Spot kreupel!!en errug snielig...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-01 11:25

Had me gisteren net met moeite in rijlaarzen gewurmd voor het eerst sinds jaaaren (ga zelf neiuwe kopen, dus had even een paar van een vriendin geleend om te proberen) gaat de telefoon..Spot is rechtsvoor kreupel Huilen Heb die laarzen dus maar weer uitgetrokken maar ben natuurlijk wel mijn spotje gaan troosten end at was nodig hoor...Toen we kwamen lag ze in de stal, even stukje gelopen om het met eigen ogen te zien en ze liep wel erg slecht hoor..Vond zichzelf natuurlijk weer eens vreselijk zielig waardoor ze dus extra aandacht verdiende(vond mevrouw zelf dan he) maar kon toch de verleiding niet weerstaan om eventjes te proberen of we een ommetje konden maken naar het gras. Nee dus. Het been was niet warm of dik en ook in de hoef was niks te zien. Toen mijn mams op haar hurken Spots been was aan het bevoelen deed ze wel heel schattig..ze tilde haar been helemaal uit zichzelf op, legde het op mijn moeders schoot, haar hoofd op dat van mijn mams en zo stond ze goed Lovers *LOL*
we ehbben toch maar ff afgespoten, wat ze wel fijn vond, zo fijn zelfs dat ze na mijn hoofd uitgebreid te onderzocht te hebben, over mijn voorhoofd begon te likken Haha! .
Vervolgens met moeite haar weer aan het lopen gekregen, ze viel bijna om terwijl ze probeerde om tegelijkertijd haar zere voetje te ontlasten, een garsje mee te pikken en de andere kant op lopen dan ik...Wel raar, ze is 2 keer eerder kreupel geweest, maar toen was hete en hoefzweer, dat wsa nu zeker niet zo en het was ook steeds linksvoor. Zal zich wel verstapt hebben ofzo Verward


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 12:37

Het kan wel een hoefzweer zijn hoor!!!

Bij Oliva was ook niks aan de hoef te zien en ook niet te voelen (haar hoef was ook niet warm) maar er zat dus wel een hoefzweer Verdrietig
Oliva tilde ook iedere keer haar hoef op.
Het bleek bij Oliva heel diep in de hoef te zitten, daarom was het ook niet aan de buitenkant warm Scheve mond\

Sterkte in ieder geval en ik hoop dat hij gauw weer goed loopt.

RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 15:14

Beterschap!

Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 22:21

Hoe is het nu met Spotje??

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 00:44

achut arme spot... dikke knuffel (krijgtie wel van Jon en Ros Knipoog)

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-01 14:00

Het gaat nu weer helemaal goed met Spot. Vrijdag kon ze dus nauwelijks lopen, zaterdag rende ze al hard weg toen ik er aan kwam *LOL* Ik vergeet het elke keer weer, maar ze is toch zo'n aanstelster! Denkt iedereen dat ze doodziek is, een uurtje later is e niks meer te merken. Haha! Frusty waarschijnlijk had het er iets me te maken dat ze pas bekapt was, ook al was dat woensdag en liep ze donderdag goed. We gaan nu toch echt eens een andere hoefsmid zoeken hoor...Ze is al zo bang voor deze, hij noemt haar een zeikbeest!Mijn koelbloedige Spot nog wel..tss


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, josien_m_, Lente, Mark0919, sterregoud, Vagabondo en 33 bezoekers