Hehe het schiet op

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Hehe het schiet op

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-03 22:49

Vanavond hadden we nog een wedstrijd, ik moest nog 1 punt halen in de B om er 10 te hebben en dus L te kunnen starten.
Ik kom aan, ga mijn startgeld betalen en krijg gelijk te horen dat het wel wat ingelopen was.. tja WAT ingelopen? ik kon nog net 5 minuten inrijden en ik moest al starten, dus ging ik al zonder verwachtingen de ring in, in de hoek stond een hindernissenkar die erg eng was vond Pony, maar hij ging er redelijk langs, de proef verliep niet echt zoals ik had gehoopt maar echt heel slecht zag het er niet uit zei mijn vriend. Maar goed, ik had tussen het 1e proefje en mijn 2e gelukkig nu wel even de tijd om los te rijden, hij ging echt super in die losrijbak, maar eenmaal in de ring was er weer een hoop engs te zien, toch had hij goede stukken
Word ik even later gebeld, ik moest de trailer terugbrengen dus was niet bij de prijsuitreiking, dat ik 2 winstpunten had Bloos 163 en 161 geloof ik (warrig telefoon gesprek Haha! ) en ik was nog 1x 3e ook, dus ik heb nu 11 WP in de B,
Ik heb gelijk het wedstrijdsecr.gebeld voor a.s. zondag, omdat we al hadden aagegeven bij hem dat ik misschien wel L wilde starten, geregeld dus, zondag ga ik L starten. Nog 11 te gaan en nu komt het voor mijn gevoel wat dichterbij dat ik met mijn Piropo mag gaan starten

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje


Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 00:02

jeeeee, jippie gefeliciteerd!!!!

zondag ga je gewoon 2 winstpunten halen in het L hoor *LOL*
ben heel benieuwd wat voor stoere pony ik te zien krijg
zondag

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 02:09

Was je bij Callinge?

Netjes hoor! Nou snel op naar het L2 dan kan je Piepje meenemen, ik denk dat je daar veeeeel beter mee gaat scoren. Jullie zijn zo`n mooie combi!

28-09-2007
Nothing compares too you...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 08:58

Gefeliciteeeeeerd! Da's idd al gauw starten met Piep!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 09:02

flair schreef:
Was je bij Callinge?

Netjes hoor! Nou snel op naar het L2 dan kan je Piepje meenemen, ik denk dat je daar veeeeel beter mee gaat scoren. Jullie zijn zo`n mooie combi!


Ja bij Callinge op hun eigen terrein dit keer, ik hoop idd dat ik die 11 punten redelijk snel haal (de laatste 6 waren in twee wedstrijden) dus als het zo kan heeeeel graag Haha!

Enne Barb, Pony is heel stoerrrrr Cool maar ook heeel eigenwijs Clown

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ctje5, marinst en 11 bezoekers