieter is goed gefinisht zag ik.

groetjes arabianfriends

cavia stal pokemon

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 20:21

Ah eindelijk de uitslag, jij ook bedankt voor je updates tussendoor Laui! maakte het extra spannend!!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 21:43

Gerrita en Pieter allebei heel er gefeliciteerd, ik ben trots op jullie!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 00:14

Net de foto's gezien. Wat een prachtig gezicht, die Fjord tussen al die 'purebred arabians'. Petje af.

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 00:31

wauw gerritje en dan zijn er nog mensen die zeggen dat een fjord geen endurance paard is Knipoog
superprestatie, ik geloof niet dat ik het je ooit na zal gaan doen. wees maar trots op jezelf en natuurlijk op Ucky.

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 15:32

Nou, Marjolijn de rooij reed eerst met Anita Lamsa, nadat Marjolein Vos afgekeurt was (kreupel) maar na de 4e vetgate kwam Vajda de man met de hamer tegen en toen is Marjolijn gaan stappen een stukje voor de 5e vetgate, na de 5e vg is ze ook nog gaan stappen en uiteindelijk is ze een heel stuk achter Anita geeindigd, ze heeft het laatste stuk met Akira Ter Elst op het laatst, ze is uiteindelijk 2e geworden, een mooie prestatie!

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 15:58

ja zeker weten, hele mooie prestatie hoor zowel voor anita als voor marjolijn.
jammer voor de mensen die afgekeurd werden.
je hoopt dat het je niet gebeurd maar het kan altijd gebeuren Verdrietig

groetjes arabianfriends

cavia stal pokemon


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers